26 Aralık 2013 Perşembe

TOP 10 - MAGAZINES

Sinema ya da sinematografik. Gizemli ve minimal. Arkalarında hikaye, kodlarında ilham var. 
Woody Allen, San Franciso.
Sofia Coppola, Los Angeles.
Noah Baumbach, New York
Jan Ole Gerster, Berlin
Blogda bir yerlerde bolca threesome dosyası vardı aslında. 
Geçen de Apartamento'nun böyle bir kapağı vardı, ama olsun. Arkadan yapılan çekimler de "close up shotlar" gibi romantik, minimal ve saf. Ya da bilmiyorum, ama çok ilgi çekici buluyorum ben. 
Süpermen dediğin zaten 70'ler. 

Oxford sözlüğüne göre minimalizm nedir?
#gayrights

Mülteciler, denizin gizemi. Karanlık hayatlar. Deniz bizi çağırıyo. 
minimalism reloaded. bir de güzel instagram inspiration'ı.  
Paul Thomas Anderson'ın kapakta olmasından daha güzel bir şey varsa derginin Daniel Day Lewis'in elinden çıkmış olması. Ya da vice versa. Bu arada bir önceki listeye de bakıcak olursanız senenin en iyi kapaklarında iki yönetmen var aslında. #thenewcharm
Isabelle Huppert kapakta, ama bir de dergideki oyuncu/ yıldız yağmurunu görseniz dudağınız uçuklar. Sadece kapak olarak değil. Yılın en iyi hazırlanan sayılarından biri. Isabelle Huppert'in Cannes'da denize bakarken sabah kahvesini hüpletmesine girmiyorum bile. Ben en fazla ona bakarak içmiştim kahvemi.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder