Hurts etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
Hurts etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

25 Aralık 2011 Pazar

TOP 20 SONGS / 2012

Okulda hazırlanan eğlenceli yabancı dil projeleri, arkadaşlar arasında muhabbet, daha sonra da blog post konusu. Sene sonu geldi mi her şeyin Top 10ini 20sini yapmak Thanksgiving'de masaya hindi çıkartmak kadar olağan ve geleneksel bir şey kanımca. Konu bu senenin en iyi şarkılarını bir araya toplamaksa bir hayli zorlandım. İlk defa hangi şarkı #1 olsun hangisi #2 olsun diye düşünmedim. Bu her ne kadar da #1da olan şarkının -hiç kuşkusuz- son yılların ve gelecek 10 yılın en iyilerinden biri olmasından kaynaklansa da ne kadar az albüm ve ne kadar az tarzda şarkı dinlediğimin de bir diğer açıklamasaydı. Her neyse here is my top songs.

20: Hercules and Love Affairs // My House
Sene başında yeniden ülkemize de gelen New Yorklu Hercullerin Ocak ayında yayınladıkları disko, elekro-dans havalı albümlerinden yayınlamış oldukları ''My House'' aynı zamanda yayınlanan iki singledan biriydi.

19: The Pretty Reckless // Just Tonight
Gossip Girl'ün dirty kızı Taylor Momsen'un dönüşümü sadece karakterini kapsamıyordu. Komşu kızı Britney ve Xtina'nın dönüşümünden çok daha farklıydı onunki. Grubuyla alternatif / rock yapan Momsen 2010nda yayınladıkları albümleri ''Light Me Up''tan single olarak da en son bu şarkıyı sunmuştu piyasaya.

18: Mumford and Sons // The Cave
2000lerin ikinci yarısından beri piyasada olan Londra'lı 4lü asıl patlamasını geçtiğimiz kışki Grammy ve Brit'ler sonrasında gerçekleştirdi. Türkiye'ye gelmesi en fazla istenilen grubun albümü ''Sigh No More'' 2009 şarkıları ''The Cave'' ise 2010 çıkışlı, ancak dediğim gibi patlamaları için 2011 beklendi. Folk Rock / Indie şarkıları aynı zamanda kışın ruhuyla da mükemmel uyum sağlamakta. Grubun hali hazırda 2012 Grammyler'inde de adaylığının olduğunu belirtmeliyim.

17:  Beth Ditto // I Wrote The Book
Karizması ve cüssesiyle Adele'i ezebilecek potansiyele sahip biri varsa o da Gossip vokali Beth Ditto, sene başında çıkartmış olduğu ep ile bu sene konuşulan Ditto, dans ettirmenin en cool yolunu albümünde sundu bize. Biraz punk, biraz rock, indie ve dans.

16: RadioHead // Lotus Flower
Thom York'un baygın vokalinden daha fazla ilgi çeken bir şey vardıysa o da üzerine espiriler patlatılan videosuydu. Video, şarkının karizmasının önüne geçti, York'un anlamsız hareketleri daha sonra nette yayınlanan bir şemayla biraz da olsa açığa kavuşsa da 2011 yılında müzik adına yapılan en egzantrik çalışmalardan biri olduğu konusunda hemfikiriz sanırım.

15: Hurts // Sunday
Hiç kuşkusuz 2010a damgasını vuran en büyük ikili Hurts olmuştu. Kylie Minouge ile yapmış oldukları düet onlara PR anlamında çok şey katsa da albümlerinin tamamı zaten bizlere çok fazla şey sunuyordu. Konu görselliğie gelince de geri kalmıyolardı, sinematografik açıdan zengin videolar sunan ikilinin sene içindeki hem ses hem görsel anlamındaki armağanları ise ''Sunday'' oldu.

14: Smith Westerns // All Die Young
Chicago'lu üçlü kendi adlarını taşıyan 2009 çıkışlı ilk albümleri ardından 2011 senesine ''Dye It Blonde'' ile konuşuldu. Indie Rock tarzında kaydettikleri ikinci albümlerinin hit parçası ''All Die YounG'' ise Haziran ayında hazırladığım bir posta ilham olmuştu. (Tabii ki bu bir şarkının iyi olması için Billboard ve UK TOP 40 listelerinden sonra en cool ve etkili şey.)

13: Florence & The Machine // Shake It Out
Ekim ayında yayınlanan albümleri ''Ceremonials'' yılın en iyi albümlerinin başında geliyor. Bu konuda hemfikirsek, yılın en iyi videolarını da onların yayınladığını iddia edebiliriz. ''Shake It Out'' ise 5 yıldızlı albümden çıkan 7 yıldızlı bir şarkı. Florence and Welch'in hayranıysanız Brit Vogue'un ocak sayısını kaçırmamanızı da öneririm.

12: Kanye West feat. Pusha T // Runaway 
2011 yılında Jay Z ile yayınladığı ''Watch the Throne'' ve Paris Moda Hafta'sındaki hayal kırıklılığı yaratan show'u öncesinde 2010 yılının ve geçtiğimiz 10 senenin en başarılı albümünü yayınlayan Kanye West yaklaşık 10 dakika süren videosuyla da GaGa'nın ucuz, kenar mahalle işlerine verilen ''epic'' sıfatını haddiden fazla bir şekilde hak eden en hip isimdir. Bence.

11: Rihanna feat. Britney Spears // S&M (Remix)
2011 Rihanna'nın yılı oldu da denilebilir. 2010 yılı sonlarına doğru yayınladığı ''Loud'' albümünden ardı arkası kesilmeyen videolar çeken Rihanna albümün en dikkat çeken parçası ''S&M''i daha sonra yanına Britney'i alarak remixlemişti. Sonuç bir Madonna / Britney, Beyonce / Shakira kadar heyecan verici ve nefes kesici. Dance till the world ends bitches !

10: Katy Perry // (T.G.I.F.) Last Friday Night
İtiraf etmem gerekirse, hatta kayıtlarda var, Katy Perry albümünü ilk yayınladığında ne kadar sığı ve sıkıcı olduğunu burada yazarak onu yerden yere vurmuştum. Çekmiş olduğu her video, yayınlamış olduğu her yeni şarkı sonrasında utancımdan yerin dibine geçtim. Son videosunda da kanımca Patti Smith'e selam çakan Perry yaz başında da Rebecca Black'i tiye alıp Glee Kids'i peşinden sürükleyerek koca bir Amerikan Rüyasını gerçekleştirdi. Sonuç mu ? Her cuma sabahı twitter ve facebookta aynı muhabbet. ''Thanks God It's Friday'' #allahuekber wohoooo !

9: Rihanna // Man Down
Yıl içinde çok konuşulan 2 albüm dışında Rihanna 2 de büyük derginin kapağında yer aldı. Aynı yıl içinde 2 farklı büyük Vogue edisyonunu kaplayan Rihanna aynı zamanda büyük isimlerle çalışmaya da devam etti. Calvin Harris destekli ''We Found Love'' diskografisindeki en alternatif şarkı. Ancak ''Talk That Talk''tan beni daha fazla etkileyen bir şey varsa hala kulaklarımda çınlayan, videosuyla da tüylerimi diken diken eden ''rampapapam rampapapam I shot man down''.

8: Coldplay // Paradise
Konu yılın en iyi albüömlerini sıralamaksa kesinlikle ilk 3te yer alırlardı. Rihanna düeti ''Princess in China'' beni daha bir mest etse de dönüşlerinin şerefine bizlere bir kez daha cennetin kapılarını aralayan Coldplay de 8 numarada.

7: Beyonce //  (Run The World) Girls
Beyonce'nin artık ucuzlayan feminist sözlü şarkılarından bir tanesi daha ! Sene içine video sıçsa da hala albümde en beğendiğim şarkı olan ''End of Time''a video gelmedi.

6: Britney Spears // Criminal
Tüm zamanların en iyi Britney şarkısı olmasa da uzun yıllar sonra yayınlanan en iyi Britney videosuydu. Tabii ki, kalite açısından da albümün bir numarasaydı. Her zaman dediğim gibi 18. yy Ingiliz kırsalları, hair dark as night, lips red as blood and the body white as corpse havalı kıza yazılan sarışın kıvırcık saçlı baby face bir erkek ve aşk.

5: Zaz // Je Veux
2011 İlk baharı, herkesin iPodu, Taksim'deki her kitapçı. İstiklal'de ''Je veux d'l'amour''. Kimine göre sadece İstanbul'da popülerdi. Paris'e gidenler her yerde onun çaldığını, Marsilya'dakiler kimsenin onun yüzüne bakmadığını söyledi. (Evet Fransa'ya giden iki kişiden saha araştırması istedim). Fransız medyası modern çağın Edith Piaf'ı olarak etiketledi. Istanbul'daki konserinin biletleri 15dk içinde bitse de, ne o akşamı ne de sonrasından kimse hakkında bir şey yazmadı ! Yorum sizin !

4: Jennifer Lopez // Papi
Hepimizin içindeki apaçi ruhu ''On the Floor'' ile dışarı çıkartan Jennifer Lopez ''Papi'' ile de latin ateşini alevlendirdi, kalçaları sallatı, dans pistlerini terletti ve şarkıyı yılın en çekici pop hitine dönüşürdü. Aslında kısacası Jennifer Lopez 2011 yılının guilty pleasure'ı oldu. Romantik-komedi temalı videosunu sevsem de ''Im Into You'' için yapmış olduğu iş ''Papi''nin ruhuna daha fazla uyardı.

3: Maroon 5 feat Christina Aguilera // Moves Like Jagger
Masa başında ciddiyetle ders de yapsanız şarkıyı duyduğunuzda ayaklarınız aşağıda birbirine dolandı. evet evet itiraf edin. Hatta Aguilera bile daha sevimli gözükmeye başladı di mi ? Abe ben kapı gıcırtısında bile oynarım moduna soktu sizi. Otobüste adeta ''Hang Up''daki zenci şişko kadın gibi dans etmek isteniz di mi ? Evet evet istediniz çünkü sizin de en sevdiğiniz şarkı ''Moves Like Jagger''dı.

2: Lana del Rey // VideoGames
2011in son dakika golu Lana del Rey'den geldi. Summer time melanholy olarak tanımladığı şarkısı ekim başından beri en fazla loopa alınan şarkı haline geldi. Kimilerince o sadece yılın şarkısını değil yılın videosunu da çekti. Kimilerine de göre de Adele gibi gereksiz bir varlık. Orda durun Bitches. NME'i ise onu yılın en iyisi seçti.

1: Adele // Someone Like You
Lady GaGa, Rihanna, Britney Spears, Beyonce ! Müziğin en ağır toplarını ezdi geçti. Sesiyle, duruşuyla, karizmasıyla, havasıyla ! Kanımca sadece yılın en iyi pop albümü değil, yılın albümüydü. Albüm yayınlandığı günden beri abartısız her gün dinledim. ''Someone Like You''yu geçtiğimiz ocak ayından bugüne kadar her gün en az 5 kere dinlemişimdir. Bir gün bile sıkılmadım. Mekanik, sevimsiz, duygusuz ve içten olmayan albümlerin arasından en samisiydi ''21'' benim için. Belki de tüm ticari başarılar için tüm duyguların düşüncesizle ortaya dökmüş olduğunu da düşünebilirsiniz. ''Turning Tables'' ve ''Rolling In The Deep'' hemen hemen tüm yıl sonu listelerinin zirvesinde olsa da benim gönlüm Brit Awards perfomansı sonrasında milyonları ağlatan ve sanki her gün en az 1 kere Facebookta paylaşmak için gizli bir antlaşma yapılan Someone Like You'ydu. Üstelik Adele'in tüm başarısı sadece İngiltere ve Avrupa'da değil Amerika dahil tüm Dünya'da tastiklendi. Konu listeler olunca Ingilitere'de Beatles'tan bu yana kırılamayan rekorlara imza attı.  Ekim ayında kapak olduğu Brit Vogue bir huge deal haline gelip A Shulman'a tüm zamanların en fazla satan sayılarından birini armağan etti. Wintour'un Mart sayısı için düşündüğü yılın en büyük ikinci sayısının kapak yüzü de büyük ihtimalle o. Rolling Stones, Q ve Billboard onun peşinden koştu herkes onu yılın kadını seçti. ''Adele üzülmeyeydi de ben üzüleydim'', ''Adele hastalanmayaydı da ben hastalanaydım'', Brit Awards'daki canlı performansından sonra büzülen dudaklarını ve yaşlı gözlerini omzuma dayayaydı. Here she is ! 2011'in en çok satan, en çok dinlenen, en çok sevilen, en çok özenilen, en çok hüzünlendiren, en güçlü duran ve en çok tapılan kadını. ADELE !

GOD BLESS THE QUEEN !!

26 Şubat 2011 Cumartesi

MÜZİKTE KEŞİFLER AYI ...

Şubat ayı ödül törenleriyle dolu olduğu için genelde müzikal anlamda bizler de yeni yeni isimler keşfetmeye itiliyoruz, dolayısıyla ay boyunca aylardır / senelerdir iTunes'uma sıkışıp kalmış şarkıları değil de Grammy ve Brit gibi törenlerde canlı performanslarını dinleyip hayran kaldığım isimleri ve ödül kazandıktan sonra ''aman da canım bunlar da kimmiş'' dediğim isimlerin şarkılarını / albümlerini dinlemeye başladım. Hiç kuşkusuz buna en büyük örnek ''Mumford & Sons''dı.
Sömestr tatilim boyunca yine fazlaca evde oturduğumdan bunu avantaja dönüştürerek hem de sinemada da ödül törenlerinin sezonu açılmışken kendimi filmlere boğmak en iyi şey her halde diye düşünüp onları seyretmeye başladım. Seçtiğim filmlerin bir çoğu sadece kurgu açısından değil filmi desteklemek açısından da kullandıkları müziklerle de büyüleyiciydi. Dolayısyla yine bana müzikal anlamda yeni ufuklar göründü. İşte Xavier Dolan'ın muhteşem filmi ''Les Amours Imaginaires''de duyduğum ve günlerdir yüzlerce kez dinlediğim şarkılar.

Film hakkında daha evvel şurada da yazmıştım. Ve aynı zamanda filmde kullanılan şarkılardan birini orada da paylaşmıştım.(Tık)

Ve son olarak moda haftaları !Ay başında şubat'ın hem çok kısa hem de çok yoğun oloduğunu söylemiştim. Onlarca moda evi ve tasarımcı sadece yeni kreasyonlarıyla değil aynı zamanda mükemmel seçim şarkılarla da çokça konuşuldu. Kiminin ilham kaynağı 60 lar olduğu için bizi o senelere götürdü, kimileri ise romanik ve duygusal davranıp karlar altınta son zamanların en ağlak şarkısına imza atan Adele'nin başarısının altını bir kez daha çizdi. Defilenin başında çalan şarkının ismini bilmiyorum, ancak harika ! Ayırmaktansa fırsattan istifade tüm showu ekledim. Burberry Womenswear F/ W 2011/12. Bu arada Interview Magazine'in Adele ile yaptığı röportaj / ilgili yazı da buarada. Tık.

Ve Prada defilesi. Tam bir saat geç başlayan defilenin kıyafetleri bir kenara, müziği son zamanlarda duyduğum en muzazzam şarkıydı. Şarkı ise ''The Seduction of Ingmar Bergman'' albümünden Sparks'a ait. ''Garbo Sings''.

Dolayısyla.. yeni yeni müzikler mi dinlemek istiyorsunuz, bence şubat ayından daha iyi bir zamanda keşfe çıkamazsınız...

Açıkçası bu videoyu ise nereden bulduğumu hatırlamıyorum, ancak ilk keşfettiğim günden beri hergün bir doz alıyorum. Smith Westerns ''All Die Young''
Hurts ise uzun zamandır beklenen videoyu sonunda bizlere gönderdi. Yine her zamanki gibi kısa film tadında ve sinematografik açıdan ''yeme de yanında yat'' dedirtirten türden.
Taam her yerde paylaşıldı biliyorum, ancak bloga koymazsam da olmazdı. Radiohead'den ''Lotus Flower'' ve bir anda dünyanın konuştuğu tek şey olan Thom Yorke dansı. Video yayınlandıktan sonra koreografinin kime ait olduğu açıklandığında ise şaşkınlık kat payı daha da arttı. Ne var ki NME'de çıkan habere göre aslında her bir hareketin bir anlamı vardı. İşte NME'de çıkan o yazı. Tık.

Gelelim dört haftaır yani Şubat ayı boyunca ''song of the week'' köşesinde sizler için seçmiş olduğum şarkıya. Evet tüm bunların yanında çok garip kaçacak ama :) Britney Spears ve ''Hold It Against Me''. Britney'nin albümün yayınlanmasına kısa bir süre kalmışken pop ikonumuz albümden yeni ''teaser''lar göndermeye de devam ediyor.

Bu arada ufak bir haber de vermek isterim. Geçtiğimiz ay hakkında şurada (tık) yazdığım 123 grubu da yeni videolarının çekimini tamamlamış. İlerki günlerde yine gözümüz bayram edecek demek ki. Zira ''Grass'' hariküladeydi.

Son olarak mart ayında albümleri yayınlacak isimler !
Lykke Li // Wounded Rhymes (28 Şubat)
Avril Lavigne // Goodbye Lullaby
R.E.M // Collapse into Now
Britney Spears // Femme Fatale

21 Aralık 2010 Salı

ALTERNATIVE CHRISTMAS SONGS

Yıllardır bıkmadan dinlediğimiz Wham // ''Last Christmas'' ve Mariah Carey // ''All I Want Your Christmas Is You'' gibi şarkıları yılın belirli zamanlarında sandıktan dışarıya çıkarttığımız için hala sıkılmadık. Ancak bu bünye bir de onların onlarca kez coverlanmış yeni versiyonlarıyla da karşılaşmaya başlayınca ister istemez bazı yeni soluk arayışlarına giriyor. İşte o yeni soluklar da artık sadece pop şarkıcıların değil alternative müzik yapan isimlerin de Christmas için özel şarkılar yapmasıyla devreye girmiş oluyor.

Hayatımıza bu sene giren Ingiliz duo Hurts buna en güzel örnek. ''Wonderful Life'' ve ''Silver Lining'' ile baş köşeye kurulan ikiliden şimdi de ''All I Want From Christmas Is New Years Day''. Albümünlerinden aşina olduğunuz bir soundla yapılmış bu şarkı da. Kulak vermekten zarar gelmez.

Las Vegaslı dörtlü The Killers ise her ne kadar şu anda Brandon Flowers'ın solo sularda yüzmesi nedeniyle geri planda kalsa da geçen senelerden kaydetmiş oldukları ''Don't Shoot Me Santa'' ile playliste sokulabilir. Belki de en eğlenceli XMas şarkısı bile denilebilir.

Bir de ''Baby Please Come Home'' vardır. Bunu son son Leighton Meester bile seslendirmiştir. Peki siz Death Cab For Cuties'den bu şarkıyı seslendirmelerini umar mıydınız ? Coverlardan sıkıldığımı söylemiştim ama bir Wham coverı da Jimmy Eat World'den ! Tek isteğimiz bir az değişiklik değil mi zaten :) Sanırım alternatif isimler pop şarkılarını yorumlayınca pek de taklit sayılmıyo :P ehehe

Biraz eski olsa da şaşırabileceğiniz bir diğer çalışma da Weezer'dan ''The Christmas Song''.

6 Ekim 2010 Çarşamba

HAPPINESS SOMETIMES HURTS US

Son zamanlarda ortalıkta Kylie Minogue adı aldtında ezilen bir isim gördüyseniz işte onlar Manchesterlı sytnth-pop ikisili Hurts. Ancak eğer siz de benim gibi Kylie'yi umursamadan şarkılarını dinlemeye başladıysanız beri gelin. Hem İngiliz olmaları hem de synth-pop yapıyo olamaları beni kendilerine çeken en büyük etkendi. Daha sonra grupla iç içe girdiğinizde ise GQdan fırlamış tarzlarına da hayran kalmamanız içten bile değil. Ve işte şimdi ilk albümleri Happiness ile karşınızdalar.


Albüm henüz single olarak yayınlanmamış ''Silver Lightning'' ile açılıyor. İlk tepki ani bir şok etkisi yaratmak oluyor. Zira inanılmaz vurucu. Ardından gelen ikinci his ise albümü dinlemeye başlamanız oldukça yerinde bir karar verdiğiniz anlamına geliyor düşüncesi. Hemen ardından ise son günlerde yerli radyo ve TVleri de işgal etmeyi başarabilmiş ''Wonderful Life''. Evet evet albüm son zamanlarda dinlediğiniz en mükemmel iş. Belki de modern bir klasik olur ilerki yıllarda. Hatta tüm zamanların en iyi ilk albümlerinden biri. Evet evet şarkılar dönerken aklınızdan dönen fikirler bunlar.

Ve 3. şarkı. ''Blood, Tears & Gold''. Hala bazı şeyler yolunda, şarkı hala güzel, ama sanki gitgide düşen tempo daha şimdiden sizi sıkmaya başladı. Neyse ki tam böyle derken hemen ardından gelen ''Sunday'' biraz heyecan katıyor albüme hız anlamında. Hı hı oturduğunuz yerde omuzlar biraz da olsa hareketleniyor. 5teyiz. ''Stay'' hatırlatmada yarar var, albümden çıkacak üçüncü single. İkili ''Wonderful Life'' duruken neden bu şarkıyı seçmiş. Biraz uyuşuk çünkü, albümü henüz yarıladık bile sayılmaz ama sanki biraz sıkıldık mı nedir ? Ve ''Illuminated''. Tamam nakarat kısmı güzel de, albümü dinlerken şarkının nakaratını dinleyeceğiz diye saniyelerin geçmesini bekleyecek değiliz ya.

Kendileri de James Joyce'un muhteşem kısa öyküsünden yola çıkarak mı ''Evelyn''i hazırladı bilemiyecem ama tacklistte şarkının adını gördüğümde heyecanlanmadım değil. Gerçi kısa öykünün adı ''Eveline'' ama kısa öyküden de etkilenerek çekilen ve başrolunde Pierce Brosnan'ın da oynadığı filmin adı ise ''Evelyn''dir. Benden geçer not almışdır şarkı. Sırada ''Better Than Love''. Yani çıkış şarkısı. Back to 80s. New Wave biraz da dans. Siz de uyandırdığı his mıuhteşem.

Sonunda hepinizi beklediği ''Devotion''. Mükemmellik konusunda ''Silver Lightning'' ile yarışır. Kanımca Kylie'nin grubun adını duyurması dışında hiç de bi artı değeri yok. (Ki bu oldukça önemli aslında). Şarkı da sıradan başka bir kadın vokal de kullanılsaydı etki aynı olurdu ama, bence. Bu şarkı da bu albümün altın vuruşu. Ancak merak ettiğim; şu paragrafta bahsettiğim iki şarkının da neden hala single olarak piyasaya sürülmediği. Bence tam anlamıyla bir patlama yaşanabilirdi.

Geriye kalır iki şarkı ''Unspoken'' ve ''Water''. Bir de ''Water'' içinde ''Verona'' adlı hidden track. Water damardan girerken aslında bu üç şarkıyı da yine de vasat olarak değerlendirebiliriz.

Aslında tracklist zekice hazırlanmış. Tam sıkılmaya başlarken aradan vurucu bir şarkı çıkıveriyor. ''Silver Lightning'', ''Wonderful Life'' ve ''Devotion'' dışında pek de 5 yıldız şarkı olmadığı gibi yer yer de haddinden fazla sıkıcı ve uyuşuk olabilip sizler usandırabiliyor. Kişisel görüşüm 5 üzerinden 3.

Singlelar henüz büyük liste başarısı göstermiş olmasalar da albüm Ingiltere listelerinde 4 numaraya ulaşmış. Almanya ve Avustuyada'da 2 numaraya kadar yükselmiştir.
Göründüğü gibi stilleri de hiç fena sayılmaz. Her ne kadar da fotoğraf çekimi olsa da. ''Wonderful Life'' videosunda da zaten görselliğe önem verdiklerini gördük.
Ne diyebilirim ki, umarım herhangi bir festival kapsamında Türkiye'de de görebiliriz.

Görseller grubun facebook sayfasından alınmıştır. 

29 Eylül 2010 Çarşamba

MUSIC IN SEPTEMBER

Sonbaharın kendini iyiden iyiye hissetirmeye başladığı şu günlerde dinlediğim şarkıların da değişmeye başladığını hissediyorum. Yaz aylarında seçmiş olduğum ''song of the week''ler eller havaya tarzıyken bu sefer daha smooth, daha karamsar melodilere sahip. Üstüne üstlük ay boyunca ise indie / rock / alternative takılmışım.

Bunlar dışında en fazla Maroon 5'ın ve Seal'in yeni albümlerini dinler oldum. Ancak ay boyunca üç favori albümüm vardı.
Barndon Flowers // Flamingo
Scissor Sisters // Night Work
Hurt //

Son zamanlarda ortalık ise Britney Spears ile çalkalanıyor. Hayır ortada yeni bir albüm henüz, ama Glee vs Britney hanımıkızımız açısından oldukça karlı oldu. Ortada ne sansasyon var, ne de Starbucks'dan çıkarkenki görüntüleri. Ancak Brit kadar konuşulan bir şey daha varsa o da  gençlerin ''Toxic'' yorumu. Dinler miydiniz ?


Şurda ise Brittany / Britney promo videosu.


oldukça iştahlı. nımımnım. Bu arada Glee hakkındaki yazımı okumadıysanız. Clic.

Rihanna sadece ''Only Girl In The World'' şarkısıyla sadece listelerde fırtına gibi esmiyor aynı zamanda iki yeni videoyla da TVleri fethetmeye hazırlanıyor. İşte onlardan bazı görüntüler.

Bu arada 3 hafta içerisinde Beyonce'nin yeni şarkısı da liste yarışına girmeye başlayacak. Önümüzdeki yıl müzik piyasası karışacak. Beyonce, Britney, Lady GaGa, Shakira, Rihanna, JLo. Bakalım best female kim olacak ? Beyonce hakkında da daha önce şurada yazmıştım ! Tık. 

Jennifer Lopez cephesinden de son günlerde yeni yeni haberler gelmeye başladı. American Idol jürisi olduktan sonra, bir sene önce çıkması planlanan LOVE? albümünün aralıkta piyasaya süreceğini açıklamış. Zaten albümden nete düşmeyen şarkı kalmamıştı nerdeyse. Onun hakkındaki yazım için de. tık.

Upcoming Albums on october

David Archuleta // The Other Side of the Down
Ciara // Basic Instinct
KT Tunstall // Tiger Suit
Belle & Sebastian // Write About Love
Yann Tiersen // Dust Lane
Bob Dylan // The Bootleg Series: The Witmark Demos: 1962-1964
Kings of Leon // Come Around Sundown
Ne Yo // Libra Scale
Shakira // Sale El Sol (The Sun Comes Out)
Rod Stewart // Fly mE To The Moon
Good Charlotte // Cardiology
Kid Cudi // Man On The Mon II: The Legend Of Mr. Rager
Taylor Swift // Speak Now