Sadece sonbaharın değil son ayların en fazla beklenen dergisi Carine Roitfeld'in yeni işi CR Fashion Book hala yayımlanmadı ama editöryallerden bir çok preview'ün yanı sıra kapaklar görücüye çıktı.
İşte CR Fashion Book üzerine notlar.- Dergide top modellerin yanı sıra yeni isimler de kullandım. Yeni isimler geleceğe bakış olurken top modeller melekleri sembolize ediyor. Şans getirmek ve dergiyi korumak adına diyor Roitfeld.
- Fotoğrafçıların da işlevi aynı. Bruce Weber kapağı çekerken tıpkı modeller gibi kimsenin tanımadığı fotoğrafçıların işleri de dergide yayımlandı. (Bilindiği üzere Conde Nast bazı büyük fotoğrafçıları sırf Vogue ile çalışsın diye kendine bağlamış. Roitfeld de konan bu ambargoyla bir çoğuyla çalışamadığı için 'yeni fotoğrafçılar' bir şekilde olaya takılan kulp mu bilemedim. Gerçi Vogue'dan ayrıldıktan sonra en büyük pişmanlıklarından biri de dergideyken yeni isimlere hiç yer vermemiş olmasaydı.)
- 140 sayfa reklamın yer aldığı dergi 340 sayfa.
- İlk sayının headline'ı ise çok manidar ''Rebirth''. Zira sırf yeni bir dergi doğmuyor, kendisini de küllerinden doğurtuyor. Vogue'dayken inanılmaz özgürdüm ama yine de altın bir kafes içerisindeydim diyerek de yeni dergisinin özgürlükler ülkesi olduğunun da altını çiziyor.
- Soldaki kapakta yer alan isim Kate Upton. Memeler yine ön planda ancak buradaki gibi değil. Weber kadrajıyla daha hippie bir seksilik ön planda. Sağdaki ise Audrey Harrelson googleladığınızda kapak olduğu yeni dergi dışında pek bir veriyle karşılaşacağınızı düşünmüyorum.
Dergiden yayımlanan previewlar gösteriyor ki, Vogue Paris'in altındna çok fazla su akmış. Yeni editöryallerde yer alan fotoğrafların hepsi de nev-i şahsına münhasır. Paris kadını değil, global kadınlar ön planda. Eski işlerinden ders aldığı ve onları geride bıraktığı da ortada.
Ancak, elbette kimse öldürücü cazibe kadınların dergiden ayrı kalacağını söylemedi.
Melekler ve Lara korusun dergini Carine.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder