23 Aralık 2011 Cuma

31 ARALIKTA NASIL EĞLENSEK by NAZ

@nazv 'ı twitterdan biliyorsunuzdur. Bilmiyosanız da söyleyeyim. Party girl, konser avcısı, sinema festivalleri çılgını ve kitap kurdu. - İddia etmesem de - herşeyi iyi yaparım / yapabilirim ama konu eğlence ve partylemeye gelince eminim konuşması gereken son kişi benimdir. Dolayısyla ben Naz'dan rica ettim o da beni kırmadı. Attığım mail başlığında ''yılbaşı ve eğlence'' yazıyodu; o da sizlere ilk olarak yıl başında neler yapabileceğinizi yazmış. Üstelik her şeyden biraz, yani bu postu okuyan herkes için birşeyler var. Evet evet, ev ortamında bulunmaktan hoşlananlar için bile. Hem de sandığınızdan daha eğlencelisi. 

İşte 30 Aralık-2 Ocak arası yapabileceğiniz şeyler !
***
Boys&Girls, yılbaşı kataloğumuza hoşgeldiniz! 2012’ye en eğlenceli şekilde girebilmeniz için naçizane fikirlerimi sunacağım size, siz de belki arasından bir tanesini beğenip uygulayacaksınız!

İsterseniz öncelikle gecenin belkemiği eventlerden başlayalım! Gecenin eğlencesi seçilmeden kıyafet seçmek saçma olur haliyle J

Ben yılbaşı gecesi mumkunse bir yerden bir yere gitmemeyi tercih edenlerdenim. Bunun en güzel çözümü ev partisi!!! Mumkunse büyük bir evde, kalabalık bir grup olarak toplanıp, sabağa kadar eğlenip,dansedip, içip sonra da o büyük evin odalarından birinde uyuyup sabah da yine o büyük grup olarak kahvaltı yapmak kadar güzel bir kutlama yok bence! “Ama ev yok?!” demeyin hemen, tek gecelik kiralayabileceğiniz harika evler var. Geçen sene bir grup arkadaşım Taksim’de son derece lüks bir residencetan ev kiralayıp partilerini orda verdiler hatta parti sonrası temizliğiyle de uğraşmamız oldular. Bu evleri internetten rahatlıkla bulabilirsiniz.

Evet, ben de bir yerden bir yere gitmeyi sevmiyorum ama evdeki eğlence de bize yetmiyor! Diyorsanız onun çözümü ise paket programlı oteller, hatta daha da iyisi şehir dışındaki oteller. Biz 2010 yılbaşında büyük bir grup olarak İstanbul’da bir otelde tabiri caizse haftasonu tatili yapmıştık! Öğlen check-in yaptığımız otelde yemeklerimizi yiyip, havuza girip rahatlayıp akşama da otelin roofunda harika bir yılbaşı geçirip canımız istediğinde de odamıza inip mışıl mışıl uyumuştuk. Diğer sabah da brunch sonrası evlere. İşte bu seçeneği tanımlayacak bence tek kelime var, MİS.

Ay yeter ne tembel hatunsun, ben yılbaşında sokakların coşkusunu yaşamak, bağıra bağıra şarkı söyleyerek yürümek, temiz havayı içime çekerek yeni yıla girmek istiyorum diyorsanız size Taksim Meydanına alalım! Hahaha şaka canım şaka. Tomtom sokağa alalım sizi; merak etmeyin burada bir şey olmaz size J

Bunun dışındaki alternatiflerinizi şöyle sıralayalım isterseniz
Taps Bebek Yeniyıl Balosu
Hayal Bistro Yılbaşı Partisi
Çubuklu’da MFÖ ile Yılbaşı Partisi
Bronx new Year Party: Redd Cover project
Athena ve Duman
Kenan Doğulu-Ozan Doğulu
Babylon Oldies but Goldies

Peki ben mi nasıl kutluyorum yılbaşını? Ben bu sene sakin bir yılbaşı gecesi geçirmek istediğime karar verip yeni yılı bir gece önceden kutlamaya karar verdim. İstanbul indie scene’inin cabbar delikanlılar topluluğu Club Bangkok ile Dağıstan düğünü temsıyla Babylon’u yıkmaya gidiyoruz. Son cümleme anlam verememiş olan arkadaşları şöyle alalım o zaman. Club Bangkok, İstanbul sınırları içerisinde dinleyebileceğiniz en iyi indie müziği, delicesine eğlenceyi ve diz bağlarınızı koparana kadar dansı garanti ediyor. Ben denedim, kefilim. Siz de bana katılmak isterseniz 30 Aralık akşamı Babylon’da buluşalım J
EDİTÖRÜN NOTU (Yani benim)

Videoda izlemiş olduğunuz party Naz'ın önerilieriyle bir hayli uyuşmakta. Kısacası kendi Tommy patynizi yaratabilmek, onun hayalini kurmak pek de zor olmasa gerek. Olmadı arkadaşlarınızı çağırırken dress code olarak herkes Tommy Hilfiger giysin diye belirtin :) 

***
Unutmadan ! Naz'ı blogundan da takip edebilirsiniz. http://sneakersandlaces.tumblr.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder