2 Mart 2011 Çarşamba

ÖZGÜRLÜĞÜME DOKUNMA // #BLOGUMADOKUNMA GÜN 1

Her blogger gibi benim de en zevk aldığım şey saatlerce bilgisayar karşısında kim ne yazmış, yenilikler neymiş diyereketen blogosfer aleminde kaybolmaktı.


Her blogger gibi benim de en zevk aldığım şey paylaşmaktı. Fikirlerimi burada yazmaktı. Dahası heyecanla en sevdiğim bloggerların neler düşünüyor oluşuydu. Çünkü bloglar ülkemizin ''en ÖZGÜR'' ortamlarıydı. 


Youtube, vimeo derken sıra bir kez daha bloglara geldi ! Dahası özgürlüğün kısıtlanmasına neden olan tüm bunlar aslında en zararsız yapılardır. Ancak bu toplumda silah kullanma özgürlüğü varken daha naif şeylerin kullanımına zaten ne gerek var ki !


Binbir güçlükle açıp bloguma yazdığım bu yazı son olmayacak çünkü her gün yine inatla girip, burada bir şeyler yazmaya devam edip benim gibi yazmaya devam edenleri okuyacağım. 


Gerekirse #blogumadokunmagünlüğü bile tutacağım !

3 yorum:

  1. Bu fikri sevdim, bloguma dokunma günlüğü ;)

    YanıtlaSil
  2. James dostum :)

    Digiturk GM'ine gönderdiğim maili aşağıda görebilirsin...

    Sayfana taşıayabilirsin ki sesimiz duyulsun.



    Merhaba,



    Ertan Bey,


    Çok değil iki gün önce benim bir kalemim vardı....

    Çok değil iki gün önce benim fikirlerim vardı...

    Çok değil iki gün önce benim anlatacaklarım vardı..

    Çok değil iki gün önce beni izleyenler vardı...

    Çok değil iki gün önce beni ben yapan Blog'um vardı...

    Aldığınız için teşekkürler.

    Mutlu musunuz?

    Vitrindeyiz

    YanıtlaSil
  3. Dostum :)
    Yeni adrsin hayırlı olsun

    YanıtlaSil