Vampire Weekend etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
Vampire Weekend etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

31 Ağustos 2010 Salı

TOP SONGS OF AUGUST

Yaz ayları artık sona erdi. Her ne kadar da kendimizi 21 Eylül yazın bitişidir diye kandırsak da işte Ağustos ayı da son buldu, geride ise ay boyunca dinlediğimiz şarkılarla akıllarımıza yer eden hatıralar kaldı.
SONG OF THE WEEK
 EMINEM // LOVE THE WAY YOU LIE ft. RIHANNA
 YOLANDA BE COOL & DC UP // WE NO SPEAK AMERICANO 
 ARMIN VAN BUUREN // NOT GIVING UP ON LOVE vs. SOPHIE ELLIS BEXTOR (2 WEEKS)

Bunlar dışında ;
Kid Cudi & Best Coast & Rostam from Vampire Weekend // All Summer 
Crookers ft. Rosisn Murphy // Royal T
Dido // Everything To Lose

Albümlerden ise
Eminem // Revovery
Goldfrapp // Heads First
Ramadan // Hazır Mısın ?

Her zamanki gibi bir de Eylül ayında yayınlanacak albümlere göz atmalı ! Albüm listesi geçtiğimiz aylara nazaran bir hayli kabarık, ucuz Türk Popçularının yaz albümü diyerekten sabun köpüğü şarkılarla doldurdukları lay lay lom parçaları Amerikan Yerlileri Eylül ayında piyasaya sürüyor. Orda kural bu. Tüm A-List şarkıcılar bunu yapıyor.
Sara Bareilles // Kaleidoscope Heart
Kid Rock // Born Free
N.E.R.D // Nothing
Robyn // Body Talk Part 2
David Archuleta // Otherside of the Down
Linkin Park // A Thousand Suns
Olivia Newton- John // Grace and Gratitude Renewed
John Legend and The Roots // Wake Up
Maroon 5 // Hand All Over
Liza Minelli // Confessions
Ne-Yo // Libra Scale
Eric Clapton // Clapton
Phil Collins // Going Back
Mark Ronson and the Business International // Record Collection
Seal // 6: Commitment
T.I //  King Uncaged

Bu ay iki de video paylaşmak istedim. Biri Armin Van Buuren ve Sophie ortaklığı. Porselen bebek her zamanki gibi harika klip sanki bir moda çekiminin background videosu gibi olmuş.


İkinci video ise eğlenceli halleriyle All Summer şarkısına ait.

14 Ağustos 2010 Cumartesi

VAMPIRE WEEKEND // CONTRA || ALBUM OF THE YEAR- SO FAR

Evet evet biliyorum haklarında yazmak için çook geç kaldım. Ama işte sonunda blogumdalar. Kylie Minogue'u, Eminem'i, Aguilera'yı unutun karşınızda yılın en bomba albümü var. Hı hı, yanlış duymadınız yılın bir numaralı albümü New York'lu Indie / Rock dörtlüsü Vampire Weekend'e ait. İşte Contra.

Albüm grupla aynı adı taşıyan ve bir çok blog ve müzik dergisi tarafından '00lerin en iyi albümlerinden biri olarak gösterilen ''Vampire Weekend''den 2 yıl sonra çıktı. Bana sorarsanız yeni albümleri ise hem birincisinden daha eğlenceli hem daha başarılı hem de liste başarısı açısından daha tatminkar. İlk albüm US listelerinde 17 numara yüzü görmüşken ikinci albüm zirve keyfi yaptı. O halde üçüncü albümde kim tutar Vampire Weekend'i. Bunların yanı sıra grup albümden 5 single yayınlamıştır ve de albüm kapağı yüzünden mahkemelik olmuştur, zira kapaktaki kadının, Contra albümünde yer alacağından haberi yoktur. Ve evet bu yüzden ortalıkta 2 milyon dolarlık bir dava var. Grup şarkıları aynı zamanda Gossip Girl'de de çalmıştır. Kim onlar için popüler değiller diyebilir ki ? Ancak umarım bu popülerlik başlarına iş açmaz - yani daha düşük kalite falan.

Arkadaş tavsiyesiyle ilk olarak ''Horchata''yla tanıştım. Bir Güney Amerika içkisi olan Horchata'yı hiç içmedim, ancak adım gibi eminim ki içtiğimde ağzımda tıpkı bu şarkının bıraktığı gibi bir tat bırakacak. Hasır şemsiyenin altında, gün batımında, kumsalda, elinizde bir bira ve walkmen'inizde ''In December we drink Horchata''. ''Walkmen mi'' ?? Dediğinizi duyar gibiyim, ama mükemmel dörtlüye ipod değil, indie ve cool havası olan walkmen çok daha iyi ayak uydurur. (Bu arada December ve benim betimlemem çok zıt durabilir, ama hele siz bir dinleyin şarkıyı).

Hele bir de albümde ''Holiday'' var ki o da başka bir hoş. ''Holiday, holiday best part of the year.'' Bir de mesela ''Diplomat's Son'' vardır. ''That night I smoked a joint with my best friend, We found ourselves in bed, when I woke up he was gone.'' Sanki Karayip denizinde teknelerle geziniyormuş havası var. Böyle elinizde rengarenk kokteyller boynunuzda çiçekten yapılmış renkli kolyemsi şeylerden. (Fantaziye gell). İşte bu yüzden albümde de böyle Afrikan veya yerel tınıların havası da esiyor. Indie gençlik / Hippie gençlik.

''Giving Up The Gun'' ise Horchata sonrası albümün ikinci bombasıdır. Ayrıca videsounda da Jake Gyllenhall oynamıştır.

Farkındayım yıl boyunca sizi iyi diyerek bir çok yavan albümle kandırdılar. Ama albümü dinledikten sonra iyi müzik nedir, kaliteli müzik nedir bunun anlamını öğreniyorsunuz ! Bence ''ben cool'um'', ''ben trendleri takip ediyorum'' diyorsanız bu albümü dinlemelisiniz.

Ahh keşke şöyle önümüzdeki sene MillerFreshtival'e ya da EfesOneLove'a gelseler.

30 Temmuz 2010 Cuma

TOP SONGS OF JULY

Her devirlan ay gibi yeniden ayın en iyi şarkılarına bakma vakti geldi. Temmuz ayı boyunca seçmiş olduğum song of the weekler bir kenara, dinlediğim diğer şarkılar, gelecek ay yayınlanacak yeni albümler ve de ağustos ayı içerisinde yazmayı planladığım diğer müzik postları.

Ancak yazımızın asıl konusuna geçmeden önce blogumdaki iki yenilikten de bahsetmek isterim. Blogun sağ tarafında yer alan Songs Of The Week ve Look de Jour resimlerinin üstlerine bastığınızda geçmiş günlerin ''look''ları hatta ve hatta yorumları ve de geçmiş haftaların şarkılarına göz atma imkanınız da var. Hani büyükşehir çalışıyor.

Bu hafta Vitrindeyiz'in önerisi olarak - ki kendisi Ağustos ayı içerisinde de yapmış olacağım röportajla bu sayfada yerini alacak- song of the week kısmında aynı zamanda UK TOP 40 listesinde de zirvede bulunan Yolanda Cool & DCUP parçası ''We No Speak Americano''yu seçtim. Önceki iki hafta boyunca ise bi kaç gün içinde YouTube'da 3 milyonu aşkın izlenen, yepyeni albümü LifeStyle'ı sunmayı planlayan Nelly Furtado'nun La Mala Rodriguez ve Julieta Venegas eşliğinde kaydettiği ''Baja Otra Luz'' zirvede yer alıyordu. Yazın en hit albümü ''Aphrodite''den çıkan ''All The Lovers'' Kylie Minogue bir diğer seçilmiş şarkı olurken Snoop Dogg eşlikli Katy Perry parçası ''California Gurls'' de yine listede yer alan bir diğer single oldu.

Bunlar dışında bu ay sıkça
Vampire Weekend // Contra albümünü dinledim (Ki artık Ağustos'da hakkında yazı yazılıcak.)
Kylie Minogue // Aphrodite (ama özellikle All The Lovers, Cupid Boy, Closer ve Get Outta My Way).
Yıl sonuna doğru yayınlamaya başlayacağım TOP 100 Albums of the Decade post'ları için ay boyunca sıkça eski albümleri dinlemye başladım ve Madonna // Confessions On A Dancefloor en fazla dinlediklerimden biri oldu. Ve elbette albümün bomba şarkılar Hang Up & Isaac.

İlkbahar aylarında yayınlanan ama benim Fashion & Grief sayesinde haberim olduğu Gogol Bordello // Trans Continental Hustle ise yine bu ay dinlediklerim arasındaydı.

Ve elbette Sertab Erener // Rengarenk.

Gelelim Ağustos ayında yayınlanacak hit albümlere.
Katie Melua // House
Ciara // Basic Instinct
Katy Perry // Teenage Dream
Usher // Verses

Katy Perry demişken. Geçtiğimiz gün Tumblr hesabımda zaten yayınlamıştım, ama bir kez de burada yayınlamaktan zarar gelmez. İşte Teenage Dream Promo Photos ve albüm kapağı.

MTV VMA 'lerin ise 12 Eylül'de tıpkı Movie Awards'da olduğu gibi Los Angels'dan yayınlanacağı belirtildi, ancak henüz adaylıklar açıklanmadı.

Armin Van Buuren ise Twitter hesabından Mirage albümü için Sophie Elis Bextor ile beraber kaydettikleri '' Not Giving Up On Love'' şarkının linkini paylaştı.

Son olarak sizlerle Maroon 5 ve Eylül içerisinde yayınlayacağı albümden çıkan ilk single Misery'nin videosunu paylaşmak isterim. İyi seyirler. Sexy ve JohnTravolta style. mode.on.

Ayrıca yazarınız bir hafta boyunca yıllık iznini kullanacağından dolayı buralarda olamayacak. iyi tatiller !! :)


Maroon 5 - Misery from tonyfan on Vimeo.

3 Nisan 2010 Cumartesi

LET'S TALK ABOUT MUSIC BABE !!

Bu ayki en'ler.(Düşündüm düşündüm bi giriş bulamadım).
İşte bu ay en çok dinlediğim şarkılar. Bunlar blogum için seçtiğim song of the weekler.
Kesha ft. 30H!3: Blah Blah Blah (1 week)
Lady Gaga ft. Beyonce: Telephone (4 week)

Bunlar da diğer en fazla dinlediklerim
Rihanna: Rudeboy
Mariah Carey: Angels Cry
Alicia Keys ft. Beyonce: Put It In A Love Song
Christina Aguelira: Im Not Myself Tonight
Gorillaz: Stylo
Shakira: Gypsy
Lady Gaga: Dance In The Dark
Lady Gaga: Fashion

Ayrıca ay boyunca en fazla Vampire Weekend ve ''Contra'' albümünü dinledeim. Ayrıca Nine Filminin ''Soundtrack'' albümünde yer alan;
Fergie: Be Italian
Kate Hudson: Cinema Italiano
Marion Cotillard: Take It All en fazla dinlediğim şarkılardandı.

Öneride bulunmam gerekiyosa bu ay muhakkak gidin ve Cnbc-e Dergisini alın; zira içinde pek yakında kanalda gösterime giricek olan savaş dizisi The Pacific için düzenlenmiş ve 2. Dünya Savaşı şarkılarından oluşmuş bir soundtrack albümü yer alıyor.


Veee Nisan ayı içerisinde müzik marketlerde yer alacak albümler.

  • Kate Nash // My Best Friend Is You
  • Gogol Bordello // Trans-Continental Hustle
Artık krizden midir bilinmez son aylarda genellikle superstar isimlerden albümler çıkmıyo. Ocak-Şubat-Mart ayları genellikle yavaş geçerdi ancak Nisan dendi mi yılın en bomba albümleri kategorisine girebilicek bir iki albüm muhakkak piyasaya sunulurdu, ancak görüldüğü gibi ortalıkta bir durgunluk var. İçinizi kapatmıi gibi olmayayım ama Haziran ayında yayınlanacak ''Bionic'' Christina Aguilera albümüne kadar ortalarda kayda değer pek bişey yok.
That's all folks :p