17 Nisan 2010 Cumartesi

JAMES MAYER FESTİVALDEN BİLDİRİYO =)

Festivalden aklımda kalanlar ve gelecek festival için kendime notlar !!

Sinepop'da karşılaştığım kalabalık grup ! İşte sizler festival ruhunu taşıyan gerçek sinema izleyicisi sizsiniz. Petit Indie/ Küçük Indi başlamadan önce sahnede küçük çaplı bir alkış depremi gerçekleşti !

Nişantaşı City'sde diğer sinemalardaki alternatif tipler yerine bolcana Lily van der Woodsen kılıklı kadınla karşılaştığım için şaşırmamalıydım =)

Liseli gençlerin, okuldan çıkıp da festivale koşuşturmalarını gördükçe hem onlara gıpta ettim, hem de kendimden utandım.

Atlas Sinemasında ben Mine Vaganti için beklerken merğerse o gün Suç Ordusu'nun gösterimi varmış, adını bilmediğim bi kanalda sinema programı sunucusu kız 5 dk geç kalınca ağlama krizlerine girmiş, filmi kaçırdı diye, neyseki yufka yürekli salon görevlisi kızımız (elbette görmüşsünüzdür elinde telsizle sürekli koşuşturan şu kızcağızı, gören de Oscarları yönetiyo zannederdi) onu hemen arka taraftan içeri aldı. aferim taktir ettim, zaten arı maya gibi bolcana da çalıştı :P

Film çıkışı seyircilerden bazılarıyla D&Rda karşılşatım. Uzak filminin çıkışında filmin Dvdsini alan insanalara gerçketen filmi sevebildikleri için gıpta ettim.

Karanlıktaikler ve A Single Man'de salonda tek bi boş koltuk kalammıştı ! Bu yüzden kendimi çok şanslı hissettim :P Ayrıca Karanlıktakiler hakkında film öncesi bana çok kötü konuşanlara da anlam veremedim. hey common sen Uzak'ı sevmezsen onlar da bunu sevmez demeyin, aynı şey değil :p



#kendime not seneye muhakkak türkiyeden yarışmaya katılan filmleri kaçırmamaya gayret edicem, çünkü oyuncular ve yönetmen ile söyleşi var ! Çağan Irmak, Meral Çetinkaya, Derya Alabora ve Erdem Akakçe ile söyleşi !! Çağan Irmağın yeni filmi geliyomuş bu arada =) Adı Prensesli bişi ama tam aklımda kalmadı :/
PS: Resmi telefondan çekince ancak bu kadar oluyo =)



#kendime not mecbur kalmadıkça Yeni Rüya sinemasında film izlemicem =)

Bu arada gördüğüm o Festival çantalarına hayran kaldım. Wayfarer'larımla da çok uyumlu olucağını düşünüyorum. Cidden gözüm kaldı o çantalarda :P

Hımm, filmlerden önce gösterilen tüm o tanıtıcı reklamları sırasıyla ezberledim bile :P Ama o iddia reklamı, ufff sinir şey :P ama eğlenceli :P

Başka atladığım bişey var mı diye düşünüyorum ama =) hımm yok sanırım :P Seneye görüşmek üzere :)) Aaa bak nerdeyse unutuyodum, türkiyede 50 üstü yaş grubunun (evde oturanların, konken partilerine katılan Etiler kadınlarının) festivale katılıcağı aklımın ucundan geçmezdi :P

2 yorum:

  1. Kendimi gitmek istediğim filmlerin listesini çıkardım ama çok utanarak söylüyorum ki festivale katılmadım. Ciddi ciddi utanıyorum yalnız, A Single Man'i vizyonda izlicem ama, o şekilde avunuyorum. :P

    Bu arada al şu çantalardan artık hakikaten. Bi yerin şişecek. :D

    YanıtlaSil
  2. hiç utanma sıkılma =) bak 20 yıllık hayatımda ben de ilk defa bu sene gittim festivale =) ben de hep liste çıkartırdım, ama gidip de bilet almazdım :P

    a single man'İ de nerde izlersen izle =) ama izle :P

    en yakın zamanda çantayı da alıyorum =) benim yüzümden uykuların kaçmasın =)

    YanıtlaSil