Red Carpet etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
Red Carpet etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

9 Mayıs 2011 Pazartesi

SERGİYE DAVETLİSİNİZ ! ALEXANDER THE GREAT

Her sene bu zamanlarda ayrı bir temayla açılan New York Metropolitan Costume Institute sergisi bu sene Savage Beauty başlığı altında Alexander McQueen'e adandı. Elbetteki ölümünün birinci yılı ardından McQuuen'e adanan bir serginin temasını vahşi ve güzel kelimelerinden başka hiç bir kombinasyon tanımlayamazdı. McQueen'in bugüne kadar yapmış olduğu işler belki Ingiliz Modasının ruhundan kaynaklanan belki de kendi içsel yapısından dolayı diğer tasarımcıların aksine oldukça avant-garde, yenilikçi, sıradışı ve tamamıyle bambaşkadır. Ancak hepsinden öte ''teatral'' kelimesi belki de bugüne kadar oluşturmuş olduğu kolleksiyonların anahtar kelimesiydi. Ki yine Sarah Burton da bu özellikleri korumaya devam etmekte. Kimi zaman yapmış olduğu bir elbiseden etkilenip belki şiir / şarkı yazarsınız, kimi zaman da müzede sergilenen bir tabloyu incelemek istediğiniz gibi incelersiniz. İşte aşağıda paylaşacağım kıyafetler de -ki onlara kıyafet demek çok hafif kakır- birer sanat eseri kıvamında müzede sergilenen tasarımlardan.
    ''Irere'' 2003 İlkbahar / Yaz                                        ''Sarabande'' 2007 İlkbahar / Yaz
   2009-2010 Sonbahar / Kış                        ''The Horn of Plenty''  2009 / 2010 Sonahar / Kış

Aşağıdakiler ise Amerikan Vogue'u Mayıs sayısında McQuuen anısına gerçekleştirilen çekimden. Çekimin başlığı ''Alexander the Great''. Editöryali hazırlayan isim Grace Coddington, fotoğraflar Steven Meisel'den. Modeller ise Karlie Kloss, Karen Elson, Coco Rocha, Caroline Trentini, Stella Tenant ve Raquel Zimmerman. Editöryalde kullanılan kıyafetler de yine sergide yer alan işlerden.
Sergi yapılır da açılışı yapılmaz mı ? Kıyafetler ve katılacak konukların kimler olacağı konusunda yapılan dedikodular nedeniyle sene içinde Oscar'lardan sonra en fazla merakla beklenen ikinci organizasyon olması da cabası. Birçok sitede birçok fotoğraf yer aldı, aslında kıyafetler konusunda yakışmış mı yakışmamış diye yarı espirili uzun uzun yazmak da isterdim, ama gerek yok sanırım. Yine de bu beni Top 10'umu sizinle paylaşmaktan alıkoyamaz. Party'nin / Gala'nın bu seneki ev sahipleri arasında ise Anna Wintour, Colin Firth ve Salma Hayek de yer alıyordu.
Liv Tyler, Marina Abramovic ve Mariacarla Boscona. Hepsinin kıyafety Givency Couture hepsinin de kavalyesi Ricardo Tisci. Liv Tyler gecenin kuşkusuz en şık ismiydi. Givency Couture, zayıf, güzel ve uzun kadın zincirleme sıfat tamlaması bir araya gelince zaten rüküş olması imkansız. Acak Florance Welch, Carine Roitfeld ve niceleri daha önce giydiğinden pek de işin espirisi kalmadı artık.
Model, şarkıcı Karen Elson ve oyuncu Sarah Jessica Parker. Her ikisi de en sevdikleri modacının anısına McQueen elbiseyle katılmışlar geceye.
Geceye en fazla Stella McCartney ve Alexander McQuuen elbiseleri damgasını vurdu. Yukarıda da rapunzel saçlarıyla Rihanna ve ışıldayan Maggie Gyllenhaal'ın seçimi de Stella McCartney'den yana. Gyllenhaal'un kocası Peter Saarsgard'ın seçimi de Yves Saint Laurent'ten yana.
Emilio Pucci içinde Beyonce ve Vintage Dior Couture ile Ashley Olsen. 
Her zaman şık Jennifer Lopez'in tercihi Gucci. Sağda ise Sarah Burton. Elbetteki Alexander McQuuen.
McQueen'in en birinci dostu Daphne Guiness elbetteki modacının en ikonik tasarımı olan elbisesiyle. Yanındaki ise American Vogue'u Editor at Large of Europe Hamish Bowles. Onun da tercihi yine McQuuen.
Bunların hepsinin tercihi ise Marni. Ancak benim dikkatimi çeken ise en sağda yer alan editör Giovanni Battaglia. Fazlasıyla vintage, romantik ve Italyan ruhlu.

photos via, style.com, vogue türkiye, fashionspot

26 Şubat 2011 Cumartesi

KAPAK KONUSU: NATALIE PORTMAN; SWAN OR THE QUEEN

Geçtiğimiz ay şubat ayındaki ''Apollo Boy Magazine'' kapağı için Natalie Portman'ı seçmemin tek nedeni, kendisinin şu günlerde popüler kültür gündeminin en hit kişisi olmasıydı. Açıkça söylemem gerekirse Natalie Portman'dan pek de haz etmem. Onu ilk başta -halen seyretmediğim- ''V For Vendetta'' için saçlarını kazıtmasıyla beraber gündeme gelmesiyle tanımıştım.
Amerikan Vogue'undan ...2011 Ocak sayısı. Peter Lindbergh tarafından fotoğraflanmış. Editör ise Tonne Goodman.

Daha sonraları ise kendisini ''The Other Boleyn Girl'' filminde görmüştüm. Hani Kral 8. Henry (Eric Bana) için Scarlett Johansson ile mücadele ettiği film. Film afişini gördükçe ''nefret etmekle doğru kararı vermişim'' dediğimi de hatırlıyorum. Ancak yine açık olmam gerekirse seyrederken filmde ona hayran kalmıştım. İnanılmaz masum ve saf yüzü belki de beni kendine çekmeye başlamıştı. Fakat sıra rol kesmeye geldiğinde o masum yüzün altından neler çıkmadı ki ? Yalancı, striptizci, dolandırıcı ve psikolojik rahatsızlıklar.  Zamanla tıpkı Anne Hathaway gibi onu da ablam yerine koymaya başladım. Gel zaman git zaman ''New York I Love You'' filminde hem yazıp hem de yönettiği bir paçası da olduğunu öğrenince ona karşı olan saygım da arttı. Saygımız sonsuz ablamıza, ne de olsa kendisi bir de Harvard'lı. Çok cool.
Solda Cannes'da Vintage Chanel Couture içinde. Sağda ise Godlen Globe'larda (muhtemelen 2005 Ya da 06 Vintage Chanel içinde).

Ve geçtiğimiz ayler içerisinde ''Black Swan'' vizyona girmeden önce diğer filmlerini de izlemek istedim. Gel git karakterli ve gizemli kişiliğiyle ve yaptığı striptizle beni şok eden sahneleriyle ''Closer'', ''Paris Je T'aime'' içinde karşıma çıktığı anda nedensiz bir şekilde beni sevince boğması, ''My Blueberry Nights'' filminde Norah Jones'un yol arkadaşı ki yine kısmen ''Closer'' karakteriyle benzerlikler bulunsa da yine ağzımı açık bıraktırarak izlettirmişti kendisni.
soldaki fotoğraf 2009 yılından New York Balesi Galasından. Black Swan'daki rol arkadaşı Mila Kunis ile. Sağda ise YSL içinde ''Paris Je T'aime''deki rol arkadaşı Maggie Gyllenhaal ile.

Portman aynı zamanda kırmızı halıda da daima parıldayan yıldızlardan, (post içindeki görsellerden de anlayabileceğiniz gibi) ünlü modacılarla BFF durumları, moda haftalarında Anna Wintour ile yan yana front-rowda kaynatmalar ve en baba dergilerin kapaklarında poz vermek. She is the shining star ! Üstüne üstelik 2011 spring summer Dior Cherry Fragrance'nin de reklam yüzü.

Şimdi artık tıpkı yeni bir Kate Winslet ya da Julianne Moore filmi bekler gibi yeni Natalie Portman filmlerinin vizyona girmesini sabırsızlıkla bekliyorum. ''Ancak bebeğim, o Ashton ile film nedir ha ? Bu tıpkı Penelope'nin ''Sex and the City'' filminde oynaması gibi bir şey oldu''. Evet bu cümleyi de sarf etmeden olmuyor ama.
81th Academy Award için seçimi pembe Rodarte. Rodarte aynı zamanda Black Swan'ın da kostümlerini hazırlayan moda evi. Sağdaki ise Dolce & Gabbana'nın düzenlediği AMFAR Galası'ndan. Giyindiği kıyafet Givency Couture.

Natalie Portman'ın bir diğer filmi ki demin de bahsettim Ashton Kutcher ile başrolünü paylaştığı ''No Strings Attached'' ise çok değil 2 hafta sonra Türkiye'de de vizyonda. Bakalım romantik komedi filminde kendisini nasıl göreceğiz. Sanırım ''Love & Other Drugs'' sonrası sezonun en fazla beklenen ikinci romantik / komedi filmi.
Alberta Ferretti içide ''The Other Boleyn Girl'' galasında. Sağda ise bir başka oscar töreni. Seçimi bu sefer Lanvin'den yana.

Natalie Portman hiç kuşkusuz filmogarfisi değişik türlere dolu aktrislerin başında geliyordur. Çekimi tamamlanan ''Your Highness'' ise (ki orada da ona eşlik eden isim James Franco) fantastik / macera / komedi üçlüsünden. Natalie'inin beraber hemen hemen hiç çalışmadığı ünlü yönetmen kalmamış. Bknz. Luc Besson, Woody Allen etc.  Tabi bunlara bir de oyuncuları eklemeliyiz Jake Gyllenhaal ile ''Brothers'', Lisa Kudrow ile ''Love & Other Pusrsuits'' ve Julia Roberts, Jude Law ve niceleri ... 
 Solda bir başka ödülü almak için gittiği Glamour partisinde. ''Women of the Year''. Sağda ise bir kez daha NYC Bale Galasında. Yine seçimi Lanvin'den yana. 

Bakalım Natalie Portman evinde duvarın önünde duran ödüllere yarın akşam bir tanesini daha en önemlisi ilk Oscarnı ekleyebilecek mi ? Ben mi ? Ödülün deli gibi Portman'a kavuşmasını bekliyorum ...

Son bir rica. Natalie ! O saçların bir kez daha sarıya boyandığını görmiyeyim ! 

Sırada: Black Swan ve Oscar yarışı postu var !

images from
style.com
fashiongonerogue.com

16 Şubat 2011 Çarşamba

BRIT AWARDS 2011

Brit Awards 2011 dün gece sahiplerini buldu. Pek de net olmayan ekrandan, çözünürlüğü az olarak internet üzerinden show'u takip etmeye çalışsak da Adele ve Rihanna'nın performansı elbette kaçırılmazdı. Grammy'lere nazaran adaylıklar daha adil ve yerinde dağıtılmıştı ! Sonuçlar da yine en az adaylıklar kadar memnun ediciydi (hemen hemen).

Geceye damgasını vural isim elbette MTV EMA'lerden hatta Grammy'lerden daha iyi bir performans sergileyen Rihanna'ydı ! Hem ''Only Girl'' hem ''S&M'' hem de ''What's My Name''i seslendiren Rihanna'nın showu muhteşem olmuş. Özellikle sonlara doğru sahneyi basan drummer boys ve Barbadoslu kızlar ile sahne ortasında yanan ateş gerçekten harika. Showunun başında kırmızı saten Giles giyen Rihanna daha sonra seksi siyah mayosuyla? performansına devam ediyor ! Rihanna aynı zamanda geceyi ''Best International Female'' ödülünü Cheryl Cole'un elinden alarak mutlu bir şekilde kapattı ! Grammy'lerden ''Album of The Year'' ödülünü kazanan Arcade Fire Britlerde de ''Best International Album'' ve ''Best International Band'' ödülünü alarak 2de 2 yaptı. Grammy'lerden hüsranla ayrılan Justin Bieber ise bu sefer eli boş dönmedi ve ''Best International Breakthrough Act'' ödülünü kazandı. Cee Loo ise ''Best International Male'' ödülünü aldı !

Gelelim İngilizlere ! Grammylerde de karşımıza çıkan Mumford & Sons aday olduğu 3 kategoriden ikisini kazanamadı hatta ödüllerden birini ''Best British Band''i Take That'e kaptırdı. Ancak en prestijli dallardan biri olan ''Mastercard British Album of The Year'' ödülünü ''Sigh No More''  ile kazandılar. Plan B ''Best British Male'' olurken şaşırtan kategori ''Best British Female'' oldu ! Cheryl Cole, Ellie Goulding ve Paloma Faith dururken ödülü kazanan isim Laura Marling oldu ! Tıpkı ''female'' kategorisinde de olduğu gibi ''Best British Single'' ödülünü kazanan Tinie Tempah ''Pass Out'' da beni şaşırttı. (Dört gözle Florence + The Machine'in ödülü kucaklamasını beklerken elbette şaşırtıcı olur :))

Ve kırmızı halı !
Cheryl Cole aka British Bomb muhteşem Stella McCartney maxi-dress'i içinde süper seksi duruyor. Taşıdığı clutch ise Alexander McQueen ! Porselen bebek ve gerçek İngiliz kadını Sophie Ellis Bextor ise giymiş olduğu Dolce & Gabbana içinde 20leri anımsatıyor ve belki de gecenin en güzel kızı oluyor !
Avril Lavigne her zamanki sümsüklüğünde gülümserken, Alesha Dixon deri ceketi ile asi görünen ama en az geçen günkü Emilio Puccisi ile dans topuna gönen Jennifer Lopez'in sesksiliğinde ! Ve her zaman için kırmızı halının en tarz ismi Mark Ronson !
Bunlar da sahneden ! Take That ve Adele performansını sergilerken ! Justin Bieber'ın üstündeki ise Dolce & Gabbana.

photos taken from

15 Şubat 2011 Salı

TAŞRANIN GÜCÜ: 2011 GRAMMY'S

Bütün gün ruh gibi gezmemin tek nedeni gece 3teki Grammy Awards'dı. HT Bloomberg'e bunun için teşekkür etsem de bir sonraki sefer için biraz daha fazla paraya kıyıp daha iyi bir tercüman tutmalarını öneririm. Saat 1den itibaren online olarak kırmızı halıyı izlemeye başladıktan sonra da saat 3te o çok ''yavan'' tören yayınlanmaya başlandı. İşte tüm ayrıntılar: 53th Grammy Awards.

Kırmızı halının parlayan yıldızlar Emilio Pucci mini-dress ile disko topuna dönen Jennifer Lopez ! Givency'nin o yüksek el işi gerektiren muhteşem S/ S '11 Couture kolleksiyonundan giyen Florence Welch ! Bir diğer Emilio Pucci ile ''şuh kadın'' havalarına bürünen Lea Michelle ve altın gibi parıldayan Heidi Klum !
Ve Jean Paul Gaultier melekleri ! Couture içinde Rihanna ve maxi-dress'yle Nicole Kidman. Rihanna, Eminem ile performansını sergilerken ise Christian Dior Couture Fall / Winter 2010 / 11 giyinmişti. (Gerçek bir moda ikonu. Zaten büyük ihtimal Vogue'un Nisan kapağında kendisini göreceğiz). Kidman aynı zamanda gece boyunca kocası Keith Urban'dan daha fazla ilgi topladı ! Ve Katy Perry ''Teenage Dream''i seslendirirken onun da şarkıyı mırıldandığını gördük :) Çok şeker :P Eva Longoria ise Ashi Studio ile arz-ı endam edenlerden.
Gelelim ödül törenine ! Kanımca gecenin açılışını hak eden isim Lady GaGa ve Lady Antebellum'du. Akademi Antebellum'un çok ses getireceğini düşünmediğinden ve GaGa'ya da iki sene üst üste bu görevi vermek istemediklerinden Aretha Franklin tribute ile açılışı yaptı ! Christina Aguilera'nın performans sonunda yere düşme durumu bir kenara Florence Welch ve Jennifer Hudson bu 5linin parlayan yıldızlarıydı. Katy Perry sevgilisine romantik bir hediye verirken Adam Levine, Rihanna, Eminem, Dr. Dre ve Skylar Grey muhteşem bir performans sergiledi. 

Ancak gecenin en büyük kurtaranı elbette (aynı zamanda 5 ödül kucaklayan ve dolayısyla gecenin büyük kazananı da olan) Lady Antebellum oldu. En sevilen şarkılarıla bir mix. Hem smooth hem supreme bir performans. Gecenin bir diğer eğlenceli performansını ise seksi tulumu ve yüksek topuklu ayakkabılarıyla piyano üstünde dans eden Gwyneth Paltrow ile rengarenk ve keyifli kostümü ile Cee-Loo Green gerçekleştirdi.

Lady Antebellum hem ''Record Of The Year'' hem de ''Song Of The Year'' ödüllerini aldı. Yani ana dallardan en iyi iki cepte. Geri kalan 3 ödül ise ''Country'' kategorisinden geldi. Lady Antebellum'un albümü hakkında ise geçtiğimiz sene şubat ayında yazmıştım. Tık.   Bu arada 10 dalda aday olan Eminem sadece 2 tane ödülü kucaklarken (Rap Album // Rap Solo) 7 dalda ödüle aday olan Bruno Mars da yine 2yle yetinmek zorunda kaldı. Yani 6 ödülden 5ini kucaklayan Lady Antebellum gerçek bir star gibi parladı. Taşranın Gücü !

''Album of the Year'' ise beni şaşırtarak Arcade Fire'ın oldu. Ben kesin Lady GaGa'dır gözüyle bakarken (içten içe Lady Antebellum ya da Eminem'in almasını dileyerekten) bu sonuç beni şaşırttı. Aynı şekilde ''Suburbs'' hakkında da sonbaharda blogda yazmıştım. Tık.

Gönül isterdi ''Best New Artist'' ödülünü Florence + The Machine alsaydı, ama neyse ki en azından Justin Bieber'e gitmedi. Ödülü Barrack Obama'nın da gözdesi olduğu söylenen Esperanza Spalding kaptı ! Onun dışında gecenin bir diğer hayal kırıklılığı da ''best pop collobration with vocal'' ödülünün GaGa ve Beyonce ortaklığına yani ''Telephone''a gitmemesi oldu. 

Son olarak Lady GaGa ! Lady GaGa geceye Husseyin Chalayan imzalı yumurta / ''womb'' (rahim) içinde geldi. GaGa'nın ve dansçılarının gece boyunca giyindiği kıyafetler ise Thierry Mugler ve House of GaGa'ya ayittii. Styling ise House of Mugler direktörü ve editör Nicola Formicetti tarafından yapılmış. Aşağıdaki görseller Formicetti'nin blogundan alındı. GaGa'nın Chalayan aşkını cümle alem biliyor, ama Grammy'lere onla katılması aynı zamanda bu ayki Amerikan Vogue'u editöryalinde de Chalayan imzalı deri ceketi ile poz vermesi bence muazzam. 

İlginçtir ki ben abartıdan uzak olan ''Born This Way'' performansını beğendim. Hatta dün gece GaGa'ya karşı olan antipatim sempatiye dönüştü diyebilirim ! 6 dalda aday olduğu geceden ise 3 ödülle geri döndü. ''Best Short Form Music Video'' // ''Bad Romance'' ve yine ''Bad Romance'' ile ''Best Pop Vocal Performance''.     ve Best Pop Album
Sonuç olarak aslında uykusuz kalmaya değmedi ! Aslında dün gece attığım tweetler yanında bu yazı çok sönük kaldı, çünkü orada an ve an karşımıza çıkan kırmızı halı celebrity'leriyle dalga geçmiştik hep berabercenek :) Neyse ...

photos taken from:

17 Ocak 2011 Pazartesi

THE SHINING STARS OF GOLDEN GLOBES

68. Golden Globe Ödülleri dün gece Los Angeles Beverly Hilton Hotel'den canlı yayınla dağıtıldı. Henüz filmlerin %90'ını seyretmediğim için ödül kazananlar hakkında yorum yapmayı doğru bulmuyorum. Ancak herkesin beklediği gibi ana dallarda ödül kapan Natalie Portman, Colin Firth, Annette Bening, The Social Network ve Kids Are All Right yerinde seçimlerdi.

Drama dalındaki dizilerden bi' haber olan ben komedi alanında sadece ''Glee'' ve ''Modern Family'' konusunda ahkam kesebilirdim. En iyi komedi dizisi ödülünü ''Modern Family'' kucaklamalıydı ancak ödül ''Glee''ye gitti. Ancak dizideki Kurt ve Sue karakterini canlandıran Chris Colfer ve Jane Lynch yerinde seçimlerdi. Yabancı Film kategorisinde yarışan ve merakla beklediğim ''I Am Love'' ve ''Biutiful'' ise elleri boş dönenlerden oldu. Ancak ilk filmin yıldızı Tilda Swinton geceye katıldığı Jil Sander ile çoktan kazanan olmuştu ve Javier Bardem'e laf etmek bile düşmez. Hem Cruz cepte hem de baba olacak. Hehe.

Gelelim gecenin kırmızı halıda konuşulan isimlerine. Bu arada an ve an kimin ne giydiğini ve ne zaman geldiğini tweetleyen Vogue Türkiye ekibine de teşekkürler. Kırmızı halıda stil ikonu Alexa Chung ünlülerle röportaj yaptı. 


Justin Bieber her delikten çıktığı gibi bu ödül töreninde de yer aldı ve kendinden bekleneni yaparak ''animasyon film'' ödülünü sundu. Aynı zamanda şaklabanlık yapmak için de o itici gözlükleri kafasına geçirmişti. Gecenin hiç kuşkusuz bir diğer parlayan ismi Angelina Jolie oldu. Atelier Versace içinde adeta parlıyordu. İlk defa bu kadını sevdim. Brad Pitt'in omzuna yaslayarak geceyi takip etmek, onun papyonunu düzeltmesi ve rujunu tazelemesi. Fazla bizden biriymiş. lol

Gecenin parlayan renklerinden biri de zümrüt yeşiliydi. Gecede o rengi kullanan sadece Angelina Jolie ve Catherine Zeta Jones değildi. Victor & Rolf içinde parıldayan Natalie Portman kendini kutlamaya gelmişti. Normalde kırmızı halının parlayan yıldızı olan Robert Downey JR'u bu sefer pek sevmedim. O kırmızı kravat ve gri takım elbise kombinini sevmedim, eğer erkeklerde bir yıldız vardıysa o da Jake Gyllenhaal'du.

Eğlenceli elbisesini farklı renklerde ayakkabılarla kombinleyen Helena Bonhem Carter ise hiç de rüküş sayılmazdı. Zac Posen içinde zarif bir şekilde parıldayan Eva Longoria'nın sırt dekoltesi Anne Hathaway kadar olmasa da çok çekiciydi. Gecede Armani Prive giyen bir diğer güzel de dış görünüşten başka bir artıya sahip olmayan Megan Foxtu. Michelle Williams'ı o kısa saçlarla Valentino içinde beğenmesem de yılın en hit filmi olan ''Blue Valentine''ı dört gözle bekliyorum.

Bir umut Erdem ile çıkagelmesini umduğum Julianne Moore ise Lanvin ile boy gösterdi. Johnny Depp her zamanki coolluğunda arz-ı endam ederken ise şaaşalı Zuhair Murad ile Jennifer Lopez yine kırmızı halının gözdelerinden biriydi, saçını beğenmesem de :) Kendisinden hiç haz etmediğim Halle Berry'den yine haz etmedim. Ve erkeklerde bir başka güzel görünüm Robbert Pattinson'daydı. Sandra Bullock ise geçen seneki kadar parlamasa da enfesti ve saçlarnı çok beğendim. Ki normalde perçemlerden hiç de haz etmem. Helen mirren'ı da hiç sevmediğimi ve sürekli Mery Streep olmaya çalıştığı gibi bir kaygısı var gibi düşündüğümü söylemiş miydim ?

Gecenin ve Golden Globe tarihinin en rüküş ve berbat görünümü ise Christina Aguilera'dan geldi. Burberry içinde kırmızı halıda kuğu gibi süzülen isim ise gecede ödül de veren Leighton Meester oldu. Prada ile gelen Nicole Kidman ise her zamanki gibi botoks canavarı buzlar kraliçesi gibiydi. Hiç kuşkusuz Portman, Jolie, Anne ve Eva sonrasında gecenin en şık ismi Scarlett Johansson'du.

Uzun lafın kısası;
en şık erkek: Jake Gyllenhaal
en rüküşler: Christina Aguilera, Halle Berry
ve parlayan yıldızlar: Eva Longoria, Natalie Portman, Anne Hathaway, Scarlett Johansson, Angelina Jolie
photos taken from style.com
just jared

8 Kasım 2010 Pazartesi

MTV EUROPE MUSIC AWARDS VOLUME I // HOTTIE EVA // RED CARPET

Dün gece La Caja Magica // Madrid'den canlı olarak 17. kez MTV Europe Music Awards ödülleri dağıtıldı. Gelişen teknolojiye ayak uydurarak kırmızı halı ve ödül töreni canlı olarak web'den de verildi. Ancak kırmızı halı, sessiz ve kalitesiz bir şekilde yayınlandı. Tören boyunca, netten yayınlanması dolayısıyla ufak defek donukluklar falan olsa da MTV TR'ye bunca zamandır yapmış olduğu kalitesiz yayın dolayısıyla MTV International tarafından antlaşmanın feshedilmesi ile bizlere ödül törenlerini iki büklüm internet başında seyrettirdiği için teşekkür ediyorum. GO BACK FROM THE COUNTRY !!! 
Evet nerede kalmıştık ! İki senedir Katy Perry ve onun aptal çığlıklarından sonra bu sene Eva Longoria Parker'ı sahnede görmek inanılmaz keyif vericiydi. Daha önce Latin Grammy'lerde ve VMA'lerde de sunuculuk yaptığı için gayet seriydi. Kıyafetleri ise görülmeye değerdi. Slip mayolu Ispanyol Akrabaları ve Katy Perry tarafından soyulup kıçına tekme yemesi ise yine çok eğlenceliydi.

Webden seyretmenin tek güzel yanı ise reklam kuşaklarına takılmamak oldu. Onun yerinde Laura diye pek bir oynak kız bir odadan sunum yapmaya devam etti. Taylor Momsen ve grubu ile Plan B ise konukları arasındaydı.

Justin Bieber ise iğrenç bir çocuk poposuna benzeyen suratıyla ara sıra pat diye beliriverdi. Yeni yetme Bieber ödül boyunca da tweetlemeye devam edip ekranın bir köşesinden kendisini bizlere unutturmadı.

Yarı çıplak güreşler falan filan derken de oldukça sıcak anların yaşandığını da söylemem gerekir. Latino Fire dedikleri bu olsa gerek. Merak ediyorum eğer zaten Türkiye bu showu yayınlayacak olsa sansürsüz nasıl verirdi ki ?

Canlı performanslar ise her zamanki gibi sadece arena içinde değil, aynı zamanda şehrin göbeğine de taşmıştı.
Lady GaGa gelemedi ama bana bu outfit'i gönderdi diye espiri yapan Eva ise beni benden aldı. Bknz. ikinci kare.

Kırmızı halının kanımca gözdesi ise Rihanna'ydi. Aptal bir sahne performansı sergieyen kırmızı başlıklı kız en azından Marchesa elbisesi ise kırmızı halının hakkını vermiş.
Kings of Leon ise hem kırmızı halıda Rihanna ile poz verdi hem de sahnede performans sergiledi. Ödül almasalar da kim gecenin kazananı olmadıklarını iddia edebilir ki ?
Yayın aksaklığım nedeniyle tam sayfayı refresh'lerken canlı performansını kaçırmış olsam da o sahnede yer alanlardan hepsinden daha iyi olduğunu sonradan youtube'a başvurarak öğrendim. Çok arabesk bir klişeyle o gönüllerin kraliçesi derim ben ona :) Shakira

Eşi Russel Brand'le geceye katılan Katy Perry ise şeker kızlıkla rüküşlük arasına tıkılıp kalmış.

Ve MTV'nin 30 Seconds To Mars aşkı ! Yaptıkları işlerden hoşlanmasam da MTV'nin onlara karşı olan sevgisinden de nefret etsem de stilleri 10 numara.
Shakira'dan sonra gecenin en iyi performansı ise Kesha'dan geldi. Kızda ses yok, ama sahne rengarenkdi. Kırmızı halı outfiti kendi kadar yırtık. Alexander McQueen çizmeleriyle gotik takılan ve yaşına göre fazlaca abartı bulduğum Taylor Momsen ve 21. yy prensesi Miley Cyrus.

Kazananlar ve canlı performanslar için stay tuned !
pics from
justjared
ema.com
starlounge