Leona Lewis etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
Leona Lewis etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

24 Nisan 2010 Cumartesi

SEX & CITY & SARAH & VOGUE & FASHION & MUSIC & MOVIE

Mayıs sonunda vizyona girmesi planlanan Sex & The City efsanesinin 2. bölümü SATC2den de yeni kareler ve haberler gelmeye devam ediyor. Son olarak bu rüya gibi filmin başarılı sountrack albümü hakkında da bilgiler bizlere sunuldu. İşte albüm içerisinde yer alan parçalar.

1. Click Flash (Ciara)
2. My First Love (Craig David)
3. 2Nite (Janet Jackson)
4. Beautiful (Goldfrapp)
5. Real Girl (Mutya Buena)
6. Pretty Please (Love Me) (Estelle with Cee-Lo)
7. Trouble (Bitter:Sweet)
8. Dangerous (Elijah Kelley)
9. Look at You Now (Katie Herzig)
10. Little Romance (Ingrid Michaelson)
11. We Got Love (Ryan Shaw)
12. Fool's Gold (Amy Winehouse)
13. Mockingbird (Allison Moorer)
14. Hey Baby (Champagne Flutes)
15. You Look So Good (Owen Brady)

Burda verilen soundtrack listesi içinde yer almasa da Alicia Keys; Blondie's şarkısı "Rapture" ve SATC theme song'unu mash up bir şekilde yorumlayacakmış. Yine Jennifer Hudson ve Leona Lewis "Love Is Your Color" adlı bi şarkıya ortak olarak da imza atmışlar.

Bunun dışında gerçtiğimiz günlerde Sarah Jessica Parker'lı American Vogue'unun kapağını koymuştum buraya. İşte şimdi kapaktan daha fazlası var ve çekimlerin kamera arkası görüntüleri ve ufak bir Sarah Jessica Parker söyleşisi.

Tadını çıkartın :))

16 Şubat 2010 Salı

BRIT AWARDS // RED CARPET ARRIVALS

LADY GAGA // Yo yo my little monster ! Where is your Chinesee Porcelain :P

LEONA LEWIS //Keşke omzundaki o çıkıntı olmasaydı :/

LILY ALLEN // Yanılmıyosam bu kız genelde rüküş seçilir değil mi ??

PIXIE LOTT // Mamma Do Pixie sanırım tek kelimeyle gecenin fıstığı :))

DANIEL MERRYWEATHER // Impossible şarkısı ile favorim olan Daniel sanki bu kostümde ortadan sıkılmış süngere benzemiş :P Yok yanlış anlamayın kıyafetleri beğendim, ama Daniel komik durmuş :P

FLORANCE WELCH // Son zamanlardaki favori gruplarımdan Florance & The Machine'nin bu kıyafetiyle daha da favorim olduğunu eklemeliyim dememi bekliyosanız yanılıyosunuz :P

KATIE MELUA // Şu kıyafet içinde berbat gözükse de sesinin beni büyüleme gerçeğini yoksayamam :P

CALVIN HARRIS // Bu yakışıklı sizce de spor kıyafetiyle gecede hoş durmamış mı ??

ALEXANDER BURKE // Bad Boys ile 2009 senesi boyunca sadece Britanya'nın değil tüm Avrupa'nın gözbebeği haline Burke anlaşılan kırmızı rengi seçerek Brit'lerin de göz bebeği olmayı istemiş :P

26 Ocak 2010 Salı

AVATAR

Ve evet sonunda seyrettim ! İnsanların yerlere göklere sığdıramadıkları, Box Office fatihi Golden Globe ''En iyi Drama Film'' ödüllü Avatar 3d'yi ben de seyrettim :)) Filmin ayrıca 8 BAFTA adaylığı, ve en iyi film ödülü dışında Golden Globe'lardan ''En iyi Yönetmen'' ödülünü de kaptığını belirtmeliyim.

Başrollerini ''Terminator: Salvation filminden Avustralyalı Sam Worthington, Star Trek'den hatırlayavğımız Zoe Saldana, Sigourney Weaver ve Lost'un 2. sezon yıldızı ''Ana Luica''sı Michelle Rodriguez.

Filmin tam anlamıyla bir görsel şölen olduğunu söylemeliyim. Ütopik Na'vi ülkesinin flora ve faunası'nın çeşitliliği, renk cümbüşü, mitolojiyle harmanlaşmış karakterleri oldukça başarılı bir şekilde kurgulanmış peri masallarındaki gibiydi. Hele ki tüm yerli halkın Ana Tanrıçaya yakarışları, o ağıtımsı şarkılar...

Filmin senaryosununa gelicek olursam, bizleri pek şaşırttığını söyleyemem, yani yıllardır süre gelen mitlerin tıpatıp aynısının olduğunu belirtmeliyim. Açıkçası 3D olmasa bu filme kalkıp gidermiydim bilemiyorum. Yalnız 3d'nin de oldukça başarılı olduğunu söylemeliyim, gereksiz korkutmalar falan yoktu (Beowulf'ta neredeyse bütün tekme tokatları kılıçları bizler yiyoduk çünkü.) - gerçi doğru olan hangisi o da tartışılır ?

Filmin müzikleri, makyajları, görsel efektleri, renkleri ve kapanış şarkısı Leona Lewis'den I See You ise muhteşemdi. Elimdeki verilerle 10 üzerinden 10 verilebilecek bir film. Benim gibi siz de hala seyretmediyseniz kaçırmadan seyredilmesi gereken filmlerden. Titanic'ten sonra James Cameron 'un bir kez daha ayakta alkışlanası bir iş çıkarttığını belirtmeliyim.


8 Ocak 2010 Cuma

TOP 20 SINGERS/ SONG OF 2009 PART II

2009 birterken yılın en iyi 5 şarkısını seçmeye kalktım 5 tane seçemedim, beynimin içinden Beyonce hani benim diğer şarkım diye atladı, Madge 'hey my fuckbuddy where is Celebration dedi.' Lady Gaga 'paparazzi'yi seçemdim diye konserinde beni aşağılayacağını söyledi. Bende hey wait wait dedim, kuzular bu iş böyle olmaz dedim ve yılın en başarılı isimlerini seçtim. Wuppsss böylece kimse bana gönül koymadı :))
Ve babe dün bildiğin gibi bu geri sayım işini başlatmıştım ve 2009'un en iyi 20 şarkıcısını sıralamaya kalkışmıştım, laptop kucağında yorulan ben listemi yarıda kestim ve işte o çok sevilen (yalan :P) listenin geri kalanını işte şimdi yazıyorum:P Ama geride bıraktıklarımızı hatırlamak istersen kısa bir özet geçebilirim. Eminem, Muse, Kelly Clarkson, Jay Z, Enrique Iglesias, Green Day, Robbie Williams, Mika, Lily Allen ve 11 numarada Britney Spears.

İşte listenin ikinci yarısı ve 10 Numara. Chris Brown dayağından sonra bir süre ortadan kaybolan daha sonra listemizin 17 numarasındaki beyfendiyle yaptığı düetle tekrar sahalara dönen Rihanna, Kasım ayında merakla beklenen albümü Rated R'ı yayınladı. Albümü henüz dinlemeyenler için şunu söylemeliyim ki tam dörtdörtlük bir iş çıkartmış my girl RiRi. Ardarda çıkan dokunaklı ballad ''Russian Roulette'', ''Wait Ur Turn'' ve gangster nidalarının atıldığı ''Hard'' da bunu destekler nitelikte zaten.





Müzik piyasasını en eğlenceli grubu Black Eyed Peas'se, en eğlenceli kadını da 9 numaraya yerleşen Pink. Funhouse adlı albümü bence diskografisinin en iyi albümlerinden ve arşivlerde muhakkak bulunması gereken cinsten. 2008 yılında yayınlanan albümden ''So What'' ve ''Funhouse'' gibi bir numaralı dans hitlerinin yanı sıra ''Sober'' ve ''I Don't Belive You'' gibi esaslı baladdlar ve ''Please don't Leave Me'' gibi şahane eğlenceli bir de video yayınladı. Ha bir de albümün süper hiti aynı zamanda bir reklam müziği olarak da kullanılan ''Bad Influence.'' Eh daha ne olsun. Albümün İngiltere ve Avustralya'da zirveye oturduğunu Amerika'da ise 2 numaraya kadar ulaştığını da belirtelim.






Zirveye doğru ilerlerken listenin 8 numarasında dünyaca ünlü elinde 5 Grammy adaylığı bulunan David Guetta var. Son albümü One Love ile Avrupa dans müziği ile Amerikalı Urban müziğini harmanladığını söyleyen sarışın Dj albümden dünya çapında üne kavuşan 3, ancak bence 2 süper hit yayınladı. Geçtiğimiz ilkbahar yayınlanan Kelly Rowland destekli ''When Love Takes It Over'' sadece ilkbahar ve yazın değil kışın bile gözdelerden biri olmaya devam etti. Hemen ardından Senegalli şarkıcı Akon desteli ''Sexy Bitch'' geldi. (Ki ben bunu pek beğenmedim) Veee son olarak Estelle desteli ''One Love''. Ayrıca albüm UK listelerinde 1 numaraya çıktı bile.






Listenin 7 numarasını ise aslında tam anlamıyla nereye oturtacağımı bilemedim. Elbette ki o tüm zamanların bir numarası ama...her neyse sorry Michael Jackson...O öyle bir efsane ki, ölümünden sonra dahi listelerde fırtına gibi esti, albümleri yeniden milyonlara ulaştı, ödül törenlerinde ödülleri silip süpürdü. ''Thriller'', ''Bad'', ''Billie Jean'', ''Smooth Criminal'', ''Beat It'', ''You Are Not Alone'', ''Liberian Girl'', ''They Don't Care About Us''...Hey man o bir EFSANE...REST IN PEACE...





Vee 6 numara...İkinci albümü Echo ile kariyerini iyice sağlamlaştıran 3Grammy adaylığı bulunan Leona Lewis yer alıyor. İlerki günlerde blogumda tanıtacağım albümü Echo ile kanımca yılın en iyisine imza atan Lewis albümden ''Happy'' diye muhteşem bir video ve şarkı yayınladı. Albümde yine ''I Got YoU'' gibi hit özelliği taşıyan bir başka parça da bulunuyor. ''Lost & Found''u da unutmamak lazım. Vee tabi bir de Avatar film müziği. Lewis zatenn kendini ilk albümü Spirit ile bile divalık mertebesine taşıtmıştı. Elbetteki albüm anavatanı UKde zirvede yer aldı.





Heyecan arttı ve biz artık ilk 5teyiz. yılın en bomba ismi. Tüm zamanların en iyi çıkışını yaşatan Lady Gaga. Siz hala onun hermafrodit olup olmadığıyla uğraşın o uluslararası zirve hitlerle ve 5 Billboard #1 hitiyle adından söz ettirmeye devam etsin. Hakkında konuşulucak çok şey var, bu yüzden onu Lady Gaga konulu bir diğer yazıma havale ediyorum; ama ''Just Dance'', ''Poker Face'', ''Eh Eh Nothing Else I Can Say'', ''Love Game'', ''Paparazzi'', ''Bad Romance'', ''Alejandro'' ve ''Telephone'' saymadan olmaz. Tabi bir de Fame + Fame: Monster + Tour: You Little Monster Our Little Bitch Crazy is walking on the stage.





Listenin 4 numarasında bundan yaklaşık 15 sene önce upuzun kızıl saçları ve deri pantalonu ile göbek atan, kalça kıvıran ve Ojos Asi diye çığırtan IQsu yüksek, Kolombiyalı Nobel Ödüllü yazar Garcia Marquez'in yakın arkadaşı dünyanın en itibarlı bir numaralı şarkıcılarından olan Shakira yer alıyor. 2009 yazında ortalığı kasıp kavuran ''She Wolf'' ve İspanyolca versiyonu Loba'yı yayınlayan Shakira, şarkısında yine tüm yerel tınıları bir araya getirmeyi başardı. Daha sonra Madonna'nın dansçısı ile ''Did It Again'' için yatağa giren latin ateşi son olarak da albümün Amerika'da yayınlanacak versiyonu iiçin Lil Wyne ile bir araya gelerek ''Give It Up To Me''yi yayınladı. Vee 2010 yaz aylarında ise albümün İspanyolca versiyonu raflarda sizleri bekleyecek. Shewolf'dan daha kışkırtıcı olucağını tahmin ettiğim İspanyolca versiyonu 4 gözle beklemekteyim.


Veee senenin 3 bomba ismi. İşte 3 numara işte, yaşayan efsane. İşte Madonna. Warner Bros defterini kapatırken yayınladığı Celebration Greathest Hits ile pek de yüksek bir rakama ulaşmasa da iyi bir satış yakalayan Madonna günlerini şimdileri yeni albümü ile geçirmekte. Muhteşem bir dans hiti olan ''Celebration'u aptal bir BB remixi ile videolayan Madonna'nın kanımca kariyerindeki en ölümcül hatasıydı. Hala Revolver'a video gelmemiş olması yine üzücü de olsa o Madonna.




Aslında geri kalan 2 ismi tahmin etmek zor olmasa gerek. Kendi yapıcağınız sıralama benimkinden farklı olucak olsa bile standart bir müzik dinleyicisi 2009u geri sayarken kanımca kullandığım isimlerden 15ini kullanırdı.
İşte zirve ortağı işte 2 numara. 2000li yılların bir numaralı ve tüm zamanların en iyilerinden olan muhteşem ve ultra eğlenceli müzik grubu. The Black Eyed Peas. Son albümleri THE E.N.D. ile inanılmaz bir başarıya imza atan grup aynı zamanda müzik tarihine de adlarını yazdırdı. Ve 25 hafta gibi bi süre boyunca iki ayrı hit ile zirvede oturdular. ''Boom Boom Pow'' başlarda herkes tarafından yadırgandı ancak daha sonra herkesin bir numaralı hiti oldu. ''I Gotte Feeling'' partilerin aranan ve sıkça çalınan parçası oldu ve son olarak Fergie'nin tüm meziyetlerini sergilediği ''Meet Me Halfway''...Albüm elbette Amerika'da zirveye çıktı, İngiltere'de 2 numara oldu ve yaklaşık 4.6 milyon satarak yılın en çok satan 3. albümü oldu.


Zirveye geçmeden önce yılın diğer önemli isimlerini sıralamak isterim. Susan Boyle, Taylor Swift, U2,Kings Of Leon ve Whitney Houston.
Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee zirve işte 1 numara. Billboard onu yılın kadını ilan etti. Ben sadece yılın değil son 10 yılın ve hatta 21. YYın en iyi kadın sanatçısı olarak taktim etmekten de gurur duyarım. 26 Grammy adaylığı // tek gecede 5 ödülü birden kucaklayan nadir kadın sanatçılardan ve 2010 Grammy ödüllerinde tamı tamına 10 adaylık.

Ladies and Gentelmen here it is. Beyoncé Knowles.

I Am...Sasha Fierce ile 3.2 milyonluk satış. 4 uluslararası hit. ''If I Were A Boy'', ''Single Ladies'', ''Halo'', ''Ego'', ''Broken Hearted Girl'', ''Sweet Dreams'', ''Video Phone feat. Lady Gaga''. + yılın videosu Single Ladies ve yılın şarkısı Halo. 2008 çıkışlı olduğu için yılın albümü diyemesem de YILIN BIR NUMARALI ALBÜMÜ.
GOD BLESS MY SUPER GIRL BEYONCE.
Batı yakasından That's all folks. You know that I love you XoXo... :P