12 Mart 2010 Cuma

THIS IS THE POP MUSIC EVENT OF THE YEAR

Yataktan kalktım, surat yıkama işlerini falan halletim ve sonraki ilk tepkim şu oldu: ''Aman Tanrım dün gece GaGa'nın son videosu yayınlandı''. Saat 8:15 ve ben yarım saatten evden çıkmalıyım. Henüz hazır değilim, kıyafetlerim beli değil, kitaplarım bi tarafta ama ilk iş olarak bilgisayarı açıp nete bağlandım. Veee evet youtube. Lady GaGa feat. Beyonce: Telephone. İlk başta hemen twitterda ve facebookta share ondan sonra hemen ekranın karşısına kuruldum ve 3 kere videoyu izledim.

Bad Girl Gaga ve Honey B(ee) videonun başrol oyuncuları.Yönetmen ise her zaman inanılmaz derecede kaliteli videolar yöneten Jonas Akerlund. kısa film tadındaki video klip tam 9 dakika. Şaşırmayacağınız gibi Beyonce evrim geçirip Gagalaşmış. Hatta şu 'diner''da mothafucker dedikten sonra ağız ve el hareketini GaGa Paparazzi videosunda da tekrarlamıştı. ve hatta Beyonce'nin taktığı gözlük. GaGa'nın ise gittikçe çirkinleştiğini söylemeden kendimi alamıyacağım. Bu arada çıplaklık yine önplanda ve sanırım asla unutmayacağım bu iki replik. I told ya she hasn't got a dick!! Too bad :p ahaha

Video yine to be continued...Zaten Paparazzi videosunun devamı olan Telephone acaba nasıl bi şekilde devam edilicek.

GaGa'yı sevin ya da sevmeyin; son zamanlarda sıkıcılılaşan video endüstürsü kesinlikle onunla beraber değişti, kaliteleşti ve eğlencelişti. Paparazzi, Bad Romance ve şimdi de Telephone. Amerikanın Popüler Kültürünün bizlere armağan ettiği Lady Gaga bence kesinlikle klasikleşme yolunda ilerliyo. 21. YY için Andy Warhol, Audrey Hepburn ve Marilyn Monroe ne ise önümüzdeeki 10 yıllar için Lady GaGa da öyle bir ikon olacak.

God Bless You !!

2 yorum:

  1. VideoPhone Klibiyle karşılaştırmaya gerek bile yok diyorum,herşey apaçık ortada.Süper ikili oldular diyorum ;)9 xoxo...

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle, o çok basit bi video olmuştu, hiçbi güzelliği yoktu, zaten şarkı olarak da video olarak da bence beyonce'nin en kötü yaptığı işti.

    sanki lady gaga'yla sadece beraber olmak için bi iş yapmışlar havası vardı.

    ama telephone, inanılmaz :))) dediğin gibi cidden güzel bi ikili olmuşlar :p

    XoXo :P

    YanıtlaSil