31 Mart 2011 Perşembe

MART AYI DAHA BİTMEDİ Mİ ? :S

Ayrıca ''Çoluk Çocuk'' okurken Patti Smith şarkıları arasında kaybolduğumu da belirtmeliyim. 
Ve tabi ''Born This Way''.
Koca bir Britney fan'ı olmama rağmen ise albümü indirmedim. Son zamanlarda garip bir ''bekleme'' huyu çıktı üstümde. ''SATC2'' ve sonrasında ''Black Swan''ı sinemada izleme inadı.
Eurovision şarkılarına mayıs ayına kadar kulak vermeme isteği.
Ve Britney albümünü orjinalini alana kadar dinlememe arzusu.

PS: Genellike her ay sonu yayınladığım bu post içinde genel olarak müzik haberlerine ve gelecek ay içinde  yayınlanacak albümlere de yer verirdim. Ancak o albümler bana hep oyun oynadılar, ben de kızdım, yok bu ay o yüzden, haberler için ise fazla üşendim sanırım. Aaaa ne ayıp ! :D
Ahahhah :P

PS 2: Geçtiğimiz sene ilkbaharda dinlenecek şarkılar listesi yapmıştım. Yeniden göz atabilirsiniz. 

PS 3:Hatırlatmada fayda var yarın Apollo Magazine yeni sayısı çıkıyo !
Acaba kapakta kim var !!!

2 yorum:

  1. Seni Burberry defilesinde yürürken ben de hayal ettim, değişik bir hayal oldu:) "Too Drunk To Fuck" süper şarkı adıymış, ama ben olsa "Too Drunk Too Fuck" diye ufak bir atraksiyon yapardım:)

    YanıtlaSil
  2. ahahah ''Apollo Boy hayalleri aynı çatı altında buluşturur'' diye ucuz pazarlama sloganı yazmak geldi içimden :))

    Evet şarkı gibi adı da güzel ve de senin uygun gördüğün yeni isim de :) hehehe

    YanıtlaSil