30 Haziran 2010 Çarşamba

TOP SONGS OF JUNE

Şu yazılara nasıl giriş yapılır bilemiyorum ! Sanırım en iyisi direkten haziran ayında dinlediğim parçaları sıralamaya başlasam iyi ederim :)



Songs Of The Week

Lena Mayer // Satellite (1 hafta)
Shakira ft. Freshly Ground // Waka Waka (This Time For Africa) ( 2 hafta)
Katy Perry ft. Snoop Dogg // California Gurls (1 hafta)

Bunlar dışında en fazla
Kylie Minogue // All The Lovers
Sophie Ellis Bextor // Heartbreak (Make Me A Dancer)
Sophie Ellis Bextor // Bittersweet
Train // Hey Soul Sister

Albümlerden ise en fazla Sex and The City 2 Ost ve The Phenomenal Handclap Band dinlendi.

Temmuz ayında ipodlarınızı dolduracak 0km şarkılar ise aşağıdaki yepyeni albümlerden çıkıcak. İşte coming soon...

Kylie Minogue // Aphrodite
Enrique Iglesias // Euphoria
Kelis // Flesh Tone
M.I.A. // /\/\/\Y/\ (garip bir isim )
Sting // Symphonicity

Görüldüğü gibi Temmuz ayında yine işler kesat. Genel anlamda 2010 senesinde pek ''star'' albümler yayınlanmadı zaten. Xtina hayal kırıklılığından sonra geriye bir tek Kylie kalıyo. Önümüzdeki aylara bakalım. Katy Perry ve Maroon 5 çok yakında. Onlar dışında Madonna, Beyonce, Justin, Britney, Shakira, MC gibi isimler uyumaya devam etsinler ! Biz de bu aralarda rotamızı yeni müziklere/ gruplara doğru çevirelim.

Ha bu arada, bir de ortalıkta dedikodu dolanmakta ! Fergie, Will.I.am ile olan anlaşmazlıklar nedeniyle Black Eyed Peas'ten ayrılmak istiyomuş, ya da ayrılacakmış. Elephunk albümü ile 2003 yılında gruba katılan ve 90ların pek de tanınmayan grubu zirveye taşıyan - en azından bunda büyük payı olan Fergie'nin ayrılışı bakalım ne gibi etkiler bırakır grup üzerine. Ama ben yine de umarım sadece bir dedikodudur demek istiyorum.

Son olarak geçtiğimiz günlerde siyahilere verilen BET Awards dağıtıldı. Queen Latifah tarafından sunulan gece sadece müzik konusunda değil diğer kategorilere de el atmış durumda ayrıca. Gecede kazananlar arasında Alicia Keys, Nicki Minaj, Drake, Jay Z ve Alicia düeti; Empire State of New York, Beyonce ve Lady Gaga videosu; Videophone, Hype Williams (yönetmen) ve Rihanna da bulunuyor. spor dalında LeBron James ve Serena Williams ödül kucaklarken sinema dalında da Mo'Nique ve Precious: Based on the Novel Push by Sapphire de ödül kazananlar arasında.

Post'u bitirmeden de şeker gibi bir video gelsin ! It's California =) Enjoy


Katy Perry ft. Snoop Dogg - California Gurls 1080 HD from Oleg Surfer on Vimeo.

2 yorum:

  1. klip süper olmuş ben de dün seyrettim. pembe pembe hasta oldum :)

    YanıtlaSil
  2. evet ben de beğendim =) katy perry işte :P yapmış yapıcağını :P

    YanıtlaSil