Fergie etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
Fergie etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

3 Nisan 2010 Cumartesi

LET'S TALK ABOUT MUSIC BABE !!

Bu ayki en'ler.(Düşündüm düşündüm bi giriş bulamadım).
İşte bu ay en çok dinlediğim şarkılar. Bunlar blogum için seçtiğim song of the weekler.
Kesha ft. 30H!3: Blah Blah Blah (1 week)
Lady Gaga ft. Beyonce: Telephone (4 week)

Bunlar da diğer en fazla dinlediklerim
Rihanna: Rudeboy
Mariah Carey: Angels Cry
Alicia Keys ft. Beyonce: Put It In A Love Song
Christina Aguelira: Im Not Myself Tonight
Gorillaz: Stylo
Shakira: Gypsy
Lady Gaga: Dance In The Dark
Lady Gaga: Fashion

Ayrıca ay boyunca en fazla Vampire Weekend ve ''Contra'' albümünü dinledeim. Ayrıca Nine Filminin ''Soundtrack'' albümünde yer alan;
Fergie: Be Italian
Kate Hudson: Cinema Italiano
Marion Cotillard: Take It All en fazla dinlediğim şarkılardandı.

Öneride bulunmam gerekiyosa bu ay muhakkak gidin ve Cnbc-e Dergisini alın; zira içinde pek yakında kanalda gösterime giricek olan savaş dizisi The Pacific için düzenlenmiş ve 2. Dünya Savaşı şarkılarından oluşmuş bir soundtrack albümü yer alıyor.


Veee Nisan ayı içerisinde müzik marketlerde yer alacak albümler.

  • Kate Nash // My Best Friend Is You
  • Gogol Bordello // Trans-Continental Hustle
Artık krizden midir bilinmez son aylarda genellikle superstar isimlerden albümler çıkmıyo. Ocak-Şubat-Mart ayları genellikle yavaş geçerdi ancak Nisan dendi mi yılın en bomba albümleri kategorisine girebilicek bir iki albüm muhakkak piyasaya sunulurdu, ancak görüldüğü gibi ortalıkta bir durgunluk var. İçinizi kapatmıi gibi olmayayım ama Haziran ayında yayınlanacak ''Bionic'' Christina Aguilera albümüne kadar ortalarda kayda değer pek bişey yok.
That's all folks :p

28 Şubat 2010 Pazar

YOUR MONTHLY MUSICAL MAGAZINE: HERE IT IS APOLLO MUSICAL BOY

Geçtiğimiz 31 Ocak'ta hazırlamış olduğum müzikal yazıdan sonra her ay sonunda müzikal yazılar yazma düşüncesini kendime aşıladım ve şimdi de bunu gerçekleştiriyorum. (Hayır mail kutum tebrik yazılarıyla dolmadı :P)
Anyways ilk başta ayın en iyi single'larını sıralamak istedim.
Tiesto feat. Nelly Furtado: Who Wants To Be Alone
Melanie Fiona: It Kills Me
Timbaland feat. Katy Perry: If We Ever Meet Again
Kesha feat. 30H!3: Blah Blah Blah


Bunun dışında bu ay en çok
MJ 3D Tribute feat. Celine Dion, Usher, Jennifer Hudson ve Carrie Underwood
Leighton Meester: Your Love's Drug
Madonna: Vogue
Emilia Torrini: If you Go Away

30H!3 feat. Katy Perry: Strastrukk parçalarını dinledim.

Ay boyunca kulağımdan eksik etmediğim 2 de albüm vardı.
Sade: Soldier Of Love
Kesha: Animal Ki bu albüm tanıtım yazıları da Mart ayında sizlere ulaşacaktır.


Müzik delisi biri olarak henüz vizyona giren Nine feat. Penelope Cruz, Marion Cotiilard, Kate Hudson, Fergie, Nicole Kidman, Judi Dench, Sophia Loren & Daniel Day Lewis filmini de izlemenizi şiddetle tavsiye ederim. Bu arda ufak bi not ekleyerek Ömür Gedik'e seslenmek istiyorum lütfen yazılarınızı yazmadan önce bir ünlü şahsiyet hakkında bilgi vereceksiniz Google'a bir başvurun, ya da olmadı mail adresim profil sayfamda yazıyor zaten.

Ay boyunca gündemden düşmeyen Beyonce ise 6 ödülüyle havasını atmayaraktan (ki kızceğizin ne kadar humble olduğunu gördük) hem dünya turnesini Karayiplerde sonlandırdı, hem Alicia Keys ile Brezilya'da videosunu çekti hem de Lady Gaga ile Telephone videosunu yaptı. Busy B aynı zamanda Heat adlı kokusunun da tanıtımını yaptı. Whoaaa she must be crazy ! Congrats B

Mart Ayında yayınlanacak albümler ise şöyle:
Jamie Foxx// Body
Gorillaz // Plastic Beach
The White Stripes // Under Great White Northern Lights [Live]
The Scorpions // Sting In the Tail
Justin Bieber // My World Part 2
Goldfrapp // Head First
Usher // Raymond vs. Raymond