Eminem etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
Eminem etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

15 Şubat 2011 Salı

TAŞRANIN GÜCÜ: 2011 GRAMMY'S

Bütün gün ruh gibi gezmemin tek nedeni gece 3teki Grammy Awards'dı. HT Bloomberg'e bunun için teşekkür etsem de bir sonraki sefer için biraz daha fazla paraya kıyıp daha iyi bir tercüman tutmalarını öneririm. Saat 1den itibaren online olarak kırmızı halıyı izlemeye başladıktan sonra da saat 3te o çok ''yavan'' tören yayınlanmaya başlandı. İşte tüm ayrıntılar: 53th Grammy Awards.

Kırmızı halının parlayan yıldızlar Emilio Pucci mini-dress ile disko topuna dönen Jennifer Lopez ! Givency'nin o yüksek el işi gerektiren muhteşem S/ S '11 Couture kolleksiyonundan giyen Florence Welch ! Bir diğer Emilio Pucci ile ''şuh kadın'' havalarına bürünen Lea Michelle ve altın gibi parıldayan Heidi Klum !
Ve Jean Paul Gaultier melekleri ! Couture içinde Rihanna ve maxi-dress'yle Nicole Kidman. Rihanna, Eminem ile performansını sergilerken ise Christian Dior Couture Fall / Winter 2010 / 11 giyinmişti. (Gerçek bir moda ikonu. Zaten büyük ihtimal Vogue'un Nisan kapağında kendisini göreceğiz). Kidman aynı zamanda gece boyunca kocası Keith Urban'dan daha fazla ilgi topladı ! Ve Katy Perry ''Teenage Dream''i seslendirirken onun da şarkıyı mırıldandığını gördük :) Çok şeker :P Eva Longoria ise Ashi Studio ile arz-ı endam edenlerden.
Gelelim ödül törenine ! Kanımca gecenin açılışını hak eden isim Lady GaGa ve Lady Antebellum'du. Akademi Antebellum'un çok ses getireceğini düşünmediğinden ve GaGa'ya da iki sene üst üste bu görevi vermek istemediklerinden Aretha Franklin tribute ile açılışı yaptı ! Christina Aguilera'nın performans sonunda yere düşme durumu bir kenara Florence Welch ve Jennifer Hudson bu 5linin parlayan yıldızlarıydı. Katy Perry sevgilisine romantik bir hediye verirken Adam Levine, Rihanna, Eminem, Dr. Dre ve Skylar Grey muhteşem bir performans sergiledi. 

Ancak gecenin en büyük kurtaranı elbette (aynı zamanda 5 ödül kucaklayan ve dolayısyla gecenin büyük kazananı da olan) Lady Antebellum oldu. En sevilen şarkılarıla bir mix. Hem smooth hem supreme bir performans. Gecenin bir diğer eğlenceli performansını ise seksi tulumu ve yüksek topuklu ayakkabılarıyla piyano üstünde dans eden Gwyneth Paltrow ile rengarenk ve keyifli kostümü ile Cee-Loo Green gerçekleştirdi.

Lady Antebellum hem ''Record Of The Year'' hem de ''Song Of The Year'' ödüllerini aldı. Yani ana dallardan en iyi iki cepte. Geri kalan 3 ödül ise ''Country'' kategorisinden geldi. Lady Antebellum'un albümü hakkında ise geçtiğimiz sene şubat ayında yazmıştım. Tık.   Bu arada 10 dalda aday olan Eminem sadece 2 tane ödülü kucaklarken (Rap Album // Rap Solo) 7 dalda ödüle aday olan Bruno Mars da yine 2yle yetinmek zorunda kaldı. Yani 6 ödülden 5ini kucaklayan Lady Antebellum gerçek bir star gibi parladı. Taşranın Gücü !

''Album of the Year'' ise beni şaşırtarak Arcade Fire'ın oldu. Ben kesin Lady GaGa'dır gözüyle bakarken (içten içe Lady Antebellum ya da Eminem'in almasını dileyerekten) bu sonuç beni şaşırttı. Aynı şekilde ''Suburbs'' hakkında da sonbaharda blogda yazmıştım. Tık.

Gönül isterdi ''Best New Artist'' ödülünü Florence + The Machine alsaydı, ama neyse ki en azından Justin Bieber'e gitmedi. Ödülü Barrack Obama'nın da gözdesi olduğu söylenen Esperanza Spalding kaptı ! Onun dışında gecenin bir diğer hayal kırıklılığı da ''best pop collobration with vocal'' ödülünün GaGa ve Beyonce ortaklığına yani ''Telephone''a gitmemesi oldu. 

Son olarak Lady GaGa ! Lady GaGa geceye Husseyin Chalayan imzalı yumurta / ''womb'' (rahim) içinde geldi. GaGa'nın ve dansçılarının gece boyunca giyindiği kıyafetler ise Thierry Mugler ve House of GaGa'ya ayittii. Styling ise House of Mugler direktörü ve editör Nicola Formicetti tarafından yapılmış. Aşağıdaki görseller Formicetti'nin blogundan alındı. GaGa'nın Chalayan aşkını cümle alem biliyor, ama Grammy'lere onla katılması aynı zamanda bu ayki Amerikan Vogue'u editöryalinde de Chalayan imzalı deri ceketi ile poz vermesi bence muazzam. 

İlginçtir ki ben abartıdan uzak olan ''Born This Way'' performansını beğendim. Hatta dün gece GaGa'ya karşı olan antipatim sempatiye dönüştü diyebilirim ! 6 dalda aday olduğu geceden ise 3 ödülle geri döndü. ''Best Short Form Music Video'' // ''Bad Romance'' ve yine ''Bad Romance'' ile ''Best Pop Vocal Performance''.     ve Best Pop Album
Sonuç olarak aslında uykusuz kalmaya değmedi ! Aslında dün gece attığım tweetler yanında bu yazı çok sönük kaldı, çünkü orada an ve an karşımıza çıkan kırmızı halı celebrity'leriyle dalga geçmiştik hep berabercenek :) Neyse ...

photos taken from:

24 Kasım 2010 Çarşamba

GET LOUD WITH RIHANNA


2005 yılında ortalıklarda fırtınalar kopuyodu desem abartmış olmam herhalde ! Sıcacık yaz günlerinde bir numaralı dans hitleri ortalığı kavururken Amerikan Billboard Listelerinde Hot 100de, zirvede  3 aydan fazla Mariah Carey'in kariyerini yeniden zirveye taşıyan ''We Belong Together'' bulunuyordu. Onu zorlayan ise Barbados'dan çıkmış gencecik bir kızdı. Sadece 17 yaşında. Bir tarafta diva diğer tarafta taşralı bir kız. ''Pon de Replay'' diye bas bas bağırıyordu, onu dünyaya tanıtan şarkısıyla. Şöhret kısa zamanda gelmişti ona. Çok geçmeden ikinci albüm de yollarda. ''S.O.S'' ve ''Unfaithful'' yeniden ortalığı sallıyor. Derken küçük kız serpildi şimdi 22 yaşında benden 2 yaş büyük ve dünyayı sallıyor. Çabuk gelen şöhret Rihanna'yı bir anda diğer yıldızlar gibi şöhret budalası yapmadı, belki de örnek aldığı isimlerden dolayı .bknz Beyonce. Hatta zaman zaman bir çokları onu küçük Beyonce olarak da çağırdı, onun taklidi olarak da etiketlediler, asla onun kadar başarılı olamayacağını da söyledier. Bir araya geldikleri ödül törenlerinde sarmaş dolaş gülerek poz verseler de geri planda nasıl fırtınalar koptuğunu bilemezsiniz. ''Good Girl Gone Bad'' ve ''Umberlla'' sonrası müziğin yeni divası olarak lanse edildi, bir de divaya yakışır bir şekilde ''moda ikonu'' sıfatını aldı. Ve sonrasında müziğinin climax'e ulaştığı nokta ''Rated R''.

Rihanna'nın daha karanlık tarafını yansıtan son albümünden sonra yeni çıkan ''Loud'' ise bir anlamda pre-Rated R dönemi gibi. Yeniden eğlenceli şarkılar var yeniden Barbados'dan esintiler var ! Albümün açılış parçası ''S&M'' size işte tam da bunların müjdeliyicisi hatta albümün en iyi şarkısı. Dansa hazır mısın der gibi ? Ardından Rihanna'yı Hot 100 listesinde 8. kez zirveye taşıyan parça Drake eşliğinde ''What's My Name ?'' Bir numara olduğuna göre onca insan bir şey biliyor olmalı ama bence Rihanna'nın single olarak yayınladığı en kötü şarkılardan biri. ''Pon de Replay'', ''Unfaithful'' ve ''Don't Stop The Music'' dururken bu ne şimdi ? Albümde dinlerken sonuna kadar bile zor dayandığım bir şarkı. Ve ''Cheers (Drink To That)'' bir başka sıkıcı parça. Tam albümden kopucakken arkasından gelen ''Fading'' sinirileri biraz yatıştırır cinsten en damarından olmasa da smooth bir ballad.

Ortalığı yeniden neşelendiren ve albümün de bomba olucağını önceden sezdiren -kısmen yalan olduğunu gördük- ''Only Girl (In The World)''. Şarkıya söyleyecek tek bir kelime bile yok. Bu şarkıyla beraber Song Of The Week blogumda da 2 hafta kendisini ağırladım zaten. Ama ya video ve MTV EMA performansına ne demeli? Tam anlamıyla ''sucks!'' dedirtti insana. Ardından gelen ''California King Bed'' ise işte başta dediğim o Barbadoslu küçük kızın geri dönüşü tıpkı ''Fading''de olduğu gibi. İlk iki albümünde verdiği sıcaklık gibi bir şarkı. Yalnız 3.20den sonraki o gitar solosuna dikkat ! ''Man Down''da ise arkadan inleyen siren sesleri ve ''rampapapamapama'' vokalleri. Catchy sound. Sanki bugüne kadar yaptıklarının özeti gibi, arkadan gelen Barbados esintileri biraz da rock chic ve sokak kızı imajı. Hepsi bu şarkıda sanki.

Tahammül sınırlarımın zorlandığı şarkı ise ''Raining Man''. Neden mi ? Rihanna'ya bu şarkı da eşlik eden isim son zamanlarda en az Taylor Swift ve Justin Bieber kadar sinir bozucu olan Nicki Minaj. Kendinizi arada bir ''ohh yeah yeah''' diye şarkıya eşlik ederken bulsanız da hani sokak kenarlarında satılan bebekler olur ya, dokunduğunuzda şarkı söylemeye başlarlar, işte bu da o bebeklerden pörtleyen şarkılar gibi. ''Complicated'' ise güzel bir dans şarkısı bile olabilir, özellikle ''Rain Man''den sonra konumlandırılmış olması bile kulaklarınızın pasının silinmesi için yerinde.

Son iki parça ve modunuzu düşürün artık. İlk olarak ''Skin''. Albüm de hiç ''Unfaithful'' ya da ''Russian Roulette'' kadar çarpıcı ya da vurucu balladlar yok ama bu da çok iyi bir R&Bi slowu. (Bu ne demekse). Ve albümün kapanışı. Tıpkı açılışı gibi mükemmel. Hani aylardır hiçbirimizin ağzından düşmeyen şarkı var ya ''Love The Way You Lie''. Rihanna hepimizi duymuş ve şarkı içerisinde en çok kendi söylediği bölümleri sevdiğimizi duymuş olmalı ve şarkının bir de Pt. 2 versiyonunu kaydetmiş. Şakının bu versiyonu için kendisi hikayeye bir de ''kadın gözünden bakmak istedik'' diyor. İyi de yapmış çünkü bu versiyon mükemmel. Eminem elbette yeniden eşlik ediyor, ama bu sefer daha az. Albümün sonunda da olsa beklenilen Rihanna geri dönüyor.
11-rihanna-love the way you lie (part ii) (feat. eminem) by jamesmayer
Albüm biterken keşke ''Who's That Chick?'' şarkısını da tracklist'e katsaymış dedim. ''Good Girl Gone Bad'' ve ''Rated R''den sonra oldukça sönük bir albüm olmuş. Ama aynı zaman da Rihanna'nın kariyerinin özeti gibi olmuş, Barbados'dan yerel esintiler de var, rock, r&b ve dans da var ! Ama ben pek sevemedim bu özeti. Yine de o Rihanna ve dinlemeye değer derim. En azından bir şans verilmesi gerekir. Albümün en iyi şarkıları açılıştaki ''S&M'' ortada yer alan ''Only Girl'' ve kapanıştaki ''Love The Way You Lie''. 5 üzerinden 3 o da sırf önceki albümleri hatrına :P

8 Kasım 2010 Pazartesi

MTV EUROPE MUSIC AWARDS VOLUME II // LIVE PERFORMANCES // WINNERS

Aslında twitter'dan fikirlerimi an ve an belirttim, ama bloga da bunları eklmesem olmazdı. İki yazı öncesinde adaylar hakkındaki görüşlerimi belirtirken bir önceki yazımda kırmızı -mor- halı değerlendirmesinde bulunmuştum. Şimdi ise sıra kazananlarda.

İşte kazananlar
Best Song dalında ödülü kapan isim Lady Gaga ve ''Bad Romance''. Lady GaGa'dan pek hoşlanmam, hatta ödülü kazandığına pek de sevinmedim, ancak düşünüp durunca yanındaki isimlere bakılınca ödülü hak ediyordu. Best Video ise Katy Perry ft. Snoop Dogg ''California Gurls'' oldu. Jonas Akerlund tarafından yönetilen Telephone videosu duruken, saçma bir videonun ödül alması ise gayet yadırganması gerekilen bir durum.

Best Female ödülünü kucaklayan isim ise yeniden Lady GaGa. Best Male ödülünü henüz erkek değil de ''best child singer'' kategorisinde değerlendirilmesi gereken Justin Bieber aldığından ödülün Miley'e gitmesinden korktum. Shakira veya Rihanna'nın ödülü kucaklamasını isterken erkeklerde kazanan Eminem ya da Kanye West olmalıydı.

Gecenin en yerinde ödülü sanırım Best New Act kategorisinde oldu, zira ödülü kazanan isim Ke$ha oldu. Aldığı 3 ödülle geceye damgasını vuran isim ise Budapeşte'de konserde olan Lady GaGa oldu. Best Pop ödülünü kazanan yine oydu. Adaylara bakacak olursak pek de kötü sonuç sayılmaz.

Best Rock, Best Alternative ve Best World Stage ödüllerini kazananlar ise bana saç yoldurttu. Sırasıyla 30 Seconds To Mars, Paramore ve Tokio Hotel MTV'nin her sene bu ödülleri yüz kızarmadan verdiği isimler. 2010da da sonuç değişmedi. Üçüde hak etmiyordu.


Yerinde verilen ödüllerden bir diğeri de Best Hip-Hop. Zira Eminem ya da Kanye en güçlü adaylarken bunlarda biri yani Eminem ödülü kazandı. Best Live Act ise yine MTVde nerdeyse her sene canlı performans sergileyen ve evlerine boş gönderilmeyen Linkin Park'a verildi.

Best Push Act'in neden verildiğini bilmiyorum, ancak tahminimce MTV'nin desteklediği yeni şarkıcılara verilen bir ödül. Güçlü adaylar arasından sıyrılıp 2. ödülünü kucaklayan Justin Bieber ise yeniden beni sinir etti ve GaGa sonrasında gecenin bir diğer yıldızı oldu. Best European Act ise son 5e kalan isimler arasında Enrique Iglesias olmasına rağmen İtalyan Marco Mengoni adlı erkek şarkıcıya gitti.

Ve iki değişik dal. İlk kez verilen Global Icon Award. Ödül yerinde bir gruba gitti Bon Jovi ? Ama neden Bon Jovi ? Her sene verilen Free Your Mind Award ise Shakira'nın oldu. Kanımca koca endistürü de bu ödülü ondan daha fazla hak eden başka bir isim yok. Tebrikler Shakira !

Canlı performanslar ise şöyle !

Shakira / Kesha ve Kings of Leon favorim odlu. Gerçi Shakira'da bildiğimiz Shakira. Ama performansı ve enerjisi her zaman tavan. Rihanna Only Girl (In The World) şarkısını seslendirirken fazlasıyla sıkıcıydı. Katy Perry şehir merkezinden seslenirken farklı kostümü ve sahne gösterisiyle sadece ilginçti, ama o kadar. Miley Cyrus ise aslında pek de fena sayılmaz, şarkısı da tam Eurovision'luk. Kid Rock her zamanki gibi. Bon Jovi ise yayın aksaklığı yüzünden seyredemediğim isimlerdendi.

SHAKIRA // LOCA ft. DIZZIE RASCAL & WAKA WAKA


KEA$HA // TIC TOC


görseller starlounge

5 Kasım 2010 Cuma

MTV EUROPE MUSIC AWARDS // NOMINEES // PERFORMERS // GUESS WHO ?

MTV EUROPE MUSIC AWARDS bu sene 17. defa dağıtılacak. Daha önce 2010 adayları arasında Istanbul da bulunurken sonrasında Türkiye Best European Act'ten çıkartıldı ve daha da ötesinde MTV TR'nin akıbeti konusunda dedikodu kazanı da kaynamaya devam etmekte. Yanılmıyorsam Esra Oflaz henüz kesin bri açıklamda bulunmazken yaklaşık 4 aydır site bakım altında ve tıpkı VMAler gibi EMAlerde de gösterim yok.

Genellikle -hatta şimdiye kadar hep sanırım- Kasım ayının ilk perşembesi dağıtılan ödüller bu sene ilk kez VMAler gibi pazar akşamı sahiplerini bulacak.

Bon Jovi ''Global Icon Award'' ile taçlandırılırken Best Live Act ödülünü de eve götürebilir. Best European Act adaylarından biri Enrique Iglesias. Ispanya adına burda. Bence bu tür isimlerin ''local act'' kategorilerinde aday gösterilmemesi gerekiyor.

Dima Bilan ise mide bulandırıcı bir şekilde milyonuncu kez Rusya adına yarışıyor.

Türkiye'nin bu dalda aday olmaması ise sevindirici. Zira 70 Milyon biliyor ki İngiliz ve İtalyan ergenlerin oyları sayesinde değil, olayı milliyetçileştiren canım ülkem sayesinde o ödülü kapıyoduk. Ayrıca kazandınız da ne oldu ? ha ?

Daha önce -hatta sanırım Katrina Felaketi'nin gerçekleştiği sene- VMAleri de sunan umutsuz ve seksi ev kadını Eva Longoria Parker bu senenin sunucusu. Bu da demek oluyor ki gece sonunda müzikten fazla moda da konuşulabilinir. Gecenin bir diğer sunucusu ise Justin Bieber. Kendisi ''digital host'' olarak kızları internete çekecek.

Gecenin performan listesi ise bir hayli kalabalık. Canlı canlı izleyemedikten sonra neye yarar ama :/ Bon Jovi, Miley Cyrus, Katy Perry, Rihanna, Shakira bunlardan en büyükleri. Geçtiğimiz sene gibi GaGa'nın yine ortalıklarda olmayışı da çok iyi.


Katy Perry ve Lady GaGa 5er dalda adaylık kaparken, Eminem 4, 30 Seconds To Mars ve Muse'un da 3 dalda adaylığı bulunmakta.

Geçelim adaylıklara ! Bahisler açılsın. İlk kategorinin galibi Lady GaGa'dır diyorum ben. Onun dışında herhangi bir kazanan olursa sürprizdir.

Best Video'yu hak eden isim kanımca yine Lady GaGa. Zaten ''Telephone'' gibi bir videoyla aksi de düşünülmemeli.

VMA'lerde kazanan isim Lady GaGa olmuştu. Gönlüm Shakira olmadı Rihanna diyor. Ama büyük ihtimalle yeniden GaGa :/

Justin Bieber'ın bu yaşta böyle bir ödüle bile aday gösterilmesi bence çok fazla. Dolayısıyla o bi köşede otursun. Enrique artık devri geçti. Eminem ya da Kanye ! Ben Kanye derim ! siz ?

Yo yo ! Kesha bence ödülü kapmalı !  

Usher ve Rihanna'nın best pop olması bir hayli garip ! Miley'nin ablaları yanında işi olmaz. Kazanan isim GaGa.

Kings Of Leon geçtiğimiz sene ne yaptı da aday oldu bilemiyeceğim ama Muse kesinlikle hak ediyor.

Paramore gibi olağanüstü iğrenç bir grup dışında ödülü kim kucaklasa zevkten dört köşe olurum. Ama asıl isteğim Vampire Weekend. Avrupa'da Amerika'da olduğu kadar tanınmamaları ibreyi Gorillaz'a doğru çevirebilir.

Kanye - Eminem savaşı devam ediyor. İyi olan kazansın diyeceğim ama ''Runaway'' videosundan sonra Kanye dışında birinin alması absürd olur.

Live Act ! Humm ! Tamam GaGa'nın showları iyi de yani ?

EMA'lerin Tokio Hotel yavşaklığından utanıyorum. Ohh bu cümleyi söyledim ya içim rahat. Herkes birinin yavşaklığından utanıyor çünkü. Her neyse biri Tokio Hotel'e müziği bırakmasını önerebilir mi ? Ayrıca bu dalda da Katy Perry'nin aday olması biraz saçma olmuş.

Adaylar arasında en kaliteli müzik yapan Hurts ve The Drums ! Hurts tercihimdir. 

Ödüller dağıtılsın ! Pazartesi görüşürüz :)
xoxo

13 Eylül 2010 Pazartesi

MTV VMA AWARDS 2010

İzlenemeyen ödül töreni / MTVVMA hakkında ne yazılır bilmem, ama bu sayfada bulunması gereken bir yazı olduğu için bu postu hazırlamak istedim. Internette ve MTV'nin kendi sitesinden alıntıladığım haberlerde çeşitli sanatçıların da sahne alacağını duyurmuştum, ama fosss çıktı. Elle tutulur iki performans vardı, biri Florance & The Machine diğeri ise işleri nedeniyle daha önce Eminem'e sahnede eşlik edemiyeceğini açıklamasına rağmen bizlere sürpriz yapan Rihanna. Başka da headliner diyebilecek isim yok. Kanye West, Linkin Park, Mary J Blige sahne almış olsa da tatminkar değil bence.

Beklendiği gibi geceye damgasını vuran isim 13 adaylıktan 8ini kucaklayan Lady GaGa oldu. Bu kadının abartılmasından nefret ediyorum. Video endistürüsüne katkısı yadsınamaz ama yine de n'oluyoruz abi ? dedirttiriyor. Kadın ayını zamanda geceyi kendi showuna dönüştürmeyi de bildi, her zaman olduğu gibi evindeki gardrobu tören alanına taşıyan şarkıcı aynı zamanda 3. albümü - ayrıca 3 değil bal gibi 2- hakkında ve piyasaya sürecek parfümü hakkında da bilgi verdi. Katıldığı yer sanki VMA değil Oprah Show. Her neyse albümün adı ''Born This Way''. Yine de itiraf etmem gerkirse The Fame: Monster (2CD) pek de yavana atılacak bir albüm değil, ama abartılacak bir yanı da yok. Lady GaGa dışında sönük de olsa geceye damgasını vuran diğer isim ki hakkıyla- 2 ödülle Eminem oldu. Best Cinematography ödülün ise şarkı mükemmel dahi olsa Empire States of Minds videosunun aldığına inanmıyorum. Best New Artist de Ke$ha'dır bence.
Ha bu arada yiğidi öldür hakkını yeme Lady GaGa'nın kırmızı halıdaki Alexander McQueen showu bence inanılmazdı. Hatta GaGa'nın şimdiye kadarki en güzel outfiti diyebilirim. Bunun dışında da kırmızı halıda da zaten başka da marifet yok, başka doğru dürüst ünlü bile yoktu.

Gelelim diğer kazanlara
Katy Perry de pek de çirkin sayılmaz ama Kesha halatı kafasına geçirip çöp torbasını vücuduna dolamış gibi.






Video of the Year:
Lady Gaga – Bad Romance
Best Male Video:
Eminem – Not Afraid
Best Female Video:
Lady Gaga – Bad Romance
Best New Artist:
Justin Bieber Featuring Ludacris - Baby
Best Hip Hop Video:
Eminem – Not Afraid
Best Pop Video:
Lady Gaga – Bad Romance




Sahne alan Amerikan kırosu Rihanna ve  Eminem. Kırmızı halının bir kaç ünlüsünden biri de Penn Badgley'di.





Best Dance Video:
Lady Gaga – Bad Romance
Best Rock Video:
30 Seconds To Mars - Kings and Queens
Best Collaboration:
Lady Gaga Featuring Beyoncé – Telephone
Best Choreography:
Lady Gaga – Bad Romance
Best Editing:
Lady Gaga - Bad Romance
Best Art Direction:
Florence + the Machine - Dog Days Are Over
Best Direction:
Lady Gaga - Bad Romance




Lady GaGa bir kez daha etleri vücuduna dolamış . Ödülünü ise Glee oyuncularından aldı.





Best Cinematography:
Jay-Z & Alicia Keys - Empire State of Mind
Best Special Effects:
Muse - Uprising
Breakthrough Video:
The Black Keys – Tighten Up






Resimler için Just Jared'e minnettarım =) Son üçü ise Boo's Box 'dan.