30 Mart 2010 Salı

ALIŞVERİŞ SEPETİMDE NELER VAR !!!

Bilen bilir aslında oldukça garip huylarımın olduğunu :P Örneğin dergileri sadece D&R'dan alırım, ve muhakkak her ayın son günlerinde ya da ayın ilk günününde bu ritüeli gerçekleştiririm. 5-6 tane dergi aldığımdan ay sonuna zaten ancak biter, hatta bazen bitmez bile; dolayısyla dergilerim bitti hadi yenilerini alayım gibi bir şey ay ortasında da gerçekleşmez. Ayrıca dergilerimi D&Rdan almadığım zaman kendimi kazık yemiş gibi hissederim hatta o ay dergi almamışım hissine bile kapılırım. Dergiler konusundaki bir diğer ilginç huyum ise; paketler muhakkak ilk benim tarafımdan açılmalıdır; ayrıca ben okumadan kimse o dergiye dokunamaz; işte bu tür ilginçlikler.


Neyse aslında bahsetmek istediğim konu bu değil, ancak madem konu açılmışsa garip huylarımdan da biraz olsun bahsetmek istedim sadece. İşte uzun lafın kısası ben yine mart sonu geldiği için D&Ra gittim. Dergiler birer birer sepete eklendikten sonra ikinci durak Fırsat DVD durağı. Evet 4.5 milyonluk DVD'lere alışığım ancak 2.5 milyona hem de kaliteli filmler görünce 4 tane edinmeden kendimi alı koyamadım. Bu arada sevgili D&R'ı en favori filmimi ki kanımca ben yaşlardaki binlerce gencin favori filmi olan Eternal Sunshine of The Spotless Mind filmini 2.5 milyona satmasını esefle kınamaktayım. O filmin değeri 20 milyondur. Neyse vakti zamanında 4.5 milyona aldığım için teşekkür eder ve lafı daha fazla uzatmadan post'un asıl yazılma amacına bağlamak isterim cümlelerimi.

İşte aldığım o 4 film.

Şu filmlerin güzelliğine bakar mısın ?? Birinde Breakfast @Tiffany's de gördüğümden beridir aşık olduğum Audrey Hepburn. Diğerinde rolleriyle Oscar kazanan Katherine Hepburn ve Henry Fonda ve bunu alan bunu da alır misali bir de Jane Fonda dopingi. Bir diğerinde ise sanırım Hollywood'un görüp görebileceği en yakışıklı erkeklerden biri olan (ki eğer itirazı olan varsa muhakkak Tenesse Williams'a ait olan StreetCar Named Desire oyununun uyarlamasını görmeli) Marlon Brando ve hala taşlığını sürdüren dünya sinemasına bir armağan olan Sophia Loren. Vee son olarak JamesMayer'in tağptığı iki ismin bir arada yer aldığı Johnny Depp ve Penelope Cruz (ki kendisi ben tarafından ve tanrı kadını yarattı vol2 olarak anılır, vol1 merak edenler için- Kate Winslet) filmi. Eee daha nolsun yani ?? Şimdiii sonuç olarak bu alışveriş oldukça karlı olmamış mı sorarım size :p

PS: Yazıda D&R reklamı yapılmamıştır :D ama sevgili D&R yetkilileri eğer yazımı okuyosanız sizlerle bu konuda bi anlaşma yapabilirim doğrusu :D

1 yorum:

  1. harika filmer almissin. sophia loren ve audrey hepburn'a bayiliyorum.

    YanıtlaSil