1 Eylül 2011 Perşembe

APOLLO BOY MAG: NO 13 || THE SEPTEMBER ISSUE !

itiraf etmem gerekirse bu fikir ilk geçtiğimiz sene Ağustos ayında aklıma gelmişti, büyük bir heyecanla ilk kez bu kapak işini ve blogu extra amatör bir dergici edasında çıkarma planları yaptığımda kendimi 
5-10 yaşlarında evcilik oynayan çocuklardan farksız hissettmiştim. ancak sonrasında gelen tepkilerden ve hatta kimi zaman, ''gelecek ay kimi kapak yapacaksın ?'' gibi soruların yöneltilmesinden sonra sadece kendimi eğlendirmediğimi anladım. o yüzden teşekkürler tüm takipçilerime.
Biliyorum, yaz aylarında buraları aksatsam da bu sonbahar bomba gibi dönüyorum, hem sürprizlerle hem de yeniliklerle. Bu arada sonbahar demişken, vakit alışveriş vakti, o halde siz moda postlarıma aldırmaksızın ! :) bu sonbahar ihtiyacınız olacak şeylerin ne Balmain palto ne de Burberry trench olduğu fikrine kendinizi alıştırsanız iyi edersiniz :) ! Neden mi ? Çünkü; tek ihtiyacınız limitsiz bir kredi kartı, unutmayın !
Elbette son bahar sadece modadan ibaret değil, Oscar yarışına adım adım yaklaşırken hem kaliteli filmler hem de gişe yapımları bir bir görücüye çıkmaya hazırlanıyor. Üstelik dünya festivallerinden taze çıkan filmlerle de FilmEkimi'nde buluşma vaktimiz de yaklaştı.  Ayrıca TV Dünyası yeni sezon dizileriyle renklenmeye başlarken yeniden Torrent'in karşısına çakılma vaktiniz gelmiştir yani.
Sonuç olarak this is called
THE SEPTEMBER ISSUE; BITCHES !
Credits:
Model: Sean O 'Pry
Zara Men Fall / Winter 2011 Campaign
photos via fashionisto.com


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder