7 Haziran 2011 Salı

GÜNEŞ KADAR SICAK... DALGA KADAR SERİN

Aşağıda paylaştığım görseller aslında hepinizin iştahını kabartmakta biliyorum. Hayır ben kötü değilim, en az sizin kadar onlara bakıp iç geçiriyorum. Üstelik henüz finallerim başlamadı bile, yani yaz tatilimin başlamasına çok var. O halde hayattan bi' kaç dakika çalıp fotoğraflara bakıp kendinizi oralarda hayal etseniz çok iyi olur. Belki de bunlara baktığınızı gören patronunuz kafanızdan aşağıya buz gibi bir su döküp sizi ferahlatmak ister ?

Son 3 senedir blog aleminin içinde olduğumdan yazın fazla uzun yazıların okunmadığını da biliyorum. Dolayısıyla şimdi az kelime çok foto politikasını da başlatıyorum.
images via, tfs. various vogue shoots

1 yorum:

  1. bu pazar denize giderim abi ben...icbi guc beni engelleyemez..

    YanıtlaSil