Cheryl Cole etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
Cheryl Cole etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

16 Şubat 2011 Çarşamba

BRIT AWARDS 2011

Brit Awards 2011 dün gece sahiplerini buldu. Pek de net olmayan ekrandan, çözünürlüğü az olarak internet üzerinden show'u takip etmeye çalışsak da Adele ve Rihanna'nın performansı elbette kaçırılmazdı. Grammy'lere nazaran adaylıklar daha adil ve yerinde dağıtılmıştı ! Sonuçlar da yine en az adaylıklar kadar memnun ediciydi (hemen hemen).

Geceye damgasını vural isim elbette MTV EMA'lerden hatta Grammy'lerden daha iyi bir performans sergileyen Rihanna'ydı ! Hem ''Only Girl'' hem ''S&M'' hem de ''What's My Name''i seslendiren Rihanna'nın showu muhteşem olmuş. Özellikle sonlara doğru sahneyi basan drummer boys ve Barbadoslu kızlar ile sahne ortasında yanan ateş gerçekten harika. Showunun başında kırmızı saten Giles giyen Rihanna daha sonra seksi siyah mayosuyla? performansına devam ediyor ! Rihanna aynı zamanda geceyi ''Best International Female'' ödülünü Cheryl Cole'un elinden alarak mutlu bir şekilde kapattı ! Grammy'lerden ''Album of The Year'' ödülünü kazanan Arcade Fire Britlerde de ''Best International Album'' ve ''Best International Band'' ödülünü alarak 2de 2 yaptı. Grammy'lerden hüsranla ayrılan Justin Bieber ise bu sefer eli boş dönmedi ve ''Best International Breakthrough Act'' ödülünü kazandı. Cee Loo ise ''Best International Male'' ödülünü aldı !

Gelelim İngilizlere ! Grammylerde de karşımıza çıkan Mumford & Sons aday olduğu 3 kategoriden ikisini kazanamadı hatta ödüllerden birini ''Best British Band''i Take That'e kaptırdı. Ancak en prestijli dallardan biri olan ''Mastercard British Album of The Year'' ödülünü ''Sigh No More''  ile kazandılar. Plan B ''Best British Male'' olurken şaşırtan kategori ''Best British Female'' oldu ! Cheryl Cole, Ellie Goulding ve Paloma Faith dururken ödülü kazanan isim Laura Marling oldu ! Tıpkı ''female'' kategorisinde de olduğu gibi ''Best British Single'' ödülünü kazanan Tinie Tempah ''Pass Out'' da beni şaşırttı. (Dört gözle Florence + The Machine'in ödülü kucaklamasını beklerken elbette şaşırtıcı olur :))

Ve kırmızı halı !
Cheryl Cole aka British Bomb muhteşem Stella McCartney maxi-dress'i içinde süper seksi duruyor. Taşıdığı clutch ise Alexander McQueen ! Porselen bebek ve gerçek İngiliz kadını Sophie Ellis Bextor ise giymiş olduğu Dolce & Gabbana içinde 20leri anımsatıyor ve belki de gecenin en güzel kızı oluyor !
Avril Lavigne her zamanki sümsüklüğünde gülümserken, Alesha Dixon deri ceketi ile asi görünen ama en az geçen günkü Emilio Puccisi ile dans topuna gönen Jennifer Lopez'in sesksiliğinde ! Ve her zaman için kırmızı halının en tarz ismi Mark Ronson !
Bunlar da sahneden ! Take That ve Adele performansını sergilerken ! Justin Bieber'ın üstündeki ise Dolce & Gabbana.

photos taken from

1 Mayıs 2010 Cumartesi

GYPSY SINGS HER SONG'S ACAPELLA VERSION ON THE TELEPHONE WHILE THINKING ABOUT HER MEMORIES

Hayatımızın olmazsa olmazı müzik dedik ve bir ay boyunca sınırsız şarkı dinledik ! Bazıları en şanslılarıydı çünkü tüm ay boyunca onları daha fazla dinledim. İşte benim Nisan ayının Top Songs'u.

ay boyunca song of the week olarak seçtiğim şarkılar

LADY GAGA ft. BEYONCE.- TELEPHONE (1 WEEK)

SHAKIRA.- GYPSY (1 WEEK)

DAVID GUETTA ft. KID CUDI.- MEMORIES (1 WEEK)

KELIS.- ACAPELLA (1 WEEK)

Bunlar dışında ;

Mine Vaganti (Pink Martini- Nina Zilli ve Baccara) ve A Single Man (Abel Korzeniowksi-Booker T & The MG's ) filminin müzikleri ve The Pacific dizisi için cnbc-e'nin hazırlamış olduğu cd'de yer alan Bella Ciao, La Vie En Rose ve Katjusha.

Cheryl Cole ft. WillIam :3 words
Oceana: La La

Christina Aguelira: Not Myself Tonight

Train: Hey Soul Sister

The Courtneers: You OverDid It Doll

Uzun zamandır dinlediğimiz Christina Aguelira sonunda Not Myself Tonight şarkısına da klipledi; henüz izlemediyseniz ...

Christina Aguilera - Not Myself Tonight from Etternus Greco on Vimeo.

Ve önümüzdeki ay çıkıcak albümler;
Sex and The City // OST
Toni Braxton // Pulse
Keane // Night Train
Stereophonics // Keep Calm And Carry On
Macy Gray // The Sellout
LCD Soundsystem // This Is Happening

24 Nisan 2010 Cumartesi

BAKKALLARA NELER OLUYOR ???

Herkes konuştu biliyorum en sona ben kaldım; herşeyin hızlı tüketildiği günlerde yazdıklarımın ya da denilen bazı şeylerin tekrar edilmesi ne kadar sağlıklı ama söylemezsem içimde kalır ...

Evvvet subject matter: Hande Yener ... Aylar önce twitter sayesinde Hande'nin yeni bir albüm çıkartacağını öğrenmiiştim; ancak içimde en ufak bir heyecan bile uyanmamıştı; zira kendisi yaptığı son hareketlerinden dolayı kendini benden soğuttu. Evet kabul edelim Hande Yener'in Serdar Ortaç, Bengü ve Demet Akalın gibi çok sevilen şarkıcılara (ki üçünden de nefret ederim) ''onlar bakkal müziği yapıyor'' gibilerinden lafları oldukça yerindeydi; çeşitliliğin ve basmakalıp işlerin yapıldığı günlerde Hande'nin ettiği laflar bir çoğumuzun dile getiremediği şeylerdi. Nitekim doğru söyeleyen dokuz köyden kovulur zaten - ki eğer bu üç isim kendilerini birer sanatçı !! ya da en azından gerçek birer şarkıcı olarak görüyorlarsa ellerini vicdanlarına koyup ''evet bizler bakkal müziği yapıyoruz'' demeliler (belki de demiş olabilirler). Ha bakkal müziği iyi mi kötü mü ?? Peki Recep İvedik için ne düşünüyodunuz ?? Sanırım cevap anlaşılmıştır.

2000 yılında ''Senden İbaret'' albümü ile pop müziğin için balıklama dalan Hande o günlerde bile kaliteli işler yapmaktan geri kalmıyodu, yani o dönemde bile diğer pop şarkıcılarından farklı bir yerde duruyodu, ''Sen Yoluna Ben Yoluma'', ''Yalanın Batsın'' gibi hitlere imza atan şarkıcıya bence hiç kimse Hande ilk çıktığı zamanlarda bakkal müziği yapıyordu dememeli. ''Aşk Kadının Ruhundan Anlamıyor'' ile yine çıtayı yükselten Hande aynı zamanda kaliteli videolar da yapmaya başlamıştı. vee ''Apayrı'' ... diskografisindeki en iyi albümlerden biri olan albümle Hande pop ve elektronik müziğini hafiften harmanlayıp ortaya ciddi anlamda mükemmel bir iş çıkartmıştı. Artık hem görsel hem de işitsel anlamda Hande tam anlamıyla ''olmuştu'' (ne demekse artık). Ancak bu kadar başarılı yapılan bir işle Hande pop soundunu biraz daha azaltarak elektronik volumeleri arttırmaya başladı, bence de çok iyi yaptı; ancak aynı zamanda bir çok fanlarını kaybetti, hatta Hande Yener'i çok severim ve dinlerim dediğim zaman insanların garip bakışlarına maruz kalırdım, bu insanlar, en yakınlarım ve aynı zamanda hala da o garip bakışlarla karşılaşıyorum.

Bence hiç kimse ''Romeo''nun Popüler Türk Müziği içindeki yerini görmezden gelemez. Hande istediği kadar Romeo'ya Romio desin ya da başka bişey desin, çünkü Türk halkının gelenekselleşmiş bir beyin yapısı var, basmakalıpları seven bir halk ve tabuları yıkamamak dolayısyla Hande biraz daha marjinal tavırlar sergilemeye başladığında / kıyafetler giymeye başladığında ya da ''başka'' bir müzik yapmaya başladığında insanlar ona alışamadı. Tek sorun buydu, Hande de biraz fazla burnunun dikine gitmeye başladığı anda ipler koptu zaten.

Vee sene 2010 ''Hande'ye Neler Oluyor ???'' Cidden handeye bir şeyler oluyor ??? Demet Akalın ile yakınlaşmalar falan ?? Evet benim için Hande burda bitmiştir !!!

Albümü dinledim hepsi cidden başarılı işer çıkış parçaları ''Sopa'', ''Yasak Aşk'' ve ''Bodrum'' cidden 2010 yılına özellikle de yazına damgasını vurucak parçalar ! Tarz yine Apayrı gibi Pop ve Elektronik harmanlaşmış (ki elektronik tınılar biraz daha az ama dans ritmleri yine yerinde).

Sopa ve Yasak Aşk bir ''medley'' gibi sunulması anlamsız. Belki yeni bir şeyler deneyip yine bu yolda öncü olmak istemiş olabilir (tamam bu yurt dışında da yapılıyo ama sadece canlı performanslarda / konserlerde) Hadi böyle bir şey yaptın keşke iki şarkının geçiş yerlerini daha bir soft şekilde halletseymişsin, ritmler iç içe girerek iki şarkının birleşeceğininin sinyallerini bize önceden vermeden yapsaydın. Peki ya Cheryl Cole çakması video'ya ne demeli ?? Evet yüzümüzü batıya döndürmeli ama ordan ilham almalı ya da ne bileyim, ama kopya yapmayalım ne olur. Böyle bir konumda yer alan bir şarkıcı / sanatçı bence yaratıcı olmalı !

Hande'ye neler oluyor ?? Toparlan bebeğim =)