31 Mart 2010 Çarşamba

EVENT OF THE YEAR: JAMES MAYER GOES TO 29TH FILM FESTIVAL

Beni bilen bilir :P Iıı şey dünkü yazıma da mı böyle başlamıştım :) Çok iyi bir sinema izleyicisi değilimdir, yani bir fanatik değilim, sadece vizyon gösterimlerine yetişmeye çalışırım, en iyi oyuncuların/ yönetmenlerin filmlerini takip eder ve klasikleşmiş yapıtlara göz atmayı severim. Dolayısıyla festivallerle pek de işim olmaz, üzülerek de olsa bu böyle.(laflarım yanlış anlaşılmasın o kadar da sivri değil) Üniversiteye adım atmamla beraber 3 festival geçen sene 2 tane de bu sene geride kaldı. Facebookta süreki festival eventlerine ''attending'' yaparım ama kanlı canlı bi şelilde hiçbir zaman da gitmemişimdir. Az öce sözü geçen 5 festivale de gitmeye aslında yeltenmişimdir, filmleri ve seansları seçmişimdir, ama dedim ya çok ta merakli olmadığımdan dolayı biletleri almaya hep geç kalmışımdır dolayısıyla hiç gidememişimdir.

Ama bu sefer yok artık dedim ! Bir üniversiteliye özellikle James Mayer kalitesinde :P bi insana gitmemek yakışmaz dedim. Ve biletleri alamk için Yeni Rüya Sinemasının yolunu tuttum. Yapmış olduğum 11 filmlik listeden sadece 4 tanesine bilet bulabilmiş olsam da aslında en fazla görmek istediğim filme bilet bulabildiğim ve ilk kez festiavle gidebilme şansını yakalamış olduğum için yine de kendimi şanslı hissediyorum. Her neyse, filmler hakkındaki yorumlarımı ya da tanıtımımı diyeyim ancak film bittikten sonra yapmayı planlıyorum ama sizlere hangi filmlere gitmek istediğimi ama sadece hangilerine bilet bulabildiğimi söylemek istiyorum. Hani olur da bir yerlerde o filmlere rastlarsanız JamesMayer bahsettiydi, muhakkak kaliteli bir filmdir alayım da seyredeyim diyebilirsiniz.
(Kalınla yazılan filmler bilet bulduklarım :P)
Küçük İndi
Öfke
Chloe
Uzak
Karanlıktakiler
The Last Station
Annemi Öldürdüm
A Single Man
Kıskanmak
Kosmos
Vavien
Akıntıya Karşı
PS1: Julie&Julia'yı izledim hatta şuraya yazısını yazmıştım, o yuzden aşağılayıcı gözlerle bakmayın, yoksa Meryl Streep'i kaçıracak kadar akılsız değilim :P
PS2: Sonradan 3 film daha ekledim ama üşeniyorum gitmeye, zaten muhtemelen onlara da bilet kalmamıştır: Bknz:
Orjinal Altyazı
Bendeniz Don Juan
Orada

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder