6 Temmuz 2010 Salı

Posterous | 2011 S/S Men'sFashionWeek

Geçtiğimiz günlerde Milano ve Paris'ten gerçekleştirilen 2011 yılının trendlerini gözümüzün içine sokan erkek moda haftalarının son bulmasıyla beraber, style.com sayesidne inceleyebildiğim ve en fazla hoşlandığım ya da üzerinde konuşmak istediğim ''look''ları seçip post yapmak istedim. Aslında şu cümleyi şöyle de değiştirebilirim, kendime göre en alınabilir ve giyilebilir modelleri seçtim, yani daha orjinal ve dikkat çekicileri vardı ama ben bunları seçtim. Baştan söyliyeyim moda'dan anlamam. Bi çoklarının yaptığı gibi ayda iki moda dergisi karıştırıp burda gelip üstüne ahkam kesmiyorum, o yüzden en baştan anlaşalım. Ha eğer seçkimi beğenirseniz dipte bi yorum bırakabilirsiniz :P İşte huzurlarınızda '11 S/S Men's Fashion.
İlk görsel Acne defilesinden. Bana yüksek bey siyah pantalon ve içinden saten bir gömlek giyen klasik ama şık iş kadını görünümünü hatırlatsa da baştan aşağıya style bir görünüm. Yine de ben için oldukça feminen.
İkinci görsel bana Robert Downey Jr.'un 2010 Academy Awards Outfit'ini hatırlatsa da oldukça başarılı. Şehirli ve şık. Oldukça da cool. (Adam Kimmel)
Sezonun en iyi parçaları ise Bottega Veneta'dan geldi. Beyazların da ağrılıkta olduğu seçkide neredeyse beğenmediğim tasarım yoktu. Geçtiğimiz hafta ''look du jour'' kısmında da ağırladığım tasarımlardan biri de yine bu koleksiyona aitti. İşte 3. 4. ve 5. outfitler'de Bottega Veneta'ya ait.
Aristokrat İngilizlerden asil bir marka. Burberry Prorsum. Derilerin hakim olduğu koleksiyondan en beğendiğim ise 6. resimde sizleri bekliyo olucak :D
Bottega Veneta ardından beni benden alan tasarımlar ise D&G'dan geldi. Hem podyum üzerinde hem de tasarımlarının kendi içlerinde iliklerinize kadar hissedebilceğiniz bir bahar havası söz konusu. İşte 7. 8. 9. ve 10. outfitler.
Vee klasikleriyle Dolce & Gabanna ...11. 12. 13. ve 14. looklar.
Etro'da ise gelcek sezon, bu sezon kadınlarda gördüğümüz şık tulumlardan var, benim gözüme pek şık olarak çarpmadılar ama sizi bilmem. İşte benim Etro'dan seçtiklerim. 15. ve 16. görseller.
Giorgio Armani ise koleksiyonuna Amerikalı yazar/ şair / filozof diyebilceğimiz ve Amerikan Edebiyatının en bilindik figürlerinden biri olan Ralph Waldo Emerson'a göndermeyle başlamış. ''Whoso would be a man must be a nonconformist." Armani markası kadar şık ve karizmatik... evet sanırım çok param olsa bu 6 outfit'i de alırım. 17-22. looklar.
Tee el kadarken bile bildiğim yegane marka Gucci'dir. Yooo annem beni Gucciler içinde büyütmedi ama hep daha ihtişamlı olmuştur Gucci sanki. İşte benim de gucciden seçtiğim 3 güzel kombin. 23 -24 ve 25.
Yunanlı messenger Hermes'ten ise koleksiyonun açılış parçası gözüme takılanlar arasında. İşte look 26.
Jean Paul Gaultier ... 27
Çantalarıyla olduğu kadar, kadın koleksiyonlarıyla da göz dolduran LV ise merakla incelediğim bir diğer koleksiyon. 28 ve 29
Just Cavalli :p 30
İşte bu kadar. 13 tasarımcı. 30 parça. that's how I understand fashion ??



See and download the full gallery on posterous
Posted via email from jamesmayer's posterous

7 yorum:

  1. iyi dikilmiş bir takım elbise candır. erkeğe daha çok yakışan bişey yok gördüğünüz gibi:)

    YanıtlaSil
  2. James, her dediğim olay gelmışş

    Espadrille
    Yelek
    Paçası kıvrılmış şortlar
    ince hırkalar
    ben bir suspenders göremedim...

    YanıtlaSil
  3. secimler super olmus hacim...ellerine saglik:)

    YanıtlaSil
  4. @french
    beybi bu konuda katılıyorum sana ....

    @vitrindeyiz
    lütfen o olay gelmesin zaten :) ama espadrille'lere hayır diyemiyorum :P

    @mustafa
    whoaa sen süper olmuş dedin ya =) bu gaz bana iyi gelir artık :P

    YanıtlaSil
  5. Sanırım 4. resimdeki adama aşık oldum.

    YanıtlaSil
  6. cansu yorum yaptığını görünce bana ''sen de kostüm giydiğin zaman çok yakışıklı oluyosun'' diyicen zannettim, meğerse sen gönlünü burdaki yakışıklılara çoktan kaptırmışsın :P lol

    YanıtlaSil
  7. Senin yerin ayrı bebeğim biliyorsun :) Ve evet sana buradaki adamlardan daha çok yakışıyor :)

    YanıtlaSil