Haber etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
Haber etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

12 Ocak 2011 Çarşamba

IFW HAKKINDA ... VE AÇIKLANAN PROGRAM

Geçtiğimizi sezon gibi, ağustos'ta yapılan organizasyonun akisne Istanbul Fahion Week yeniden SantralIstanbul'da gerçekleşecek. 3- 6 Şubat Tarihlerinde.

En merakla beklediğim iki isim son zamanlarda nedenini bilemediğim şekilde kendisine olan sempatimin arttığı Zeynep Tosun ve Ayna ile Pixel temalı kreasyonlarına beni aşık eden, koleksiyonunu tamamıyle erkeklere ayırdığı için extradan taptığım Niyazi Erdoğan. Bu iki isim dışında bir de Simay Bülbül'ün nasıl bir defile hazırlayacağını merak ediyorum.

Moda Haftasına katılma gibi ''ölüp bitme'' düzeyinde bir isteğim yok. Zira daha önce katılan arkadaşların ortam hakkındaki düşünceleri beni bu fikirden soğuttu.
Kendini moda yazarı veya Anna Dello Russo sanan bloggerlar. Abartılı outfitler ! vs vs. Bir de sanki davetyileri kendi adlarına özel yollanmış gibi hava vermezler mi ? Meğerse ... neyse. İleride belki dolabıma Niyazi Erdoğan'dan parçalar ekleyebilme şansına ulaşsam hiç kaçırmam en ön sıradan yer kapmak için çok uğraşırım. Aslında bu konular hakkında çok daha konuşulmalı, hani gittiğiniz bir defieye tasarımcı eseri olan bir kıyafetle mi katılmak gerekir yoksa sadece derli toplu bir kıyafetle gidilse olunur mu ? Belki özel davetiye aldığınız defileye tasarımcı kıyafetiyle gitseniz yine de daha iyi olur ?

Bir de fashion week'e katılmadan burada fikirlerimi yazdığım için de bazı saçma ithamlara maruz kaldım. Sanki Londra, Milano, Paris ve NYC 'a gidip de ordaki moda haftaları hakkındaki yazılarını o havayı soluyarak yazdılar o bloggerlar.

Bol sansasyonlu defilelere hazırlıklı olun derim. Bu arada bu seferki organizasyonda bir sürü değişiklik yapılmış onun için. Tık.
Pek haz etmesem de kendisinden o da doğru şeyler söyelmiş. Melis Alphan yazısı için. Tık.

Istanbul Fahion Week (2011 Spring / Summer) yazılarımın tümü için ise. tık.

11 Ocak 2011 Salı

KISA KISA VOLUME 2...

Yoğun final programımdan dolayı instant blogging yapamayacak olsam da Moda Haftaları başlıyor.

15-18 Ocak 2011 tarihleri arasında Milano Fashion Week düzenlenecek. Tabi bu Men's Fashion.
19-23 Ocak 2011 tarihleri arasında ise Paris Fahion Week / Men's Fahion düzenlenecek.
24-27 Ocak 2011 tarihleri arasında ise Paris Fahion Week Haute Couture Shows düzenlenecek.

Vogue Türkiye sonunda istediğimi yaptı :) Ehehe daha önce keşke dergiler ay ortalarına doğru kapak yıldızını açıklasa demiştim. İşte Vogue bu sabah bizlere LA'den bildirdi. Muhteşem Terry Richardson sosyetik ve pornografik güzel Paris Hilton'u fotoğraflıyomuş. Dergiyi ve editöryalleri dört gözle bekliyorum. Paris Hilton'u kapak yapma düşüncesini ve diğer fikirlerimi ise derginin çıkmasıyla beraber paylaşacağım.
Kapaklardan söz açılmışken Kristin Stewart Şubat ayının Vogue Anna kapağında. Britney Spears mart ayında GQ kapağını süsleyecekken dedikodular arasında şubat ayının Vogue Paris kapağında Lara Stone 'un olacağı.

Biraz da ciddileşelim.

Aslında poltitik konuşmalardan hep kaçınırım. Ama artık kendimi tutamadım. Beni bilenler bilir, sürekli bu ülkede yaşamaktan ne kadar nefret ettiğimi dile getiririm. Evet Istanbul mükemmel bir şehir. Türkiye'nin bir çok köşesi cennet ve tam da benim zevkime göre yani buram buram tarih kokuyor. Ancak gelin görün ki insanların tarihi korumayı bilmiyor. Bırakın tarihi ''insanlığın değeri bilinmiyor ki ???''

Sanat düşmanı bir ülkede yaşıyoruz. İçkinin gittikçe yasak hale geldiği bir ülkede yaşamaya başladık. Ne kadar doğrudur bilmem ama en son 24 yaşın altındakilerin festivallere falan alınmayacağı. Eh zaten artık Miller Freshtival yerine Ülker Freshtival. EfesOne Love yerine de Cola Turka One Love düzenlenebilir.

Peki ya, bana adamakıllı yazmazsanız avukatım hakkınızda işlem başlatacaktır demecine ne demeli ?

Bir de Muhteşem Yüzyıl sorunu var :S

Aman Ali Rıza bey keyfimiz kaçmasın bari. Gerçi bu da ayıp, yasak günah ama. Scissor Sister albümde yer alan ''Invisible Light'' parçasına muhteşem bir video çekmiş. Albüm hakkında yazımı merak ediyor iseniz. Tık.



Son olarak Britney Spears geçtiğimiz günlerde ''Hold It Against Me'' single'ının kapağını yayınlamıştı. Kapak bildiğin Britney işlerinden biriydi. Sıkıcı geldi bana. İlk dinlemede şarkıyı da pek sevdiğimi söyleyemem ama Britney favori şarkıcımdır ve biraz dinledikten sonra hayran kalacağıma eminim.

29 Eylül 2010 Çarşamba

MUSIC IN SEPTEMBER

Sonbaharın kendini iyiden iyiye hissetirmeye başladığı şu günlerde dinlediğim şarkıların da değişmeye başladığını hissediyorum. Yaz aylarında seçmiş olduğum ''song of the week''ler eller havaya tarzıyken bu sefer daha smooth, daha karamsar melodilere sahip. Üstüne üstlük ay boyunca ise indie / rock / alternative takılmışım.

Bunlar dışında en fazla Maroon 5'ın ve Seal'in yeni albümlerini dinler oldum. Ancak ay boyunca üç favori albümüm vardı.
Barndon Flowers // Flamingo
Scissor Sisters // Night Work
Hurt //

Son zamanlarda ortalık ise Britney Spears ile çalkalanıyor. Hayır ortada yeni bir albüm henüz, ama Glee vs Britney hanımıkızımız açısından oldukça karlı oldu. Ortada ne sansasyon var, ne de Starbucks'dan çıkarkenki görüntüleri. Ancak Brit kadar konuşulan bir şey daha varsa o da  gençlerin ''Toxic'' yorumu. Dinler miydiniz ?


Şurda ise Brittany / Britney promo videosu.


oldukça iştahlı. nımımnım. Bu arada Glee hakkındaki yazımı okumadıysanız. Clic.

Rihanna sadece ''Only Girl In The World'' şarkısıyla sadece listelerde fırtına gibi esmiyor aynı zamanda iki yeni videoyla da TVleri fethetmeye hazırlanıyor. İşte onlardan bazı görüntüler.

Bu arada 3 hafta içerisinde Beyonce'nin yeni şarkısı da liste yarışına girmeye başlayacak. Önümüzdeki yıl müzik piyasası karışacak. Beyonce, Britney, Lady GaGa, Shakira, Rihanna, JLo. Bakalım best female kim olacak ? Beyonce hakkında da daha önce şurada yazmıştım ! Tık. 

Jennifer Lopez cephesinden de son günlerde yeni yeni haberler gelmeye başladı. American Idol jürisi olduktan sonra, bir sene önce çıkması planlanan LOVE? albümünün aralıkta piyasaya süreceğini açıklamış. Zaten albümden nete düşmeyen şarkı kalmamıştı nerdeyse. Onun hakkındaki yazım için de. tık.

Upcoming Albums on october

David Archuleta // The Other Side of the Down
Ciara // Basic Instinct
KT Tunstall // Tiger Suit
Belle & Sebastian // Write About Love
Yann Tiersen // Dust Lane
Bob Dylan // The Bootleg Series: The Witmark Demos: 1962-1964
Kings of Leon // Come Around Sundown
Ne Yo // Libra Scale
Shakira // Sale El Sol (The Sun Comes Out)
Rod Stewart // Fly mE To The Moon
Good Charlotte // Cardiology
Kid Cudi // Man On The Mon II: The Legend Of Mr. Rager
Taylor Swift // Speak Now

31 Ağustos 2010 Salı

TOP SONGS OF AUGUST

Yaz ayları artık sona erdi. Her ne kadar da kendimizi 21 Eylül yazın bitişidir diye kandırsak da işte Ağustos ayı da son buldu, geride ise ay boyunca dinlediğimiz şarkılarla akıllarımıza yer eden hatıralar kaldı.
SONG OF THE WEEK
 EMINEM // LOVE THE WAY YOU LIE ft. RIHANNA
 YOLANDA BE COOL & DC UP // WE NO SPEAK AMERICANO 
 ARMIN VAN BUUREN // NOT GIVING UP ON LOVE vs. SOPHIE ELLIS BEXTOR (2 WEEKS)

Bunlar dışında ;
Kid Cudi & Best Coast & Rostam from Vampire Weekend // All Summer 
Crookers ft. Rosisn Murphy // Royal T
Dido // Everything To Lose

Albümlerden ise
Eminem // Revovery
Goldfrapp // Heads First
Ramadan // Hazır Mısın ?

Her zamanki gibi bir de Eylül ayında yayınlanacak albümlere göz atmalı ! Albüm listesi geçtiğimiz aylara nazaran bir hayli kabarık, ucuz Türk Popçularının yaz albümü diyerekten sabun köpüğü şarkılarla doldurdukları lay lay lom parçaları Amerikan Yerlileri Eylül ayında piyasaya sürüyor. Orda kural bu. Tüm A-List şarkıcılar bunu yapıyor.
Sara Bareilles // Kaleidoscope Heart
Kid Rock // Born Free
N.E.R.D // Nothing
Robyn // Body Talk Part 2
David Archuleta // Otherside of the Down
Linkin Park // A Thousand Suns
Olivia Newton- John // Grace and Gratitude Renewed
John Legend and The Roots // Wake Up
Maroon 5 // Hand All Over
Liza Minelli // Confessions
Ne-Yo // Libra Scale
Eric Clapton // Clapton
Phil Collins // Going Back
Mark Ronson and the Business International // Record Collection
Seal // 6: Commitment
T.I //  King Uncaged

Bu ay iki de video paylaşmak istedim. Biri Armin Van Buuren ve Sophie ortaklığı. Porselen bebek her zamanki gibi harika klip sanki bir moda çekiminin background videosu gibi olmuş.


İkinci video ise eğlenceli halleriyle All Summer şarkısına ait.

21 Ağustos 2010 Cumartesi

SPOTLIGHT: QUEEN B (FASHION & MUSIC & MOVIE))

4Daha önce şuradaki yazımda Jennifer Lopez'in 10 parmağındaki 10 marifeti sıralamıştım bu sefer ise sırada Beyonce. Önümüze yepyeni albüm haberleri, moda dergilerinin kapak çekimleri ve de 2010 F/W House Of Dereon çekimleri düştüyse bu imkanları kullanmamak saçma olur diye düşündüm.

Kendi işini kendin hallet misali bir kez daha House of Dereon'un yüzü Beyonce. Çekimleri Yunan Adalarında gerçekleştirilen S/S kampanyasından sonra Queen B bu sefer tıpkı I Am...Sasha Fierce'den yayınlanan son video'su ''Why Don't You Love Me''de olduğu gibi 60lı yıllara geri dönüp pin-up kızları haliyle kameralara poz veriyor. Bazı görsellerde ise hala ''Urban'' ruhunu yansıtmaya devam edip biraz seksi biraz itici -hatta kıromsu - bir kompozisyon çizilmiş.





Gelelim ''Self'' Dergisinin ''September Issue''suna. Gönül isterdi ki, Vogue ya da başka bir moda dergisinin kapağında görelim onu; fakat kendisi kadın sağlık ve bakım dergisi ''Self''in kapağında karşımıza çıktı.
Ve biraz da müzik ... Daha öncelerde 6 aylık gibi bir süre için müziğe ara vereceğini açıklayan şarkıcı anlaşılan bu sürenin sonuna gelmiş; aynı açıklamasının içinde Beyonce artık Sasha Fierce'in de bittiğini açıklamıştı. Yeni albümde Beyonce'nin yeniden Dark Child, The Dream ve Jim Jonsin ile çalışacağı gelen bilgiler arasında. Bakalım hit factory I Am...Sasha Fierce sonrasında nasıl bir 4. albümle karşılaşacağız.

Ayrıca son olarak IMDb sitesine göre de yapım/ fikir aşamasında olan iki ayrı film var: ''A Star is Born'' ve ''Gilligan's Island''.

Şuradan da House of Dereon Fall / Winter Video'sunu izleyebilirsiniz.


17 Ocak 2010 Pazar

CONFESSIONS ON A DANCEFLOOR

Sezon geldi ! Ödül Törenleri başladı ! Doyasıya eğlence, dedikodu ve şamata zamanı da başladı yani :p Bakalım son zamanlarda ortalıklarda neler olmuş :p Bu arada bu gece GOLDEN GLOBE törenini syretmeyi unutmayın ! Ben büyük ihtimal canlı yayında Twitter'da olucam bu gece :p

Kısa bir süre önce müziğin divası bizleri oldukça şaşırttı. Daha önce Amy Şarapevi'nin aşırı doz şarap tüketimi nedeniyle düştüğü duruma bu sefer MaRiah Carey düştü. Biraz sersem bir havası olan Carey yine de oldukça tatlı değil miydi sizce ? Hem onun çakırkeyf durumu olayı batırmak yerine daha da eğlenceli bir hale getirdi :p Bir kez daha izlemek ister misiniz o gülünç dakikaları :p Hemm sizce de oldukça orjinal bir konuşma değil mi ??



Henüz çok yeni düzenlenen bir diğer ödül töreni Critics Choice Awards'da da yine en az bunun kadar bir başka eğlenceli kare hafızalara kazındı. Ancak bu sanırım biraz da ateşliyidi. OMG !
Sinemanın ilahı Meryl Streep ve Sandra Bullock aynı anda sahneye çıkarsa ne olur ?? Ahh tabi ki aşağıda görünen sahne meydana çıkar :P Bu arada ikisi de en iyi kadın oyuncu ödülünü kaptılar.


that's all folks from the west side ...XoXo :p