9 Kasım 2010 Salı

TOKIO FASHION WEEK || MEN ON RUNWAY VOLUME I

Japon Moda Haftası ya da Tokyo Fashion Week Spring / Summer '11 bu sene 15-24 Ekim arasında gerçekleştirildi. Bana da Milano, Paris, Istanbul, New York, Londra ve Madrid'den sonra Tokyo'lu erkekleri bloguma taşımak düştü.

Uzak doğulu erkeklere hazır mısınız ? Görselleri büyük görmek için yeni sayfada açıp inceleyebilirsiniz :) Postun devamı için izlmede kalın. 4 designer daha var :)

Takashi Mori ve Molfik ile başlayalım ? Siyahların ağırlığındaki kreasyonda bir kaç gri ve beyaz parça da göze çarpmıyo değil ? Ancak klişe cümleleri yeniden tekrar etmemek için söylüyorum benim Spring / summer collectionlarım rengarenk olmalı ! Dikkatinizi çekmeniz gereken nokta ise ayakkabılar !
Yuma Matsunaga ile Aria Company ! Podyumda kızlar ve erkekler beraber, bir kaç sezonun hit parçaları denim-on-denimler, az da olsa renkler ilgiyi çeken noktalar. Ceketlere dikkat !
Takeshi Osumi ve Phenomenon markasında sıra ! Ekoseler ve kareler ... Yeni sezonun en büyük trendlerindendi di mi ? Ayakkabılarda kullanılan canlı renkler, aksesuarlar ve çoraplar. Sokakta giymek için cesaret isteyen parçalar, ama cıvıl cıvıl ve iddialı.
Atu Matsumoto ve Ato ! Sonbahar içim muhteşem bir renk skalası, pastel tonlar bence mükemmel ! Ancak insanın nasıl bahar için koyu renkler tasarlama isteği oluşur anlamıyorum. Klasik kesimlerin yanı sıra spor kıyafetler de var, üstelik bazılarında her iki stil beraber kombinlenmiş.
Kazuhiro Takakura ve markası @izreel ! Renkler, kimi zaman Tom Ford'u hatırlatan suitler ! Tayt ve kravat + blazer ? Mahmutpaşa kıvamında durmayan hatta insanları partylerde bile giymeye iten parlak kumaşlı şortlar. Yalnız cidden Tom Ford'a takılmış olmalı designer, gözlüklerde de o hava var. Ayakkabılar yine oldukça değişik ve ilgi çekici. Erkekler leoparı siz de dolabınıza sokabilirsiniz :) Ve ceketimsi şallar, yoksa şalımsı ceketler mi demeliydim ?

Gut's Dynamite Cabaret // Vanquish //  Discovered ve Yoshio Kubo için beklemede kalın !

3 yorum:

  1. Uzakdoğu şusıralar benide benden alıyor bilmiyorum neden=) Kazuhiro Takakura ve Takashi Mori favorim.

    YanıtlaSil
  2. Huaaaa! Öldüm Ceyms'im!!! Bütün koleksiyonlara bayıldım!
    Takeshi osumi'nin koleksiyonundan birkaç parça çok cesur olmuş; birkaç tanesini ciddi manada beğenmedim. (Mesela arkeklerde transparan sev-e-miyorum.)
    Yuma Matsunaga için diyecek laf bulamıyorum; 3. görseldeki ceket enfes, hele o hırka?! BA-YIL-DIM!
    En giyilebilir koleksiyonları Atu Matsumoto ve Kazuhiro Takakura yapmış bence. İkisine de ayrı ayrı taptım. Özellikle Atu'nun kullandığı renkler senin de dediğin gibi efsane!
    Ehm... Bu arada bu modellerden birkaç tanesini kaçırıp buzdolabımda saklamayı falan da düşünmüyor değilim doğrusu (= ihe!

    Bebeğim! Eline sağlık; negzel bir posttu yahu... Öperim ^_^

    -D-

    YanıtlaSil
  3. avrupa modasına alterantif cidden. şahsen bana bunları versen giyermiyim bilmem ama cidden güzel kıyafetler var :D

    transparana gelince evet sahneye/ showa çıkmadıkça gerek yok :D ki onda bile bi durmak lazım. :D

    YanıtlaSil