14 Mart 2012 Çarşamba

THE VIDEOS OF THE MOMENT

Son günlerde fazlaca cool ve izlenilesi videoyu bir anda görünce hepsini bir havuzda toplamanın en mantıklı şeyi olabileceğini düşündüğümden ötürü, here comes the new post.

Fransız Indie-Pop ikilisi The Shoes yepyeni videolarında daha önce de Vampire Weekends'in ''Giving Up The Gun'' videosunda oynayan Jake Soyadınıartıkgoogle'abakmadanyazabiliyorum'u davet etmişler. Garpitir ki her iki grubun da dünya çapında pek de tanınıyor olmamasına rağmen (en azından o zamanlarda VW o kadar da A List değildi) Gyllenhaal oynamak için arıza çıkartmamış. Bolca gürültülü müzik, let's party, let's dance ve Gyllenhaal her zamankinden daha sert: Bir seri katil rölünde. Lütfen biri çıkıp da evet videomuza ''Good Neighbours'' filmi ilham verdi desin.
İki Ermeni asıllı sanatçı biri fotoğrafçı: Aram Bedrossian diğeri modacı: Kevork Kiledjian, son zamanların en hip oluşumu 'Fashion Movies'e katkıda bulunmak için birleşmişler. Aslında ortaya çıkan pek de artistik ve sinematografik bir film değil, Kiledjian'ın Sonbahar / Kış '12 defilesinin kamera arkası görüntülerinden oluşan bir kolaj da denilebilinir. Bayıldığım kısım Bedrossian'ın 'Drive'ın en baba şarkısını yer yer -remix-leyerek backgrounda döşemesi. Unutmadan son zamanların en yükselişe geçen modellerinden Kendra Spears da videoda. Ve elbette yeni siyah 'kalın kaşlar'.

Massasuchets'li karı-koca Mint Julep ''Songs about Snow'' sonrasında yayınlamış oldukları ikinci albümleri ''Save Your Season''dan ''To The Sea''ye video çekmişler. Beni çeken sadece şarkı ve videonun çekim perspektifi değil, kullanılan kitaplar da ! Güzel bir 'öneri listesi' çıkmaz mı videodan?
Hakkında daha birçok kere konuşacağıma adım gibi eminim. (O yüzden şimdi kısa kesiyorum). GQ Türkiye'nin şurada yaptığı post sayesinde öğrenmiş bulundum ki en favori 3 kitabımdan biri olan ''On The Road''un -sinema uyarlamasının- fragmanı yayınlanmış. Cannes'da gösterilecek filmin Türkiye gösterim tarihi ise FilmEkimi olabilir diye düşünüyorum.
Son zamanlarda yine 'kader' kavramı karşıma pek çıkmaya başladı. Sadece bir senseless repetition mı yoksa bana bir şeyler mi demeye çalışıyor bilemicem ama Peugeot'nun yapmış olduğu reklam inanılmaz eğlenceli ve tam bir komedi aslında ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder