Taylor Swift etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
Taylor Swift etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

22 Kasım 2010 Pazartesi

AMERICAN MUSIC AWARDS

Yo HT Bloomberg !!! Seni ilk olarak yılın kazananı seçiyorum. İlk önce 52. Grammy Awards'ı canlı canlı bizlere izlettin şimdi de American Music Awards'ı. Teşekkürler.

Dün gece Los Angeles Nokia Theatre'de ünlüler buluşması vardı. Hepsinin de sebebi ziyareti belliydi. 2010 American Music Awards. Amerikan Endistürüsüne katkıda bulunanları taçlandırmak. Gecenin kazananları belliydi, dünya starlarını geride bırakarak 3 ödül kapan Justin Bieber, gecenin açılışını yapan Rihanna, unutulmaz sahne şovlarıyla da The Black Eyed Peas ve Pink. Backstreet Boys ise gençlik yıllarıma beni geri götürdüğü için beni yeniden mutlu etti. Gecenin sunucusu ise Heidi Klum'du. Natasha Bedingsfield ise co-host'lardandı. Uzun bir aradan sonra onu yeniden ekranda görmek güzel oldu.


Ve tercüman sorunu ! YO THE TRANSLATOR ! Sahneye çıkan Keri Hilson değil Avril Lavigne'di. Ayrıca ödül kazananlar coşkuyla bağırdıklarında senin de bağırmana gerek yoktu ! Bir de sanki şarkı arasında bir bağırdı yine kendisi ?

Her zamanki gibi ödül töreninin twitter sunucusu bendim ve an ve an takipçilerime orada olanları duyurmak boynumun borcuydu elbette. Dolayısyla beni izlemeyenler çok şey kaçırıyo :) Her neyse Rihanna gecenin açılışını havadan ağacın üstünden yaptı ve ''Love The Way You Lie'' pt 2 ile ağacın üstünde başladı. Ayakları yere bastığında ise ''What's My Name?'' ve ''Only Girl (In The World)''ü söylemeye devam etti. Rihanna şarkıyı bitirdiğinde herkesin ayakta onu alkışlaması ise bence tüyleri diken diken eden cinstendi.

 Aynı şekilde Pink de ''Raise Your Glass'' şarkısını söylediiğinde herkes sahne önünde toplaşmıştı. Gecenin bir diğer canlı performansı taklitçi Enrique Iglesias'dan geldi. Konukların arasından fışkıran davulcu numarası bayatladı bebeğim. Black Eyed Peas de tıpkı kendi şarkısının içine batırıp bırakan Katy Perry gibi havada başladı şarkısını söylemeye. Takıldığım üç nokta vardı. Enerjileri. Fergie'nin bacakları. Beylerin rengarenk outfit'i.

Gecenin looser'ı Miley Cyrus'dan geldi. Tıpkı Katy gibi şarkısını bok etmeyi başardı. İnanılmaz berbat bir sesle Mariah Carey ağırlığını koymaya çalıştı sahneye. Dantelli gece elbiseleri, mumlar falan, bir kere Mariah kadar büyük göğüslerin yok seni pamuk prenses.Canlı performansların adaylıklardan daha fazla olduğu yegane ödül töreninde beni en güldüren şey ise bücür Will Smith'in kızının sahneye çıkıp yerden bitme mikrofona bile uzanmakta zorluk çekerek Justin Bieber'ı sahneye davet etmesi oldu. Bebelere balonnn.

Son albümünün rezilliğinden sonra yeni filminin promosyonu kapsamında sahneye çıkan X-Tina ise görüldüğüm kadarıyla depresyonda ve bir hayli kilo almış. Ağzınla kuş tutsan umrumda değil ! Ke$ha'nın ise her seferinde değişik sahne showlarına imza atması sevindirici. Değişik kostümler ve sahne ışıkları. Yanlız güzellik konsuunda Lady GaGa ile yarışır cinsten. Sahnede çıkıp da gitarını parçalaması ise ''epic''. Merakla beklediğim ancak beni hayal kırıkılılığına uğratan performans ise Santana ve Gavin Rosdale ikilisinden geldi. Kid Rock acapellası ise içimi ısttı. Kapanış ise Backstreet Boys ve New Kids On The Block'dan geldi. So 90s so sentimental.


Bu okuduğunuz show'un kısa özetiydi. Sıra ödül kazananlarda.
Shakira, Lady Antebellum ve Muse'un ödül kazanmalarına çok sevidnim. Taylor Swift elbette ödül almadan eve dönseydi olmazdı zaten. Yalnız dediğim gibi Justin Bieber beni çok şaşırttı. Best Breakthrough hadi neyse ama Best Male kategorisinde Eminem ve Usher'ı alt etti, üstelik Best Artist of The Year'de de Lady GaGa ve Katy Perry gibilerini geride bıraktı. Ödülü aldığında ise sahneye Usher'ı da çağırdı. Bu arada aşağıda dağıtılan bazı ödüllerin sahneden verildiğine ben tanıklık edemedim ?

PS: Sırada Grammy'ler var ! Umarım HT Bloomberg onları da gösterir. 1 Aralıkta ise adaylıkları açıklanıyor.


Favorite Soul/R&B Album: Usher, Raymond v. Raymond
Favorite Pop Rock Band/Duo/Group: The Black Eyed Peas
Favorite Country Female Artist: Taylor Swift
Favorite Latin Music Artist: Shakira
Favorite Soul/R&B Female Artist: Rihanna
Favorite Country Male Artist: Brad Paisley
Favorite Breakthrough Artist: Justin Bieber

Favorite Pop/Rock Male Artist: Justin Bieber
Favorite Country Band/Duo/Group: Lady Antebellum
Favorite Alternative Rock Music Artist: Muse
Favorite  Adult Contemporary Music Artist: Michael Bublé
Favorite Soul/R&B Male Artist: Usher
Favorite Artist of the Year: Justin Bieber
Favorite Country Album: Carrie Underwood, Play On
Favorite Rap/Hip-Hop Male Artist: Eminem

Favorite Pop/Rock Album: Justin Bieber, My World 2.0
Favorite Pop/Rock Female Artist: Lady Gaga
Favorite Contemporary Inspirational Artist: MercyMe
Favorite Rap/Hip-Hop Album: Eminem, Recovery
Favorite Soundtrack AlbumGlee: The Music, Volume 3 Showstoppers

görseller just jared ve zimbio

1 Şubat 2010 Pazartesi

52ND GRAMMY AWARDS // AND THE WINNERS ARE WITH PICS

BLACK EYED PEAS

Stupid TAYLOR SWIFT
BEYONCE (sorry but I cannot find a pic with 6 awards)

LADY GAGA

LADY ANTABELLUM
KINGS OF LEON
GREEN DAY
COLBIE CALLIAT
CARRIE UNDERWOOD

ZAC BROWN BAND
STEPHEN COLBERT

KEITH URBAN

JUDAS PRIEST

52ND GRAMMY AWARDS // AND THE WINNERS ARE


52.si düzenlenen bu muhtşem gecenin kazananları (bir kısmı) elbette aralarında sürprizler de var ! Beyonce 6 ödülü kucaklayarak aynı gecede en fazl aödül toplayan kadın şarkıcı ünvanını da tek başına elinde tutuyo şu anda !! Şüphe yok değil mi artık o bir diva !! Album Of The Year'i kaçıran Beyonce sadece kahkaha atarak Taylor Swift'i alkışlarken, Lady Gaga'nın bir anda yüzü düştü !! ahaha o anı görmeliydiniz ! Beyonce 10'da 6 yaparken, Taylor 8'de 4 yaptı ! Black Eyed Peas 4 ve Lady GaGa 2 ödülle geceden ayrıldılar ! Green Day'in de 3 ödül kucakladığını belirtmeliyim !! 4 ödül kapan bir diğer isim ise yıl boyunca her ödül töreninden eli dolu dönen Kings Of Leon oldu.

RECORD OF THE YEAR // KINGS OF LEON // USE SOMEBODY
ALBUM OF THE YEAR // TAYLOR SWIFT // FEARLESS
SONG OF THE YEAR // BEYONCE // SINGLE LADIES
BEST NEW ACT // ZAC BROWN BAND
BEST FEMALE POP // BEYONCE // HALO
BEST MALE POP // JASON MRAZ // MAKE IT MINE
BESP DUO/ GROUP POP // BLACK EYED PEAS // I GOTTA FEELING
BEST POP ALBUM // BLACK EYED PEAS // THE E.N.D
BEST DANCE RECORDING // LADY GAGA // POKER FACE
BEST ELECTRONIC DANCE ALBUM // LADY GAGA // THE FAME
BEST ROCK DUO/ GROUP // KINGS OF LEON // USE SOMEBODY
BEST ROCK SONG // KINGS OF LEON // USE SOMEBODY
BEST ROCK ALBUM // GREEN DAY // 21ST CENTURY BREAKDOWN
BEST FEMALE R&B // BEYONCE // SINGLE LADIES
BEST MALE R&B // MAXWELL // PRETTY WINGS
BEST DUO/ GROUO R&B // JAMIE FOXX & T PAIN // BLAME IT
BEST TRADITIONAL R&B // BEYONCE // AT LAST
BEST R&B SONG // BEYONCE // SINGLE LADIES
BEST R&B ALBUM // MAXWELL // BLACKSUMMERS' NIGHT
BEST CONTEMPORARY R&B ALBUM // BEYONCE // I AM...SASHA FIERCE

DAHA FAZLASI İÇİN http://www.grammy.com/nominees

52ND GRAMMY AWARDS // LIVE PERFORMANCES

Gecenin hiç kuşkusuz en güzel yanı inanılmaz canlı performanslardı ! Kimi zaman tüm dinleyiciler onları ayakta alkışladı ! Kimi zaman tüm performansı ayakta izledi ! Kimi zaman şarkıcıya eşlik etti ! Kimi zaman da onunla dans etti !!

Beyonce sahneye bir dolu erkek ile çıktı ! Performans şarkısı If I Were A boy oldu ! Ancak şarkıyı Alannis Morisette paraçasıyla da harmanlayarak yeni bi show yarattı ! Beklediğim gibi oplmadığını söylemeliyim ! ama b* harikaydı ! saçları savuruşu falan tıpkı Shakira gibi olsa da o inanılmaz sesini canlı canlı dinleyebilmek !
Gecenin açılışında sahne alan Lady Gaga her zamanki gibi bir çok şarkısını harmanaldı ! Ağırlıklı olarak Poker Face'i söyleyen şarkıcı daha sonra ''cadı'' damgası yiyerek kazana atıldı ve kapak açıldığında karşımzıda piyano başında Elton John ile Speechless söylüyordu.

Black Eyed Peas tam anlamıyla seyirciyi coşturdu, tümm sahne onları ayakta izledi ! Söyledikleri şarkı ise yeni singleları Imma Be ve I Gotta Feeling !
Pink ise bu kıyafetle sahneye çıkarak yavaş yavaş yürüdü, sonra seyircilerin arasına girdi ev en sonunda müthiş bir akrobası gösterisiyle şarkısını havada söylemeye devam ! daha sonra kendini sulara batırarak tüm sahneyi de ıslattı ! ama gecenin hiç kuşkusuz en iyisiydi !
Green Day 21 Guns parçasını American Idiot müzikalı oyuncuları ile seslendirdi ! Evet yanlış duymuyosunuz ! American Idiot Broadway müzikali olmuş !
Aslında Pink'e müthiş dedim ! ama bu performan ise bir başkaydı ! Adeta tüylerinizi diken diken eden bir çalışma. Carrie Underwood, Jennifer Hudson, Celine Dion, Usher ve Smokey Robinson ! Michael Jackson Tribute !! 3D Performans ile Earth Song !! İzlerken gözlerinize hakim olun !!

Taylor Swift 3 ayrı şarkıyı karıştırdı ve kendi idolü ile sahne aldı !
İşte Urban dünyası ve Jamiee Foxxx
Lady Antebellum
Gecenin kapanışı ise Eminem ve Lil Wyne'den geldi ! Taylor Swift şarkı sırasında coştu !!
Dave Matheews Band
Bon Jovi hayranları tarafından oylanan bir şakrıyı seslendirdi. !
Haiti yararında Mary J Blige & Andrea Boccelli

52ND GRAMMY AWARDS // PRE-TELECASTING & RED CARPET PICS (EDITED)

Dün gece Türkiye saatiyle; saat 3te yeni kanal Bloomberg HT'de Türkiye'den ikinci defa kablolu yayından Grammy'leri canlı canlı izleme fırsatını yakaladık. Aslında ilk olan sadece bizim onu canlı olarak izleyebilmemiz değil ayrıca ilk defa Grammy'lerin Online olarak da bizlere sunulmasıydı. Bildiğiniz gibi Grammyler diğer tüm ödüllerden farklı olarak yüzlerce dalda dağıtılıyo ! Yaklaşık 110 dalda dağıtılan ödüllerden 99'u Pre-Telecasting olarak Grammy.com'da geceyarısından önce başlamıştı dağıtılmaya. O düzenlenen tören hakkında diyebiliceğim tek şey, hem kadın hem de erkek sunucunun tam anlamıyla facia olduklarıydı !! Aslında asıl facianın Red Carpet kısmında karşımıza çıkabileceğini elbette ki düşünemezdik :/

Bir kere kırmızı halı tam bir pazar yeri gibiydi. Academy Awards'da ve kısmen Golden Globe's da bize sunulan eleganlık, şıklık sıfırdı. Ortalık adeta pazar yeri gibiydi. Poz vermek için resmen ünlüler sıra beklediler ve bir ara resmen trafik sıkıştı. Sonra o yer cücesi, patates boyutlarındaki kadın sunucu !! OMG !!! Sürekli söyleyeceklerini unuttu ! neyseki erkek sunucu durumu kurtarmayı biliyodu ! Bir diğer saçmalık da yapılan röportajların sadece ikinci sınıf ünlülerle yapılmış olmasıydı! En azından Beyonce, Rihanna falan dururken saçma sapan insanlarla röportaj yapmamaları gerekirdi. Bu arada sonunda Justin Bieber beyfendisi ile tanıştık !! OMG!! Röportaj yapılırken bir baktım ki kameraya bi bebek el sallıyo :/ Hani Taksim meydanında çekim yapılırken kırolar sallar ya :/ Bir kaç dakika sonra o yaratığın Justin Bieber olduğunu öğrencince resmen FUCK OFF diye bağırdım :/
Kırmızı halıda başka atraksiyon olmadığı için sizleri resimlerle başbaşa bırakıp, bir diğer yazıda canlı performansları ve kazananları yorumlayacağımı da belirtirim !

BEYONCE


LADY GAGA


PINK



RIHANNA


KINGS OF LEON


KEITH URBAN & NICOLE KIDMAN


JONAS BROTHERS


KE$HA


KATY PERRY


HEIDI KLUM & SEAL


COLBIE CALLIAT


ADAM LAMBERT


MILEY CYRUS


TAYLOR SWIFT


MARY J BLIGE


CIARA


RICKY MARTIN
FERGIE


JENNIFER HUDSON
/JenniferHudson.jpg" />