19 Aralık 2013 Perşembe

HAYAL KIRIKLIKLARI- 2013

Hayal kırıklıkları bol. Nedeni beklentiler mi yoksa beklerken olayları fazla romantikleştirmek mi. Burası zor, ama böylesi gibi kırılmamıştı bu kalp.


Sky Ferreira’yla başlayalım mesela. Her şey Eveyrthing Is Embarrassingle başladı. Beklentiler yükseldi. Albüm çıkış tarihi ertelendikçe beklentiler Everest tepesinde kamp bile kurdu. Korkulan olmadı. Yani gibi. Ama sonrası da var. Saint Laurent’ın kampanya güzeli Vogue’a, Mert ve Marcus’ hatta Gaspar Noe’ye meme açan kız bir anda Miley Cyrus’la turneye çıkmaya karar verdi. İpler burada koptu. Neyleyim ben senin başarılı kariyerini.
Naomi Watts your problem? Diana’yı oynayacağı öğrenildiğine çok konuşuldu. Lo Imposible ile Oscar’a aday olunca “Bekleyin, Diana'yla geliyor" dedim, dedik. Belki demediler. Olmadı, olduramadılar, ortaya çıkan biopic vasat ötesiydi. Aşağıdaki poster ve belki de ufak birkaç sahneydi paçayı kurtaran. Gerçekten kurtuldu mu acaba?
Kim ne derse desin, 2013’te kimse beni Sofia Coppola’dan daha fazla hayal kırıklığına uğratmadı. Muhteşem bir moodboard, harika set ve süper ötesi bir soundtrack. Belki harika bir editöryalin backstage videosu kadar güzel, ama o kadardı Bling Ring. Let’s go shopping ve bu sırada kulaklıklardan duyulan M.I.A sesi. 

Harry Potter. Sözün bittiği yer olsa da ilerleyemeyen Boş Koltuk. Plaj kitabı umutları da çöpe gitti.
Benim instagram'dan

Şahsım adına değil; ha kazansaydı da çok sevinirdim. Ama Emmanuelle Riva’nın Oscar’ı Lawrence’a (ki o da canım ciğerim) kaptırış anındaki kapıldığı hayal kırıklığı  = evlat acısı. (videoyu ve o acıklı bakışları bulamadım şimdi.)
Aralık ayının en güzel yanı listeler. Time’ın hazırladığı top 10 of everything listeleri de bunun başında geliyor. Şimdi bu paragrafın ilk giriş cümlesi. Sene boyunca selfie hakkında çok şey yazıldı. Öyle ki konuyu dergisine taşımayan editör kalmadı. Time gibi bazı dergiler de olayı bir tık daha yukarıya taşıyarak selfie’den kapak yaptı. Peki nasıl olur da Yılın Kelimesi ödülü Binge-watcha gider. Moralim çok bozuk. Dokunmayın bana. Ben bi #kendimcik yapıp geliyorum.

Gigli’den, Argo’ya saygı duruşu var ama why so Batman? Affleck

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder