Aslında twitter'dan fikirlerimi an ve an belirttim, ama bloga da bunları eklmesem olmazdı. İki yazı öncesinde adaylar hakkındaki görüşlerimi belirtirken bir önceki yazımda kırmızı -mor- halı değerlendirmesinde bulunmuştum. Şimdi ise sıra kazananlarda.
İşte kazananlar
Best Song dalında ödülü kapan isim Lady Gaga ve ''Bad Romance''. Lady GaGa'dan pek hoşlanmam, hatta ödülü kazandığına pek de sevinmedim, ancak düşünüp durunca yanındaki isimlere bakılınca ödülü hak ediyordu. Best Video ise Katy Perry ft. Snoop Dogg ''California Gurls'' oldu. Jonas Akerlund tarafından yönetilen Telephone videosu duruken, saçma bir videonun ödül alması ise gayet yadırganması gerekilen bir durum.
Best Female ödülünü kucaklayan isim ise yeniden Lady GaGa. Best Male ödülünü henüz erkek değil de ''best child singer'' kategorisinde değerlendirilmesi gereken Justin Bieber aldığından ödülün Miley'e gitmesinden korktum. Shakira veya Rihanna'nın ödülü kucaklamasını isterken erkeklerde kazanan Eminem ya da Kanye West olmalıydı.
Gecenin en yerinde ödülü sanırım Best New Act kategorisinde oldu, zira ödülü kazanan isim Ke$ha oldu. Aldığı 3 ödülle geceye damgasını vuran isim ise Budapeşte'de konserde olan Lady GaGa oldu. Best Pop ödülünü kazanan yine oydu. Adaylara bakacak olursak pek de kötü sonuç sayılmaz.
Best Rock, Best Alternative ve Best World Stage ödüllerini kazananlar ise bana saç yoldurttu. Sırasıyla 30 Seconds To Mars, Paramore ve Tokio Hotel MTV'nin her sene bu ödülleri yüz kızarmadan verdiği isimler. 2010da da sonuç değişmedi. Üçüde hak etmiyordu.
Yerinde verilen ödüllerden bir diğeri de Best Hip-Hop. Zira Eminem ya da Kanye en güçlü adaylarken bunlarda biri yani Eminem ödülü kazandı. Best Live Act ise yine MTVde nerdeyse her sene canlı performans sergileyen ve evlerine boş gönderilmeyen Linkin Park'a verildi.
Best Push Act'in neden verildiğini bilmiyorum, ancak tahminimce MTV'nin desteklediği yeni şarkıcılara verilen bir ödül. Güçlü adaylar arasından sıyrılıp 2. ödülünü kucaklayan Justin Bieber ise yeniden beni sinir etti ve GaGa sonrasında gecenin bir diğer yıldızı oldu. Best European Act ise son 5e kalan isimler arasında Enrique Iglesias olmasına rağmen İtalyan Marco Mengoni adlı erkek şarkıcıya gitti.
Ve iki değişik dal. İlk kez verilen Global Icon Award. Ödül yerinde bir gruba gitti Bon Jovi ? Ama neden Bon Jovi ? Her sene verilen Free Your Mind Award ise Shakira'nın oldu. Kanımca koca endistürü de bu ödülü ondan daha fazla hak eden başka bir isim yok. Tebrikler Shakira !
Canlı performanslar ise şöyle !
Shakira / Kesha ve Kings of Leon favorim odlu. Gerçi Shakira'da bildiğimiz Shakira. Ama performansı ve enerjisi her zaman tavan. Rihanna Only Girl (In The World) şarkısını seslendirirken fazlasıyla sıkıcıydı. Katy Perry şehir merkezinden seslenirken farklı kostümü ve sahne gösterisiyle sadece ilginçti, ama o kadar. Miley Cyrus ise aslında pek de fena sayılmaz, şarkısı da tam Eurovision'luk. Kid Rock her zamanki gibi. Bon Jovi ise yayın aksaklığı yüzünden seyredemediğim isimlerdendi.
SHAKIRA // LOCA ft. DIZZIE RASCAL & WAKA WAKA
KEA$HA // TIC TOC
görseller starlounge
MTV etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
MTV etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
8 Kasım 2010 Pazartesi
MTV EUROPE MUSIC AWARDS VOLUME II // LIVE PERFORMANCES // WINNERS
Etiketler:
Bon Jovi,
Eminem,
Justin Bieber,
Katy Perry,
Kesha,
Lady Gaga,
Linkin Park,
Live Performances,
MTV,
MTV Awards,
MTV EMA,
Shakira
MTV EUROPE MUSIC AWARDS VOLUME I // HOTTIE EVA // RED CARPET
Dün gece La Caja Magica // Madrid'den canlı olarak 17. kez MTV Europe Music Awards ödülleri dağıtıldı. Gelişen teknolojiye ayak uydurarak kırmızı halı ve ödül töreni canlı olarak web'den de verildi. Ancak kırmızı halı, sessiz ve kalitesiz bir şekilde yayınlandı. Tören boyunca, netten yayınlanması dolayısıyla ufak defek donukluklar falan olsa da MTV TR'ye bunca zamandır yapmış olduğu kalitesiz yayın dolayısıyla MTV International tarafından antlaşmanın feshedilmesi ile bizlere ödül törenlerini iki büklüm internet başında seyrettirdiği için teşekkür ediyorum. GO BACK FROM THE COUNTRY !!!
Evet nerede kalmıştık ! İki senedir Katy Perry ve onun aptal çığlıklarından sonra bu sene Eva Longoria Parker'ı sahnede görmek inanılmaz keyif vericiydi. Daha önce Latin Grammy'lerde ve VMA'lerde de sunuculuk yaptığı için gayet seriydi. Kıyafetleri ise görülmeye değerdi. Slip mayolu Ispanyol Akrabaları ve Katy Perry tarafından soyulup kıçına tekme yemesi ise yine çok eğlenceliydi.
Webden seyretmenin tek güzel yanı ise reklam kuşaklarına takılmamak oldu. Onun yerinde Laura diye pek bir oynak kız bir odadan sunum yapmaya devam etti. Taylor Momsen ve grubu ile Plan B ise konukları arasındaydı.
Justin Bieber ise iğrenç bir çocuk poposuna benzeyen suratıyla ara sıra pat diye beliriverdi. Yeni yetme Bieber ödül boyunca da tweetlemeye devam edip ekranın bir köşesinden kendisini bizlere unutturmadı.
Yarı çıplak güreşler falan filan derken de oldukça sıcak anların yaşandığını da söylemem gerekir. Latino Fire dedikleri bu olsa gerek. Merak ediyorum eğer zaten Türkiye bu showu yayınlayacak olsa sansürsüz nasıl verirdi ki ?
Canlı performanslar ise her zamanki gibi sadece arena içinde değil, aynı zamanda şehrin göbeğine de taşmıştı.
Lady GaGa gelemedi ama bana bu outfit'i gönderdi diye espiri yapan Eva ise beni benden aldı. Bknz. ikinci kare.
Kırmızı halının kanımca gözdesi ise Rihanna'ydi. Aptal bir sahne performansı sergieyen kırmızı başlıklı kız en azından Marchesa elbisesi ise kırmızı halının hakkını vermiş.
Kings of Leon ise hem kırmızı halıda Rihanna ile poz verdi hem de sahnede performans sergiledi. Ödül almasalar da kim gecenin kazananı olmadıklarını iddia edebilir ki ?
Yayın aksaklığım nedeniyle tam sayfayı refresh'lerken canlı performansını kaçırmış olsam da o sahnede yer alanlardan hepsinden daha iyi olduğunu sonradan youtube'a başvurarak öğrendim. Çok arabesk bir klişeyle o gönüllerin kraliçesi derim ben ona :) Shakira
Eşi Russel Brand'le geceye katılan Katy Perry ise şeker kızlıkla rüküşlük arasına tıkılıp kalmış.
Ve MTV'nin 30 Seconds To Mars aşkı ! Yaptıkları işlerden hoşlanmasam da MTV'nin onlara karşı olan sevgisinden de nefret etsem de stilleri 10 numara.
Shakira'dan sonra gecenin en iyi performansı ise Kesha'dan geldi. Kızda ses yok, ama sahne rengarenkdi. Kırmızı halı outfiti kendi kadar yırtık. Alexander McQueen çizmeleriyle gotik takılan ve yaşına göre fazlaca abartı bulduğum Taylor Momsen ve 21. yy prensesi Miley Cyrus.
Evet nerede kalmıştık ! İki senedir Katy Perry ve onun aptal çığlıklarından sonra bu sene Eva Longoria Parker'ı sahnede görmek inanılmaz keyif vericiydi. Daha önce Latin Grammy'lerde ve VMA'lerde de sunuculuk yaptığı için gayet seriydi. Kıyafetleri ise görülmeye değerdi. Slip mayolu Ispanyol Akrabaları ve Katy Perry tarafından soyulup kıçına tekme yemesi ise yine çok eğlenceliydi.
Webden seyretmenin tek güzel yanı ise reklam kuşaklarına takılmamak oldu. Onun yerinde Laura diye pek bir oynak kız bir odadan sunum yapmaya devam etti. Taylor Momsen ve grubu ile Plan B ise konukları arasındaydı.
Justin Bieber ise iğrenç bir çocuk poposuna benzeyen suratıyla ara sıra pat diye beliriverdi. Yeni yetme Bieber ödül boyunca da tweetlemeye devam edip ekranın bir köşesinden kendisini bizlere unutturmadı.
Yarı çıplak güreşler falan filan derken de oldukça sıcak anların yaşandığını da söylemem gerekir. Latino Fire dedikleri bu olsa gerek. Merak ediyorum eğer zaten Türkiye bu showu yayınlayacak olsa sansürsüz nasıl verirdi ki ?
Canlı performanslar ise her zamanki gibi sadece arena içinde değil, aynı zamanda şehrin göbeğine de taşmıştı.
Lady GaGa gelemedi ama bana bu outfit'i gönderdi diye espiri yapan Eva ise beni benden aldı. Bknz. ikinci kare.
Kırmızı halının kanımca gözdesi ise Rihanna'ydi. Aptal bir sahne performansı sergieyen kırmızı başlıklı kız en azından Marchesa elbisesi ise kırmızı halının hakkını vermiş.
Kings of Leon ise hem kırmızı halıda Rihanna ile poz verdi hem de sahnede performans sergiledi. Ödül almasalar da kim gecenin kazananı olmadıklarını iddia edebilir ki ?
Yayın aksaklığım nedeniyle tam sayfayı refresh'lerken canlı performansını kaçırmış olsam da o sahnede yer alanlardan hepsinden daha iyi olduğunu sonradan youtube'a başvurarak öğrendim. Çok arabesk bir klişeyle o gönüllerin kraliçesi derim ben ona :) Shakira
Ve MTV'nin 30 Seconds To Mars aşkı ! Yaptıkları işlerden hoşlanmasam da MTV'nin onlara karşı olan sevgisinden de nefret etsem de stilleri 10 numara.
Shakira'dan sonra gecenin en iyi performansı ise Kesha'dan geldi. Kızda ses yok, ama sahne rengarenkdi. Kırmızı halı outfiti kendi kadar yırtık. Alexander McQueen çizmeleriyle gotik takılan ve yaşına göre fazlaca abartı bulduğum Taylor Momsen ve 21. yy prensesi Miley Cyrus.
Kazananlar ve canlı performanslar için stay tuned !
pics from
justjared
ema.com
starlounge
Etiketler:
Eva Longoria,
Katy Perry,
Kesha,
Kings Of Leon,
Miley Cyrus,
MTV,
MTV Awards,
MTV EMA,
Red Carpet,
Rihanna,
Shakira,
Taylor Momsen
5 Kasım 2010 Cuma
MTV EUROPE MUSIC AWARDS // NOMINEES // PERFORMERS // GUESS WHO ?
MTV EUROPE MUSIC AWARDS bu sene 17. defa dağıtılacak. Daha önce 2010 adayları arasında Istanbul da bulunurken sonrasında Türkiye Best European Act'ten çıkartıldı ve daha da ötesinde MTV TR'nin akıbeti konusunda dedikodu kazanı da kaynamaya devam etmekte. Yanılmıyorsam Esra Oflaz henüz kesin bri açıklamda bulunmazken yaklaşık 4 aydır site bakım altında ve tıpkı VMAler gibi EMAlerde de gösterim yok.
Genellikle -hatta şimdiye kadar hep sanırım- Kasım ayının ilk perşembesi dağıtılan ödüller bu sene ilk kez VMAler gibi pazar akşamı sahiplerini bulacak.
Bon Jovi ''Global Icon Award'' ile taçlandırılırken Best Live Act ödülünü de eve götürebilir. Best European Act adaylarından biri Enrique Iglesias. Ispanya adına burda. Bence bu tür isimlerin ''local act'' kategorilerinde aday gösterilmemesi gerekiyor.
Dima Bilan ise mide bulandırıcı bir şekilde milyonuncu kez Rusya adına yarışıyor.
Türkiye'nin bu dalda aday olmaması ise sevindirici. Zira 70 Milyon biliyor ki İngiliz ve İtalyan ergenlerin oyları sayesinde değil, olayı milliyetçileştiren canım ülkem sayesinde o ödülü kapıyoduk. Ayrıca kazandınız da ne oldu ? ha ?
Daha önce -hatta sanırım Katrina Felaketi'nin gerçekleştiği sene- VMAleri de sunan umutsuz ve seksi ev kadını Eva Longoria Parker bu senenin sunucusu. Bu da demek oluyor ki gece sonunda müzikten fazla moda da konuşulabilinir. Gecenin bir diğer sunucusu ise Justin Bieber. Kendisi ''digital host'' olarak kızları internete çekecek.
Gecenin performan listesi ise bir hayli kalabalık. Canlı canlı izleyemedikten sonra neye yarar ama :/ Bon Jovi, Miley Cyrus, Katy Perry, Rihanna, Shakira bunlardan en büyükleri. Geçtiğimiz sene gibi GaGa'nın yine ortalıklarda olmayışı da çok iyi.
Katy Perry ve Lady GaGa 5er dalda adaylık kaparken, Eminem 4, 30 Seconds To Mars ve Muse'un da 3 dalda adaylığı bulunmakta.
Geçelim adaylıklara ! Bahisler açılsın. İlk kategorinin galibi Lady GaGa'dır diyorum ben. Onun dışında herhangi bir kazanan olursa sürprizdir.
Genellikle -hatta şimdiye kadar hep sanırım- Kasım ayının ilk perşembesi dağıtılan ödüller bu sene ilk kez VMAler gibi pazar akşamı sahiplerini bulacak.
Bon Jovi ''Global Icon Award'' ile taçlandırılırken Best Live Act ödülünü de eve götürebilir. Best European Act adaylarından biri Enrique Iglesias. Ispanya adına burda. Bence bu tür isimlerin ''local act'' kategorilerinde aday gösterilmemesi gerekiyor.
Dima Bilan ise mide bulandırıcı bir şekilde milyonuncu kez Rusya adına yarışıyor.
Türkiye'nin bu dalda aday olmaması ise sevindirici. Zira 70 Milyon biliyor ki İngiliz ve İtalyan ergenlerin oyları sayesinde değil, olayı milliyetçileştiren canım ülkem sayesinde o ödülü kapıyoduk. Ayrıca kazandınız da ne oldu ? ha ?
Daha önce -hatta sanırım Katrina Felaketi'nin gerçekleştiği sene- VMAleri de sunan umutsuz ve seksi ev kadını Eva Longoria Parker bu senenin sunucusu. Bu da demek oluyor ki gece sonunda müzikten fazla moda da konuşulabilinir. Gecenin bir diğer sunucusu ise Justin Bieber. Kendisi ''digital host'' olarak kızları internete çekecek.
Gecenin performan listesi ise bir hayli kalabalık. Canlı canlı izleyemedikten sonra neye yarar ama :/ Bon Jovi, Miley Cyrus, Katy Perry, Rihanna, Shakira bunlardan en büyükleri. Geçtiğimiz sene gibi GaGa'nın yine ortalıklarda olmayışı da çok iyi.
Katy Perry ve Lady GaGa 5er dalda adaylık kaparken, Eminem 4, 30 Seconds To Mars ve Muse'un da 3 dalda adaylığı bulunmakta.
Geçelim adaylıklara ! Bahisler açılsın. İlk kategorinin galibi Lady GaGa'dır diyorum ben. Onun dışında herhangi bir kazanan olursa sürprizdir.
Best Video'yu hak eden isim kanımca yine Lady GaGa. Zaten ''Telephone'' gibi bir videoyla aksi de düşünülmemeli.
VMA'lerde kazanan isim Lady GaGa olmuştu. Gönlüm Shakira olmadı Rihanna diyor. Ama büyük ihtimalle yeniden GaGa :/
Justin Bieber'ın bu yaşta böyle bir ödüle bile aday gösterilmesi bence çok fazla. Dolayısıyla o bi köşede otursun. Enrique artık devri geçti. Eminem ya da Kanye ! Ben Kanye derim ! siz ?
Yo yo ! Kesha bence ödülü kapmalı !
Usher ve Rihanna'nın best pop olması bir hayli garip ! Miley'nin ablaları yanında işi olmaz. Kazanan isim GaGa.
Kings Of Leon geçtiğimiz sene ne yaptı da aday oldu bilemiyeceğim ama Muse kesinlikle hak ediyor.
Paramore gibi olağanüstü iğrenç bir grup dışında ödülü kim kucaklasa zevkten dört köşe olurum. Ama asıl isteğim Vampire Weekend. Avrupa'da Amerika'da olduğu kadar tanınmamaları ibreyi Gorillaz'a doğru çevirebilir.
Kanye - Eminem savaşı devam ediyor. İyi olan kazansın diyeceğim ama ''Runaway'' videosundan sonra Kanye dışında birinin alması absürd olur.
Live Act ! Humm ! Tamam GaGa'nın showları iyi de yani ?
EMA'lerin Tokio Hotel yavşaklığından utanıyorum. Ohh bu cümleyi söyledim ya içim rahat. Herkes birinin yavşaklığından utanıyor çünkü. Her neyse biri Tokio Hotel'e müziği bırakmasını önerebilir mi ? Ayrıca bu dalda da Katy Perry'nin aday olması biraz saçma olmuş.
Adaylar arasında en kaliteli müzik yapan Hurts ve The Drums ! Hurts tercihimdir.
Ödüller dağıtılsın ! Pazartesi görüşürüz :)
xoxo
Etiketler:
Awards,
Eminem,
Eva Longoria,
Justin Bieber,
Katy Perry,
Lady Gaga,
MTV,
MTV Awards,
MTV EMA,
Muse,
Music,
Shakira
13 Eylül 2010 Pazartesi
MTV VMA AWARDS 2010
İzlenemeyen ödül töreni / MTVVMA hakkında ne yazılır bilmem, ama bu sayfada bulunması gereken bir yazı olduğu için bu postu hazırlamak istedim. Internette ve MTV'nin kendi sitesinden alıntıladığım haberlerde çeşitli sanatçıların da sahne alacağını duyurmuştum, ama fosss çıktı. Elle tutulur iki performans vardı, biri Florance & The Machine diğeri ise işleri nedeniyle daha önce Eminem'e sahnede eşlik edemiyeceğini açıklamasına rağmen bizlere sürpriz yapan Rihanna. Başka da headliner diyebilecek isim yok. Kanye West, Linkin Park, Mary J Blige sahne almış olsa da tatminkar değil bence.
Beklendiği gibi geceye damgasını vuran isim 13 adaylıktan 8ini kucaklayan Lady GaGa oldu. Bu kadının abartılmasından nefret ediyorum. Video endistürüsüne katkısı yadsınamaz ama yine de n'oluyoruz abi ? dedirttiriyor. Kadın ayını zamanda geceyi kendi showuna dönüştürmeyi de bildi, her zaman olduğu gibi evindeki gardrobu tören alanına taşıyan şarkıcı aynı zamanda 3. albümü - ayrıca 3 değil bal gibi 2- hakkında ve piyasaya sürecek parfümü hakkında da bilgi verdi. Katıldığı yer sanki VMA değil Oprah Show. Her neyse albümün adı ''Born This Way''. Yine de itiraf etmem gerkirse The Fame: Monster (2CD) pek de yavana atılacak bir albüm değil, ama abartılacak bir yanı da yok. Lady GaGa dışında sönük de olsa geceye damgasını vuran diğer isim ki hakkıyla- 2 ödülle Eminem oldu. Best Cinematography ödülün ise şarkı mükemmel dahi olsa Empire States of Minds videosunun aldığına inanmıyorum. Best New Artist de Ke$ha'dır bence.
Ha bu arada yiğidi öldür hakkını yeme Lady GaGa'nın kırmızı halıdaki Alexander McQueen showu bence inanılmazdı. Hatta GaGa'nın şimdiye kadarki en güzel outfiti diyebilirim. Bunun dışında da kırmızı halıda da zaten başka da marifet yok, başka doğru dürüst ünlü bile yoktu.
Gelelim diğer kazanlara
Beklendiği gibi geceye damgasını vuran isim 13 adaylıktan 8ini kucaklayan Lady GaGa oldu. Bu kadının abartılmasından nefret ediyorum. Video endistürüsüne katkısı yadsınamaz ama yine de n'oluyoruz abi ? dedirttiriyor. Kadın ayını zamanda geceyi kendi showuna dönüştürmeyi de bildi, her zaman olduğu gibi evindeki gardrobu tören alanına taşıyan şarkıcı aynı zamanda 3. albümü - ayrıca 3 değil bal gibi 2- hakkında ve piyasaya sürecek parfümü hakkında da bilgi verdi. Katıldığı yer sanki VMA değil Oprah Show. Her neyse albümün adı ''Born This Way''. Yine de itiraf etmem gerkirse The Fame: Monster (2CD) pek de yavana atılacak bir albüm değil, ama abartılacak bir yanı da yok. Lady GaGa dışında sönük de olsa geceye damgasını vuran diğer isim ki hakkıyla- 2 ödülle Eminem oldu. Best Cinematography ödülün ise şarkı mükemmel dahi olsa Empire States of Minds videosunun aldığına inanmıyorum. Best New Artist de Ke$ha'dır bence.
Ha bu arada yiğidi öldür hakkını yeme Lady GaGa'nın kırmızı halıdaki Alexander McQueen showu bence inanılmazdı. Hatta GaGa'nın şimdiye kadarki en güzel outfiti diyebilirim. Bunun dışında da kırmızı halıda da zaten başka da marifet yok, başka doğru dürüst ünlü bile yoktu.
Gelelim diğer kazanlara
Katy Perry de pek de çirkin sayılmaz ama Kesha halatı kafasına geçirip çöp torbasını vücuduna dolamış gibi.
Video of the Year:
Lady Gaga – Bad Romance
Best Male Video:
Eminem – Not Afraid
Best Female Video:
Lady Gaga – Bad Romance
Best New Artist:
Justin Bieber Featuring Ludacris - Baby
Best Hip Hop Video:
Eminem – Not Afraid
Best Pop Video:
Lady Gaga – Bad Romance
Best Dance Video:
Lady Gaga – Bad Romance
Best Rock Video:
30 Seconds To Mars - Kings and Queens
Best Collaboration:
Lady Gaga Featuring Beyoncé – Telephone
Best Choreography:
Lady Gaga – Bad Romance
Best Editing:
Lady Gaga - Bad Romance
Best Art Direction:
Florence + the Machine - Dog Days Are Over
Best Direction:
Lady Gaga - Bad Romance
Lady GaGa bir kez daha etleri vücuduna dolamış . Ödülünü ise Glee oyuncularından aldı.
Best Cinematography:
Jay-Z & Alicia Keys - Empire State of Mind
Best Special Effects:
Muse - Uprising
Breakthrough Video:
The Black Keys – Tighten Up
Etiketler:
Alexander McQueen,
Eminem,
Florance / The Machine,
Glee,
Katy Perry,
Kesha,
Lady Gaga,
MTV,
MTV VMA,
Music,
Penn Badgley,
Red Carpet,
Rihanna
9 Ağustos 2010 Pazartesi
MTV VMA NOMINEES 2010 - UPDATED (12.09.2010)
Geçtiğimiz sene Beyonce'nin takdire şayan performansı ve Taylor Swift şoku ardından B'nin anaç tavrı, Kanye West bombası ve Lady GaGa'nın olağanüstü Paparazzi performansından - ki kendisini ondan sonra sevmeye başladım - sonra işte şimdi 2010 MTV VMA adaylıkları da açıklandı. Geçtiğimiz hafta duyurulan adaylıkları tatilde olmam nedeniyle yayınlayamadım, işte şimdi hem adaylıkları görelim hem de olan saçmalıklar hakkında biraz konuşalım.




Ödüller toplam 16 kategoride olup sanat dallarındaki kategoriler bizler tarafından oylanamayacak. 27. kez dağıtılıcak olan VMA'ler 12 eylül'de LA 'den yayınlanacak. Törende Black Eyed Peas'in hiç aday olamaması çok şaşırtıcı. Rihanna'nın sadece bir adaylık koparabilmesi keza yine şaşırtıcı ve Justin Bieber'in elde etmiş olduğu tek adaylık sevindirici (çünkü tek adaylık). Lady Gaga'nın 13 (sayıyla onuç)adaylığı bulunurken + Beyonce eşliği ile bu sayı +5= 18 Eminem'in -8 adaylığı Beyonce-5 + 2 Lady Gaga ile 7, B.O.B -5 Florance + The Machine -4 Usher 3, Kesha'nın 3 adaylığı bulunurken 30h!3 düeti ile bu sayı 4 oluyor.
CATEGORIES MAIN
BEST COLLOBRATION
Geçtiğimiz seneye damgasını vuran iki çalışma hiç kuşkusuz eklenmiş. Her törende sergilenen Jay Z düeti ve kanımca yılın müzik olayı Telephone.
3OH!3 ft. Kesha // My First Kiss
B.O.B. ft. Hayley Williams // Airplanes
Beyonce ft. Lady Gaga // Video Phone (Extended Remix)
Jay Z ft. Alicia Keys // Empire States of Mind
Lady Gaga ft. Beyonce // Telephone

BEST DANCE
Cascada'nın şansının olmadığını düşenerek galibin yeniden GaGa olacağını düşünüyorum.
Cascada // Evacuate The DanceFloor
David Guetta ft. Akon // Sexy Chick
Enrique Iglesias ft. Pitbull // I Like It
Lady Gaga // Bad Romance
Usher ft. Will.I.Am // OMG
BEST FEMALE
en merakla beklediğim kategori, Beyonce favorim ama video iğrençti. Bad Romance, ok ! çok konuşuldu, videoda yatan ciddi bir alt metin var. ama diğer videolar da çok hoş. ancak lütfen paçoz taylor almasın o ödülü. zaten Grammy'de yılın albümünü kucaklamasından bu yana hepten kılım ona, bir de ödülünü kırmıştı.
Beyonce ft. Lady Gaga // Video Phone (Extended Remix)
Katy Perry ft. Snoop Dogg // California Gurls
Ke$ha // Tik Tok
Lady Gaga // Bad Romance
Taylor Swift // Fifteen
BEST HIP-HOP VIDEO
2. adaylık bütün camiayı topladığına göre ödülü de kucaklar ama, gönlüm Not Afraid der.
B.O.B. ft. Hayley Williams // Airplanes
Drake, Kanye West, Lil Wyne & Eminem // Forever
Eminem // Not Afraid
Jay Z ft. Swizz Beats // On To The Next One
Kid Cudi ft. MGMT & Ratatat // Pursuit Of Happiness
BEST MALE
Usher ve Omg cidden çok sevildi, listelerde sürekli üst sıralarda takılı kaldı, ama aynı şey Eminem için de geçerli, yalnız unutmamalı, ödüller videolara gidiyor, peki insanlar cidden videolar için mi veriyor ?
B.O.B. ft. Hayley Williams // Airplanes
Drake // Find Your Love
Eminem // Not Afraid
Jason Derulo // In My Head
Usher ft. Will.I.Am // OMG
BEST NEW ARTIST
Nicki Minaj saçma bir şekilde son günlerde yıldızı hayli parlayan biri. Jason Derulo yine Amerika'da hayli popüler. Kesha favorim ancak bir de Justin Bieber faktörü var, ikinci Taylor Swift vakası. Neyse ki adamı best male kategorisine koymamışlar en azından.
Broken Bells // The Ghost Inside
Jason Derulo // In My Head
Justin Bieber ft. Ludacris // Baby
Ke$ha // Tik Tok
Nicki Minaj ft. Sean Garrett // Massive Attack
BEST POP
Best Female'den tek farkı B.O.B'nin de aday olması sanırım.
B.o.B ft. Bruno Mars // Nothing On You
Beyonce ft. Lady Gaga // Video Phone (Extended Version)
Katy Perry ft. Snoop Dogg // California Gurls
Ke$ha // Tik Tok
Lady Gaga // Bad Romance
BEST ROCK
Yorum şu: MTV US gibi bir bünyede Indie dalının olmaması. Florance & The Machine'nin bu kategoride aday olması.
30 Seconds to Mars // Kings & Queens
Florance & The Machine // Dog Days are Over
MGMT // Flash Delirium
Muse // Uprising
Paramore // Ignorance
VIDEO OF THE YEAR
MTV bu kategoride şaka yapıyo olmalı ??
30 Seconds to Mars // Kings & Queens
B.O.B. ft. Hayley Williams // Airplanes
Eminem // Not Afraid
Florance & The Machine // Dog Days are Over
Lady GaGa // Bad Romance
Lady GaGa ft. Beyonce // Telephone
NON- VOTING CATEGORIES
BEST ART DIRECTION
30 Seconds to Mars // Kings & Queens
Beyonce ft. Lady Gaga // Video Phone (Extended Version)
Eminem // Not Afraid
Florance & The Machine // Dog Days are Over
Lady GaGa // Bad Romance
BEST CHOREOGRAPHY
Beyonce ft. Lady Gaga // Video Phone (Extended Version)
Janelle Monae ft. Big Boi // Tightrope
Lady GaGa // Bad Romance
Lady GaGa ft. Beyonce // Telephone
Usher ft. Will.I.Am // Omg
BEST CINEMATOGRAPHY
Eminem // Not Afraid
Florance & The Machine // Dog Days are Over
Lady GaGa // Bad Romance
Jay Z ft. Alicia Keys // Empire States of Mind
Mumford & Sons // Little Lion Man
BEST DIRECTING
30 Seconds to Mars // Kings & Queens
Eminem // Not Afraid
Lady GaGa // Bad Romance
Jay Z ft. Alicia Keys // Empire States of Mind
Pink // Funhouse
BEST EDITING
Miike Snow // Animal
Eminem // Not Afraid
Lady GaGa // Bad Romance
Pink // Funhouse
Rihanna // Rude Boy

BEST SPECIAL EFFECTS
Eminem'in Not Afraid videosunun da bu kadar abartılmış olmasını anlayamıyorum.
Dan Black // Symphonies
Eminem // Not Afraid
Lady GaGa // Bad Romance
Green Day // 21st Cent. Breakdown
Muse // Uprising
BREAKTHROUGH VIDEO
The Black Keys // Tigghten Up
Coldplay // Strawberry Swing
Dan Black // Symphonies
Gorillaz ft. Bobby Womack + Mos Def // Stylo
Gelelim bu gece canlı yayında izleyeceğimiz isimlere ...
Hamile olmasına rağmen sahne alacak Alicia Keys'in performansını oldukça merak ediyorum doğrusu. Yepyeni albümünü beğenmediğim Katy Perry( bknz albüm yazısı,) dışında Usher, Jay Z ve Pink de sahne alacak. En son Grammy'lerdeki performansıyla da göz dolduran şeker kızı merakla bekliyorum. Bu arada Jay Z ve Alicia gibi Pink de geçtiğimiz sene performans sergileyenler arasındaydı. Hiçbir zaman kanımın ısınmadığı 30 Seconds To Mars da yine sahnede olacaklar arasında.
Chelsea Handler'ın sunacağı gecenin diğer show yıldızları ise B.O.B., Justin Bieber, Kanye West / Drake ve merakla beklediğim Florance + The Machine.
Daha önceden Britney'nin de sürprizleri olduğu söylenmişti, ancak ortada yeni bir haber yok. Bir umut yepyeni single'ını belki açılışta sunar diye bekliyorum. Peki VMA tarihinde ilk defa solo bir şarkıcının 13 adaylık elde etmesi üzerine sizce GaGa'nın canlı bir show hazırlaması da oldukça süper olmaz mıydı ? Hele bir de yanında Beyonce olsaydı ! Wuhhh yeme de yanında yat.
Bu arada son kez yazıyı check ederken MTV VMA sitesinde gezinirken Performers kısmını aradım ama bulamadım. Yazılan yazılardan yaptığım çıkarımla Eminem ''heroic'' bir performansla gecenin açılışını yapıcakmış ! Yazılar içinde ayrıca Linkin Park'ın da sahnede olacağı yazıyo. Hadi bakalım bu işte bi iş var bu kadar isim aynı anda sahnede olamaz. Ama yine de şöyle bomba bir isim yok listede.
Gece yarısı MTV başına. İyi seyirler...
Gelelim bu gece canlı yayında izleyeceğimiz isimlere ...
Hamile olmasına rağmen sahne alacak Alicia Keys'in performansını oldukça merak ediyorum doğrusu. Yepyeni albümünü beğenmediğim Katy Perry( bknz albüm yazısı,) dışında Usher, Jay Z ve Pink de sahne alacak. En son Grammy'lerdeki performansıyla da göz dolduran şeker kızı merakla bekliyorum. Bu arada Jay Z ve Alicia gibi Pink de geçtiğimiz sene performans sergileyenler arasındaydı. Hiçbir zaman kanımın ısınmadığı 30 Seconds To Mars da yine sahnede olacaklar arasında.
Chelsea Handler'ın sunacağı gecenin diğer show yıldızları ise B.O.B., Justin Bieber, Kanye West / Drake ve merakla beklediğim Florance + The Machine.
Daha önceden Britney'nin de sürprizleri olduğu söylenmişti, ancak ortada yeni bir haber yok. Bir umut yepyeni single'ını belki açılışta sunar diye bekliyorum. Peki VMA tarihinde ilk defa solo bir şarkıcının 13 adaylık elde etmesi üzerine sizce GaGa'nın canlı bir show hazırlaması da oldukça süper olmaz mıydı ? Hele bir de yanında Beyonce olsaydı ! Wuhhh yeme de yanında yat.
Bu arada son kez yazıyı check ederken MTV VMA sitesinde gezinirken Performers kısmını aradım ama bulamadım. Yazılan yazılardan yaptığım çıkarımla Eminem ''heroic'' bir performansla gecenin açılışını yapıcakmış ! Yazılar içinde ayrıca Linkin Park'ın da sahnede olacağı yazıyo. Hadi bakalım bu işte bi iş var bu kadar isim aynı anda sahnede olamaz. Ama yine de şöyle bomba bir isim yok listede.
Gece yarısı MTV başına. İyi seyirler...
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)





































