Pink etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
Pink etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

22 Kasım 2010 Pazartesi

AMERICAN MUSIC AWARDS

Yo HT Bloomberg !!! Seni ilk olarak yılın kazananı seçiyorum. İlk önce 52. Grammy Awards'ı canlı canlı bizlere izlettin şimdi de American Music Awards'ı. Teşekkürler.

Dün gece Los Angeles Nokia Theatre'de ünlüler buluşması vardı. Hepsinin de sebebi ziyareti belliydi. 2010 American Music Awards. Amerikan Endistürüsüne katkıda bulunanları taçlandırmak. Gecenin kazananları belliydi, dünya starlarını geride bırakarak 3 ödül kapan Justin Bieber, gecenin açılışını yapan Rihanna, unutulmaz sahne şovlarıyla da The Black Eyed Peas ve Pink. Backstreet Boys ise gençlik yıllarıma beni geri götürdüğü için beni yeniden mutlu etti. Gecenin sunucusu ise Heidi Klum'du. Natasha Bedingsfield ise co-host'lardandı. Uzun bir aradan sonra onu yeniden ekranda görmek güzel oldu.


Ve tercüman sorunu ! YO THE TRANSLATOR ! Sahneye çıkan Keri Hilson değil Avril Lavigne'di. Ayrıca ödül kazananlar coşkuyla bağırdıklarında senin de bağırmana gerek yoktu ! Bir de sanki şarkı arasında bir bağırdı yine kendisi ?

Her zamanki gibi ödül töreninin twitter sunucusu bendim ve an ve an takipçilerime orada olanları duyurmak boynumun borcuydu elbette. Dolayısyla beni izlemeyenler çok şey kaçırıyo :) Her neyse Rihanna gecenin açılışını havadan ağacın üstünden yaptı ve ''Love The Way You Lie'' pt 2 ile ağacın üstünde başladı. Ayakları yere bastığında ise ''What's My Name?'' ve ''Only Girl (In The World)''ü söylemeye devam etti. Rihanna şarkıyı bitirdiğinde herkesin ayakta onu alkışlaması ise bence tüyleri diken diken eden cinstendi.

 Aynı şekilde Pink de ''Raise Your Glass'' şarkısını söylediiğinde herkes sahne önünde toplaşmıştı. Gecenin bir diğer canlı performansı taklitçi Enrique Iglesias'dan geldi. Konukların arasından fışkıran davulcu numarası bayatladı bebeğim. Black Eyed Peas de tıpkı kendi şarkısının içine batırıp bırakan Katy Perry gibi havada başladı şarkısını söylemeye. Takıldığım üç nokta vardı. Enerjileri. Fergie'nin bacakları. Beylerin rengarenk outfit'i.

Gecenin looser'ı Miley Cyrus'dan geldi. Tıpkı Katy gibi şarkısını bok etmeyi başardı. İnanılmaz berbat bir sesle Mariah Carey ağırlığını koymaya çalıştı sahneye. Dantelli gece elbiseleri, mumlar falan, bir kere Mariah kadar büyük göğüslerin yok seni pamuk prenses.Canlı performansların adaylıklardan daha fazla olduğu yegane ödül töreninde beni en güldüren şey ise bücür Will Smith'in kızının sahneye çıkıp yerden bitme mikrofona bile uzanmakta zorluk çekerek Justin Bieber'ı sahneye davet etmesi oldu. Bebelere balonnn.

Son albümünün rezilliğinden sonra yeni filminin promosyonu kapsamında sahneye çıkan X-Tina ise görüldüğüm kadarıyla depresyonda ve bir hayli kilo almış. Ağzınla kuş tutsan umrumda değil ! Ke$ha'nın ise her seferinde değişik sahne showlarına imza atması sevindirici. Değişik kostümler ve sahne ışıkları. Yanlız güzellik konsuunda Lady GaGa ile yarışır cinsten. Sahnede çıkıp da gitarını parçalaması ise ''epic''. Merakla beklediğim ancak beni hayal kırıkılılığına uğratan performans ise Santana ve Gavin Rosdale ikilisinden geldi. Kid Rock acapellası ise içimi ısttı. Kapanış ise Backstreet Boys ve New Kids On The Block'dan geldi. So 90s so sentimental.


Bu okuduğunuz show'un kısa özetiydi. Sıra ödül kazananlarda.
Shakira, Lady Antebellum ve Muse'un ödül kazanmalarına çok sevidnim. Taylor Swift elbette ödül almadan eve dönseydi olmazdı zaten. Yalnız dediğim gibi Justin Bieber beni çok şaşırttı. Best Breakthrough hadi neyse ama Best Male kategorisinde Eminem ve Usher'ı alt etti, üstelik Best Artist of The Year'de de Lady GaGa ve Katy Perry gibilerini geride bıraktı. Ödülü aldığında ise sahneye Usher'ı da çağırdı. Bu arada aşağıda dağıtılan bazı ödüllerin sahneden verildiğine ben tanıklık edemedim ?

PS: Sırada Grammy'ler var ! Umarım HT Bloomberg onları da gösterir. 1 Aralıkta ise adaylıkları açıklanıyor.


Favorite Soul/R&B Album: Usher, Raymond v. Raymond
Favorite Pop Rock Band/Duo/Group: The Black Eyed Peas
Favorite Country Female Artist: Taylor Swift
Favorite Latin Music Artist: Shakira
Favorite Soul/R&B Female Artist: Rihanna
Favorite Country Male Artist: Brad Paisley
Favorite Breakthrough Artist: Justin Bieber

Favorite Pop/Rock Male Artist: Justin Bieber
Favorite Country Band/Duo/Group: Lady Antebellum
Favorite Alternative Rock Music Artist: Muse
Favorite  Adult Contemporary Music Artist: Michael Bublé
Favorite Soul/R&B Male Artist: Usher
Favorite Artist of the Year: Justin Bieber
Favorite Country Album: Carrie Underwood, Play On
Favorite Rap/Hip-Hop Male Artist: Eminem

Favorite Pop/Rock Album: Justin Bieber, My World 2.0
Favorite Pop/Rock Female Artist: Lady Gaga
Favorite Contemporary Inspirational Artist: MercyMe
Favorite Rap/Hip-Hop Album: Eminem, Recovery
Favorite Soundtrack AlbumGlee: The Music, Volume 3 Showstoppers

görseller just jared ve zimbio

19 Kasım 2010 Cuma

P!NK || GREATEST HITS ... SO FAR

2003 yılının başı. Yeni bir şarkıcıyla tanışıyorum, TVde sürekli ''Family Portrait'' videosu dönüyo, sonra radyo başında dikiliyorum, NR1FMde şu şarkı çalsa da kasede kaydetsem diye bekliyorum. 13 yaşında tek derdi tasası okulu olan bir çocuğu bile etkiliyor, belki de o günlerde de depresif takıldığımdandır, evet evet ciddi ciddi içime kapandığım bir dönemdi 2003 kışı, işte o günlerde dikkatimi çekmişti. Zapzayıf, kısa saçlı ve adonis kaslarını sergilemekten çekinmeyen Pink'le.

Sonra sene 2006. ''Stupid Girls''. Paris Hilton'la, Olsen Kardeşlerle, Jessica Simpson'la, solaryum kızlarıyla dalga geçen bir şarkı, üstelik Pink'in yanında bu sefer bir de 50 Cent var. Pek de alışık olmadığımız bir şey. Bir de ''Dear Mr. President''. Belki de hayatımda duyduğum en açık sözlü şarkı. Çünkü terk edilme ardından bol şarap etkisiyle eski sevgiliye yazılmış bir şarkı değil, dünyayı yöneten bir ülkenin başkanı George W. Bush'a açık açık yazılmış bir şarkı. Sözlerini okuyup, müziği dinledikten sonra kalbinde bir şeyler hissetmeyen kişinin insanlığından şüphe ederim ciddi ciddi.

Daha sonra ''I'm Not Dead'' sonrası yeni albüm geldi ''Funhouse''. Debut video ''So What'' 2000lerin en eğlenceli videosu ve şarkısı olmayı başarırken Pink'e de şapka çıkarttırıyo. Eski eşiyle ve ilişkisiyle dalga geçiyor, üstelik videoda beraber kamera karşısına geçiyo. Daha sonra ''Funhouse'' singleı ve reklamlardan da aşina olduğumuz ''Bad Influence'' ölüyü bile dans ettirecek, stresten uzak tutacak ve de şarkıyı dinlerken dans ederseniz kalori ykatıracak cinstendi.

Greatest Hits...So Far !!! International Editon kapsamında 21 şarkı bulunuyor. İlk albüm ''Can't Take Me Home''dan itibaren her şarkı burda ancak eksik kalan 2 fireyle. Biri ''Moulin Rouge'' soundtarckinde de bulunan ve Lil Kim, Xtina, Maya, Missy Elliot gibi isimleri birleşitren ''Lady Marmelade'' ve diğeri de ''Try This'' albümünden ''God is a DJ''. 10 yıllık kariyerin özetinde bir de 4 yeni şarkı bulunuyor. Kılıktan kılığa girdiği videosuyla ''Raise Your Glass'', ''Fuckin' Perfect'' ve ''Heartbreak Down''. 4. şarkı ise geçtiğimiz sene Adam Lambert'ten duymaya alıştığımız ''Whataya Want From Me''. Şarkı Pink'in son albümü ''Funhouse'' için kaydedilip tracklist içine alınmamış.

Her daim eğlence için Pink dinlemek iyidir !

görseller
pink.com

28 Temmuz 2010 Çarşamba

EMINEM // RECOVERY

Yine yeniden Eminem ! 5 yıl aradan sonra çıkartmış olduğu ''Relapse''den sonra bizleri fazla bekletmeden sadece bir sene sonra yeni albümü ''Recovery''i da yayınladı. Albüm çıktığı gibi Amerikan Listelerinde zirveyi ele geçirmemiş gibi bir de İngiliz listelerinde de zirvede. Prodüktör koltuğunda ise her zaman olduğu gibi Dr. Dre başrolde.

Üstelik Eminem sadece albümle değil, albümden çıkan ilk iki single ''Afraid'' ve ''Love The Way You Lie'' ft. Rihanna ile de zirveyi ele geçirmeyi başardı. Kısacası mıuhteşem bir geri dönüş ve mıuhteşem bir başlangıç.

Rap müzik veya Eminem fanı değilim, ancak albüm gayet iyi geldi. Son günlerde bolca dinlediğim Elkronik / Dans / Indie müzik arasından kolaylıkla sıyrılıp iPod'umda en fazla dinlediğim albümler arasına girdi.

Eminem, bu albümde güzel ortaklıklara da el atmış, genellikle sadece Urban/ Rap dünyasından kişilerle iş birliği yapmış olsa da bu sefer Pop dünyasından bir isim de ona eşlik ediyor. Çılgın kız P!nk. ''Afraid'' - I am not afraid to take a stand // Everybody come take my hand // We'll walk this way together through the storm // Whatever weather cold or warm // Just let you know that you're not alone -romantik bir Eminem var sanırım bu albümde-. ''Love The Way You Lie'' ve albümün açılış parçası ''Cold Wind Blows''dışında en güzel şarkılardan birine imza atmışlar: ''Won't Back Down''.

Öne çıkan diğer şarkılar ise ''W.T.P.'', ''Seduction'', Lil Wyne ile beraber kaydedilmiş ve içinde Haddaway // ''What Is Love'' sample'larının kullanıldığı ''No Love''. Bir de muhteşem bir rap balladı var ki ... 25 to Lie ...

Tek tek şarkı sözlerini incelemedim ama zaten çekmiş olduğu videolardan da belli, Eminem bu sefer ona buna sataşmayı bırakıp kendi işine bakmayı denemiş sanırım. Çok da iyi olmuş.

Rolling Stone'un 5 üzerinden 4, USA Today'ın 5 /4.5 yıldız verdiği albüm, The New York Times tarafından ''favorable'' olarak etiketlenmiş ve Pitchfork Media tarafından 10 / 2.8 olarak değerlendirilen albüm Amerika'da ilk haftasında 741, 000 satarak son zamanlarda durgun olan müzik piyasasını da canlandırdı. Şimdi siz düşünün ... evet evet albüm kesinlikle ''favorable'' / dinlenilesi ve de tatmin edici.

Thank you for coming out
Hope you enjoyed the show
Till next time

haha

PEACE !
şeklinde de son şarkısı ''Untitled'' ile albümü kapatıyor.

1 Şubat 2010 Pazartesi

52ND GRAMMY AWARDS // LIVE PERFORMANCES

Gecenin hiç kuşkusuz en güzel yanı inanılmaz canlı performanslardı ! Kimi zaman tüm dinleyiciler onları ayakta alkışladı ! Kimi zaman tüm performansı ayakta izledi ! Kimi zaman şarkıcıya eşlik etti ! Kimi zaman da onunla dans etti !!

Beyonce sahneye bir dolu erkek ile çıktı ! Performans şarkısı If I Were A boy oldu ! Ancak şarkıyı Alannis Morisette paraçasıyla da harmanlayarak yeni bi show yarattı ! Beklediğim gibi oplmadığını söylemeliyim ! ama b* harikaydı ! saçları savuruşu falan tıpkı Shakira gibi olsa da o inanılmaz sesini canlı canlı dinleyebilmek !
Gecenin açılışında sahne alan Lady Gaga her zamanki gibi bir çok şarkısını harmanaldı ! Ağırlıklı olarak Poker Face'i söyleyen şarkıcı daha sonra ''cadı'' damgası yiyerek kazana atıldı ve kapak açıldığında karşımzıda piyano başında Elton John ile Speechless söylüyordu.

Black Eyed Peas tam anlamıyla seyirciyi coşturdu, tümm sahne onları ayakta izledi ! Söyledikleri şarkı ise yeni singleları Imma Be ve I Gotta Feeling !
Pink ise bu kıyafetle sahneye çıkarak yavaş yavaş yürüdü, sonra seyircilerin arasına girdi ev en sonunda müthiş bir akrobası gösterisiyle şarkısını havada söylemeye devam ! daha sonra kendini sulara batırarak tüm sahneyi de ıslattı ! ama gecenin hiç kuşkusuz en iyisiydi !
Green Day 21 Guns parçasını American Idiot müzikalı oyuncuları ile seslendirdi ! Evet yanlış duymuyosunuz ! American Idiot Broadway müzikali olmuş !
Aslında Pink'e müthiş dedim ! ama bu performan ise bir başkaydı ! Adeta tüylerinizi diken diken eden bir çalışma. Carrie Underwood, Jennifer Hudson, Celine Dion, Usher ve Smokey Robinson ! Michael Jackson Tribute !! 3D Performans ile Earth Song !! İzlerken gözlerinize hakim olun !!

Taylor Swift 3 ayrı şarkıyı karıştırdı ve kendi idolü ile sahne aldı !
İşte Urban dünyası ve Jamiee Foxxx
Lady Antebellum
Gecenin kapanışı ise Eminem ve Lil Wyne'den geldi ! Taylor Swift şarkı sırasında coştu !!
Dave Matheews Band
Bon Jovi hayranları tarafından oylanan bir şakrıyı seslendirdi. !
Haiti yararında Mary J Blige & Andrea Boccelli

52ND GRAMMY AWARDS // PRE-TELECASTING & RED CARPET PICS (EDITED)

Dün gece Türkiye saatiyle; saat 3te yeni kanal Bloomberg HT'de Türkiye'den ikinci defa kablolu yayından Grammy'leri canlı canlı izleme fırsatını yakaladık. Aslında ilk olan sadece bizim onu canlı olarak izleyebilmemiz değil ayrıca ilk defa Grammy'lerin Online olarak da bizlere sunulmasıydı. Bildiğiniz gibi Grammyler diğer tüm ödüllerden farklı olarak yüzlerce dalda dağıtılıyo ! Yaklaşık 110 dalda dağıtılan ödüllerden 99'u Pre-Telecasting olarak Grammy.com'da geceyarısından önce başlamıştı dağıtılmaya. O düzenlenen tören hakkında diyebiliceğim tek şey, hem kadın hem de erkek sunucunun tam anlamıyla facia olduklarıydı !! Aslında asıl facianın Red Carpet kısmında karşımıza çıkabileceğini elbette ki düşünemezdik :/

Bir kere kırmızı halı tam bir pazar yeri gibiydi. Academy Awards'da ve kısmen Golden Globe's da bize sunulan eleganlık, şıklık sıfırdı. Ortalık adeta pazar yeri gibiydi. Poz vermek için resmen ünlüler sıra beklediler ve bir ara resmen trafik sıkıştı. Sonra o yer cücesi, patates boyutlarındaki kadın sunucu !! OMG !!! Sürekli söyleyeceklerini unuttu ! neyseki erkek sunucu durumu kurtarmayı biliyodu ! Bir diğer saçmalık da yapılan röportajların sadece ikinci sınıf ünlülerle yapılmış olmasıydı! En azından Beyonce, Rihanna falan dururken saçma sapan insanlarla röportaj yapmamaları gerekirdi. Bu arada sonunda Justin Bieber beyfendisi ile tanıştık !! OMG!! Röportaj yapılırken bir baktım ki kameraya bi bebek el sallıyo :/ Hani Taksim meydanında çekim yapılırken kırolar sallar ya :/ Bir kaç dakika sonra o yaratığın Justin Bieber olduğunu öğrencince resmen FUCK OFF diye bağırdım :/
Kırmızı halıda başka atraksiyon olmadığı için sizleri resimlerle başbaşa bırakıp, bir diğer yazıda canlı performansları ve kazananları yorumlayacağımı da belirtirim !

BEYONCE


LADY GAGA


PINK



RIHANNA


KINGS OF LEON


KEITH URBAN & NICOLE KIDMAN


JONAS BROTHERS


KE$HA


KATY PERRY


HEIDI KLUM & SEAL


COLBIE CALLIAT


ADAM LAMBERT


MILEY CYRUS


TAYLOR SWIFT


MARY J BLIGE


CIARA


RICKY MARTIN
FERGIE


JENNIFER HUDSON
/JenniferHudson.jpg" />

8 Ocak 2010 Cuma

TOP 20 SINGERS/ SONG OF 2009 PART II

2009 birterken yılın en iyi 5 şarkısını seçmeye kalktım 5 tane seçemedim, beynimin içinden Beyonce hani benim diğer şarkım diye atladı, Madge 'hey my fuckbuddy where is Celebration dedi.' Lady Gaga 'paparazzi'yi seçemdim diye konserinde beni aşağılayacağını söyledi. Bende hey wait wait dedim, kuzular bu iş böyle olmaz dedim ve yılın en başarılı isimlerini seçtim. Wuppsss böylece kimse bana gönül koymadı :))
Ve babe dün bildiğin gibi bu geri sayım işini başlatmıştım ve 2009'un en iyi 20 şarkıcısını sıralamaya kalkışmıştım, laptop kucağında yorulan ben listemi yarıda kestim ve işte o çok sevilen (yalan :P) listenin geri kalanını işte şimdi yazıyorum:P Ama geride bıraktıklarımızı hatırlamak istersen kısa bir özet geçebilirim. Eminem, Muse, Kelly Clarkson, Jay Z, Enrique Iglesias, Green Day, Robbie Williams, Mika, Lily Allen ve 11 numarada Britney Spears.

İşte listenin ikinci yarısı ve 10 Numara. Chris Brown dayağından sonra bir süre ortadan kaybolan daha sonra listemizin 17 numarasındaki beyfendiyle yaptığı düetle tekrar sahalara dönen Rihanna, Kasım ayında merakla beklenen albümü Rated R'ı yayınladı. Albümü henüz dinlemeyenler için şunu söylemeliyim ki tam dörtdörtlük bir iş çıkartmış my girl RiRi. Ardarda çıkan dokunaklı ballad ''Russian Roulette'', ''Wait Ur Turn'' ve gangster nidalarının atıldığı ''Hard'' da bunu destekler nitelikte zaten.





Müzik piyasasını en eğlenceli grubu Black Eyed Peas'se, en eğlenceli kadını da 9 numaraya yerleşen Pink. Funhouse adlı albümü bence diskografisinin en iyi albümlerinden ve arşivlerde muhakkak bulunması gereken cinsten. 2008 yılında yayınlanan albümden ''So What'' ve ''Funhouse'' gibi bir numaralı dans hitlerinin yanı sıra ''Sober'' ve ''I Don't Belive You'' gibi esaslı baladdlar ve ''Please don't Leave Me'' gibi şahane eğlenceli bir de video yayınladı. Ha bir de albümün süper hiti aynı zamanda bir reklam müziği olarak da kullanılan ''Bad Influence.'' Eh daha ne olsun. Albümün İngiltere ve Avustralya'da zirveye oturduğunu Amerika'da ise 2 numaraya kadar ulaştığını da belirtelim.






Zirveye doğru ilerlerken listenin 8 numarasında dünyaca ünlü elinde 5 Grammy adaylığı bulunan David Guetta var. Son albümü One Love ile Avrupa dans müziği ile Amerikalı Urban müziğini harmanladığını söyleyen sarışın Dj albümden dünya çapında üne kavuşan 3, ancak bence 2 süper hit yayınladı. Geçtiğimiz ilkbahar yayınlanan Kelly Rowland destekli ''When Love Takes It Over'' sadece ilkbahar ve yazın değil kışın bile gözdelerden biri olmaya devam etti. Hemen ardından Senegalli şarkıcı Akon desteli ''Sexy Bitch'' geldi. (Ki ben bunu pek beğenmedim) Veee son olarak Estelle desteli ''One Love''. Ayrıca albüm UK listelerinde 1 numaraya çıktı bile.






Listenin 7 numarasını ise aslında tam anlamıyla nereye oturtacağımı bilemedim. Elbette ki o tüm zamanların bir numarası ama...her neyse sorry Michael Jackson...O öyle bir efsane ki, ölümünden sonra dahi listelerde fırtına gibi esti, albümleri yeniden milyonlara ulaştı, ödül törenlerinde ödülleri silip süpürdü. ''Thriller'', ''Bad'', ''Billie Jean'', ''Smooth Criminal'', ''Beat It'', ''You Are Not Alone'', ''Liberian Girl'', ''They Don't Care About Us''...Hey man o bir EFSANE...REST IN PEACE...





Vee 6 numara...İkinci albümü Echo ile kariyerini iyice sağlamlaştıran 3Grammy adaylığı bulunan Leona Lewis yer alıyor. İlerki günlerde blogumda tanıtacağım albümü Echo ile kanımca yılın en iyisine imza atan Lewis albümden ''Happy'' diye muhteşem bir video ve şarkı yayınladı. Albümde yine ''I Got YoU'' gibi hit özelliği taşıyan bir başka parça da bulunuyor. ''Lost & Found''u da unutmamak lazım. Vee tabi bir de Avatar film müziği. Lewis zatenn kendini ilk albümü Spirit ile bile divalık mertebesine taşıtmıştı. Elbetteki albüm anavatanı UKde zirvede yer aldı.





Heyecan arttı ve biz artık ilk 5teyiz. yılın en bomba ismi. Tüm zamanların en iyi çıkışını yaşatan Lady Gaga. Siz hala onun hermafrodit olup olmadığıyla uğraşın o uluslararası zirve hitlerle ve 5 Billboard #1 hitiyle adından söz ettirmeye devam etsin. Hakkında konuşulucak çok şey var, bu yüzden onu Lady Gaga konulu bir diğer yazıma havale ediyorum; ama ''Just Dance'', ''Poker Face'', ''Eh Eh Nothing Else I Can Say'', ''Love Game'', ''Paparazzi'', ''Bad Romance'', ''Alejandro'' ve ''Telephone'' saymadan olmaz. Tabi bir de Fame + Fame: Monster + Tour: You Little Monster Our Little Bitch Crazy is walking on the stage.





Listenin 4 numarasında bundan yaklaşık 15 sene önce upuzun kızıl saçları ve deri pantalonu ile göbek atan, kalça kıvıran ve Ojos Asi diye çığırtan IQsu yüksek, Kolombiyalı Nobel Ödüllü yazar Garcia Marquez'in yakın arkadaşı dünyanın en itibarlı bir numaralı şarkıcılarından olan Shakira yer alıyor. 2009 yazında ortalığı kasıp kavuran ''She Wolf'' ve İspanyolca versiyonu Loba'yı yayınlayan Shakira, şarkısında yine tüm yerel tınıları bir araya getirmeyi başardı. Daha sonra Madonna'nın dansçısı ile ''Did It Again'' için yatağa giren latin ateşi son olarak da albümün Amerika'da yayınlanacak versiyonu iiçin Lil Wyne ile bir araya gelerek ''Give It Up To Me''yi yayınladı. Vee 2010 yaz aylarında ise albümün İspanyolca versiyonu raflarda sizleri bekleyecek. Shewolf'dan daha kışkırtıcı olucağını tahmin ettiğim İspanyolca versiyonu 4 gözle beklemekteyim.


Veee senenin 3 bomba ismi. İşte 3 numara işte, yaşayan efsane. İşte Madonna. Warner Bros defterini kapatırken yayınladığı Celebration Greathest Hits ile pek de yüksek bir rakama ulaşmasa da iyi bir satış yakalayan Madonna günlerini şimdileri yeni albümü ile geçirmekte. Muhteşem bir dans hiti olan ''Celebration'u aptal bir BB remixi ile videolayan Madonna'nın kanımca kariyerindeki en ölümcül hatasıydı. Hala Revolver'a video gelmemiş olması yine üzücü de olsa o Madonna.




Aslında geri kalan 2 ismi tahmin etmek zor olmasa gerek. Kendi yapıcağınız sıralama benimkinden farklı olucak olsa bile standart bir müzik dinleyicisi 2009u geri sayarken kanımca kullandığım isimlerden 15ini kullanırdı.
İşte zirve ortağı işte 2 numara. 2000li yılların bir numaralı ve tüm zamanların en iyilerinden olan muhteşem ve ultra eğlenceli müzik grubu. The Black Eyed Peas. Son albümleri THE E.N.D. ile inanılmaz bir başarıya imza atan grup aynı zamanda müzik tarihine de adlarını yazdırdı. Ve 25 hafta gibi bi süre boyunca iki ayrı hit ile zirvede oturdular. ''Boom Boom Pow'' başlarda herkes tarafından yadırgandı ancak daha sonra herkesin bir numaralı hiti oldu. ''I Gotte Feeling'' partilerin aranan ve sıkça çalınan parçası oldu ve son olarak Fergie'nin tüm meziyetlerini sergilediği ''Meet Me Halfway''...Albüm elbette Amerika'da zirveye çıktı, İngiltere'de 2 numara oldu ve yaklaşık 4.6 milyon satarak yılın en çok satan 3. albümü oldu.


Zirveye geçmeden önce yılın diğer önemli isimlerini sıralamak isterim. Susan Boyle, Taylor Swift, U2,Kings Of Leon ve Whitney Houston.
Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee zirve işte 1 numara. Billboard onu yılın kadını ilan etti. Ben sadece yılın değil son 10 yılın ve hatta 21. YYın en iyi kadın sanatçısı olarak taktim etmekten de gurur duyarım. 26 Grammy adaylığı // tek gecede 5 ödülü birden kucaklayan nadir kadın sanatçılardan ve 2010 Grammy ödüllerinde tamı tamına 10 adaylık.

Ladies and Gentelmen here it is. Beyoncé Knowles.

I Am...Sasha Fierce ile 3.2 milyonluk satış. 4 uluslararası hit. ''If I Were A Boy'', ''Single Ladies'', ''Halo'', ''Ego'', ''Broken Hearted Girl'', ''Sweet Dreams'', ''Video Phone feat. Lady Gaga''. + yılın videosu Single Ladies ve yılın şarkısı Halo. 2008 çıkışlı olduğu için yılın albümü diyemesem de YILIN BIR NUMARALI ALBÜMÜ.
GOD BLESS MY SUPER GIRL BEYONCE.
Batı yakasından That's all folks. You know that I love you XoXo... :P