David Guetta etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
David Guetta etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

15 Temmuz 2010 Perşembe

KELIS // FLESHTONE

İşte dans etmek isteyenler için yeni bir öneri. Ritmin gücünü bu sefer sadece Urban music'de değil aynı zamanda dans'da da arayan Kelis tıpkı David Guetta'nın yaptığı gibi, şehirli sound ve dans müziğini birleştirerek ortaya bizleri eğlendirebilecek bir albüm yaptı. 4 yıl aradan sonra 5. albümü FleshTone ile müziğe geri dönen Kelis'in albümünün prodüktörleri arasında ise kendisinin yanısıra DJ Benny Benassi, Jean Baptiste ve Will.I.Am'in yanı sıra az önce söz ettiğim David Guetta'da yer alıyor. Yani albüm sound'unu nerden aldı belli oluyo.

''22.nd Century'' ile açılışını yapan albüm bir anda sizleri hiç beklenmeyen bir Kelis'le karşılaştırıyo ve herkesin dans ettiği yepyeni bir yüzyıla taşıyıp kendi elektronik müziğini bizlere gösteriyor. Hemen ardından ise ikinci single olarak yayınlanan ''Fireworks / 4th of July'' karşımıza çıkan tempoyu düşürmeden sizleri hala dansa teşvik ediyor. Ve hemen ardından gelen ''Home'' evet ya bu cidden elektronik/ dans albümü olmuş ve Kelis bu işten anlının akıyla çıkmış diyosunuz. Albümün iki en bomba şarkısı videosuyla bana 2008 model Kanye West'i hatırlatan ''yahu şarkıyla ne alakası var'' dedirten ''Acapella'' ve ''Scream''. Cidden çalın baaklım partylerde Scream'i bakın bakalım, ortalık yıkılıyo mu, yıkılmıyo mu ??. ''Emancipation''u dinlerken sadece bir dakka sonra görüceksiniz siz de bir anda şarkıya nasıl eşlik etmeye başladığınızı. Son iki şarkı ''Brave'' ve ''Song For The Baby'' ... Sizi en son bıraktığımda 22nd Century ile pistlerde coşmaktaydınız, 9. şarkı geldi hala ordasınız zıplıyosunuz. Bu nasıl bir enerjidir. Kelis albümü nasıl açtıysa öyle kapıyo, bir dakika sıkmadan, tamam kabul ediyorum, son şarkıda biraz sanki aksaklık var ama olsun.

5 yıldızı hak eder mi. Hem de pek iyilisinden. Yeni bir tarz, 0km şarkılar ve hem de hepsi de çok başarılı. I Am...Sasha Fierce'den bu yana dinlediğim en bomba albüm diyebilirim. (Ben bu albüme 5 yıldız veririm manasında :P)

3 Haziran 2010 Perşembe

MUSIC MAKES YOU LOSE CONTROL (EDITED)

Eurovision'du, finaldi derken hazırlamam gereken yazılar birkti. İşte onlardan biri de her ay sonu yayınladığım bol müzikal postum.


Ay boyunca song of the week köşesinde yer alan isimler.
Rihanna: Rude Boy (3 HAFTA)
Eurovision Songs (1 HAFTA)

Bunun dışında ay boyunca en fazla bu parçaları dinledim.
Blur: Fools Day
Snow Patroll feat. Martha Wainwright: Set The Fire To The Third Bar
Rihanna feat. Slash: Rockstar
Shakira: Waka Waka (This Time For Africa FiFa 2010 Anthem)
Patric Wolf: Hard Times
Train: Hey Soul Sister
Kylie Minogue: All The Lovers

Dinlediğim parçalar elbette bunlarla da sınırlı değil. Ay boyunca müzik piyasasında bir de David Guetta etkisi söz konusuydu. Kelly Rowland'ın yepyeni single'ı Commander, Jennifer Lopez'in bir türlü hazırlanamayan albümü LOVE? dan çıkıcak yepyeni bir parça- ki aynı zamanda kendisi bir Donna Summer coverı olan On The Radio. ve son olarak gönlümüzde taht turan Kelis ve Acapella. Yaz aylarında yine bol bol dans. Teşekkürler David Guetta.

Gelelim pamuk eller cebe kısmına ve işte haziran içerisinde müzik piyasasında yer alacak albümlere..

Christina Aguilera // Bionic
Iggy Pop // California Hitchhike [Live]
Jewel // Sweet And Wild
Uffie // Sex Dreams & Denim Jeans
Pitbull // Armando
Ozzy Osbourne // Scream
Chamillionaire // Venom
Chemical Brothers // Further

Miley Cyrus // Can't Be Tamed
Eminem // Recovery
Cyndi Lauper // Memphis Blues
3OH!3 // Streets Of Gold
Diddy // Last Train To Paris
Scissor Sisters // Night Work
Three 6 Mafia // Laws Of Power


ve geçtiğimiz günlerde yayınlanan iki video.Konser vermek üzere ülkemize gelen Son Mohikan // The Last Girl Rihanna, rockstar ve Temmuz içerisinde yayınlayacağı albümden çıkış parçası ise ''Slow'' tarzını devam ettire Kylie, All The Lovers. İyi seyirler.

Oooops yazıyı hazırladıktan sonra Rihanna'nın Te Amo videosunu da gördüm. İşte burada :)

Rihanna - Te Amo from Toasty on Vimeo.


Rihanna - Rockstar 101 from Manii Maan on Vimeo.



All The Lovers from Muzic Junkie on Vimeo.

18 Mayıs 2010 Salı

WE DEFINETLY SHOULD ADORE J LO FROM THE BLOCK !

1987 yılında ilk filmi ''My Little Girl'' ile hayatımıza giren Jennifer Lopez bundan tam 12 yıl sonra ilk müzik albümü ''On The 6'' ile artık yaşamımızın vazgeçilmez bir parçası haline geldi.
Golden Globe'lardan, Independent Spirit Awards'a MTV / VH1 ödüllerinden Grammy'lere kadar bir çok adaylığı / ödülü bulunan bu insanüstü varlığı bloguma davet etmek istedim.


2010 yılı Şubat ayı olarak planan albüm tarihi J.LO'nun Sony Music ile yolunu ayırmasıyla ve albümden yayınlanan ''Louboutins'', ''Everbosy's Girl'' ve ''Greatest Part of Me''nin pek de fazla tutmaması nedeniyle albüm/ LOVE ?(ki Louboutins'ın neden sevilmediğini anlamış değilim) albüm henüz belirli olmayan bir tarihe ertelendi. Şimdi sadece elimizde Pitbull ortaklığı ''Fresh Out The Oven'' videosu ve videosunun da çekilmesiyle beraber hiç kuşkusuz bomba bir yaz hiti olabiliritesi yüksek bir parça olan David Guetta prodüktörlüğü ile Donna Summer coverı ''On The Radio'' var.
Şarkıyı indirmek ve dinlemek isterseniz diye. Please click babe.
Love? albümü bir kenarda dursun Jennifer Lopez ortalıklarda yeni filmi için promosyon turlarında. The Wedding Planner; Maid In Manhattan; Monster-in-Law gibi komesidi bol romantik filmlerin bulunduğu kariyerine bir de Imdb'den ancak 4.2 alabilen bir başka vasat film - Back Up Plan- daha ekledi. Ancak ben imdb notunu önemsemeden filmi öneriyorum :)) Yani eğer romantik-komediler ile zamanınını geçirmek isterseniz elbette ki; yoksa ''must-see'' bişey değil :)

Vee son olarak moda...NYFW'lerde yer alan kreasyonlar, parfümler ve çocuk kıyafetleri derken 10 parmağında 10e sahip olan JLO şimdi de moda dergilerinde boy göstermeye başladı. Met Gala'sındaki göz kamaştırıcı görüntüsünden sonra Marie Claire UK ve Vogue IT 'de boy göstermeye başladı. Postta yer alan kareler de Vogue It için gerçekleştirilmiş çekimlerden alınma. Sophia Loren' benzerliğide gözden kaçmadı değil.

İşte Batista tarafından gerçekleitrilen VOGUE IT çekiminin kamera arkası görüntüleri.


VOGUE ITALIA Jennifer Lopez by Michelangelo di Battista from ADV on Vimeo.
Yaptığı tüm işlerde süper olabilir, ya da bir çuval inciri berbat edebilir. Ancak ben bu kadındaki azme ve işkolikliğine hayranım. Günümüzde müzik, sinema ve moda alanında JLO'yu büyük bir marka haline getiren bu kadına tapıyorum. Ayrıca hayatını örnek aldığım insanlardan olduğunu da belirtmeyliyim; sadece bir işte inanılmaz başarılı biri olmak yerine; orta seviyede; her çiçekten bal almak mantığı üzerine kurmuş olduğu kariyerini seviyorum. Marc Antony'yi kıskanıp çocuklarıyla güzel günler geçirmesini diliyorum :)

İşte Jenny From The Block... From Bronx to ....

ps. haberdan haberdar olup da bu postu yazmam için bana ilham kaynağı olan Moda Burda'ya teşekkürler :p

1 Mayıs 2010 Cumartesi

GYPSY SINGS HER SONG'S ACAPELLA VERSION ON THE TELEPHONE WHILE THINKING ABOUT HER MEMORIES

Hayatımızın olmazsa olmazı müzik dedik ve bir ay boyunca sınırsız şarkı dinledik ! Bazıları en şanslılarıydı çünkü tüm ay boyunca onları daha fazla dinledim. İşte benim Nisan ayının Top Songs'u.

ay boyunca song of the week olarak seçtiğim şarkılar

LADY GAGA ft. BEYONCE.- TELEPHONE (1 WEEK)

SHAKIRA.- GYPSY (1 WEEK)

DAVID GUETTA ft. KID CUDI.- MEMORIES (1 WEEK)

KELIS.- ACAPELLA (1 WEEK)

Bunlar dışında ;

Mine Vaganti (Pink Martini- Nina Zilli ve Baccara) ve A Single Man (Abel Korzeniowksi-Booker T & The MG's ) filminin müzikleri ve The Pacific dizisi için cnbc-e'nin hazırlamış olduğu cd'de yer alan Bella Ciao, La Vie En Rose ve Katjusha.

Cheryl Cole ft. WillIam :3 words
Oceana: La La

Christina Aguelira: Not Myself Tonight

Train: Hey Soul Sister

The Courtneers: You OverDid It Doll

Uzun zamandır dinlediğimiz Christina Aguelira sonunda Not Myself Tonight şarkısına da klipledi; henüz izlemediyseniz ...

Christina Aguilera - Not Myself Tonight from Etternus Greco on Vimeo.

Ve önümüzdeki ay çıkıcak albümler;
Sex and The City // OST
Toni Braxton // Pulse
Keane // Night Train
Stereophonics // Keep Calm And Carry On
Macy Gray // The Sellout
LCD Soundsystem // This Is Happening

8 Ocak 2010 Cuma

TOP 20 SINGERS/ SONG OF 2009 PART II

2009 birterken yılın en iyi 5 şarkısını seçmeye kalktım 5 tane seçemedim, beynimin içinden Beyonce hani benim diğer şarkım diye atladı, Madge 'hey my fuckbuddy where is Celebration dedi.' Lady Gaga 'paparazzi'yi seçemdim diye konserinde beni aşağılayacağını söyledi. Bende hey wait wait dedim, kuzular bu iş böyle olmaz dedim ve yılın en başarılı isimlerini seçtim. Wuppsss böylece kimse bana gönül koymadı :))
Ve babe dün bildiğin gibi bu geri sayım işini başlatmıştım ve 2009'un en iyi 20 şarkıcısını sıralamaya kalkışmıştım, laptop kucağında yorulan ben listemi yarıda kestim ve işte o çok sevilen (yalan :P) listenin geri kalanını işte şimdi yazıyorum:P Ama geride bıraktıklarımızı hatırlamak istersen kısa bir özet geçebilirim. Eminem, Muse, Kelly Clarkson, Jay Z, Enrique Iglesias, Green Day, Robbie Williams, Mika, Lily Allen ve 11 numarada Britney Spears.

İşte listenin ikinci yarısı ve 10 Numara. Chris Brown dayağından sonra bir süre ortadan kaybolan daha sonra listemizin 17 numarasındaki beyfendiyle yaptığı düetle tekrar sahalara dönen Rihanna, Kasım ayında merakla beklenen albümü Rated R'ı yayınladı. Albümü henüz dinlemeyenler için şunu söylemeliyim ki tam dörtdörtlük bir iş çıkartmış my girl RiRi. Ardarda çıkan dokunaklı ballad ''Russian Roulette'', ''Wait Ur Turn'' ve gangster nidalarının atıldığı ''Hard'' da bunu destekler nitelikte zaten.





Müzik piyasasını en eğlenceli grubu Black Eyed Peas'se, en eğlenceli kadını da 9 numaraya yerleşen Pink. Funhouse adlı albümü bence diskografisinin en iyi albümlerinden ve arşivlerde muhakkak bulunması gereken cinsten. 2008 yılında yayınlanan albümden ''So What'' ve ''Funhouse'' gibi bir numaralı dans hitlerinin yanı sıra ''Sober'' ve ''I Don't Belive You'' gibi esaslı baladdlar ve ''Please don't Leave Me'' gibi şahane eğlenceli bir de video yayınladı. Ha bir de albümün süper hiti aynı zamanda bir reklam müziği olarak da kullanılan ''Bad Influence.'' Eh daha ne olsun. Albümün İngiltere ve Avustralya'da zirveye oturduğunu Amerika'da ise 2 numaraya kadar ulaştığını da belirtelim.






Zirveye doğru ilerlerken listenin 8 numarasında dünyaca ünlü elinde 5 Grammy adaylığı bulunan David Guetta var. Son albümü One Love ile Avrupa dans müziği ile Amerikalı Urban müziğini harmanladığını söyleyen sarışın Dj albümden dünya çapında üne kavuşan 3, ancak bence 2 süper hit yayınladı. Geçtiğimiz ilkbahar yayınlanan Kelly Rowland destekli ''When Love Takes It Over'' sadece ilkbahar ve yazın değil kışın bile gözdelerden biri olmaya devam etti. Hemen ardından Senegalli şarkıcı Akon desteli ''Sexy Bitch'' geldi. (Ki ben bunu pek beğenmedim) Veee son olarak Estelle desteli ''One Love''. Ayrıca albüm UK listelerinde 1 numaraya çıktı bile.






Listenin 7 numarasını ise aslında tam anlamıyla nereye oturtacağımı bilemedim. Elbette ki o tüm zamanların bir numarası ama...her neyse sorry Michael Jackson...O öyle bir efsane ki, ölümünden sonra dahi listelerde fırtına gibi esti, albümleri yeniden milyonlara ulaştı, ödül törenlerinde ödülleri silip süpürdü. ''Thriller'', ''Bad'', ''Billie Jean'', ''Smooth Criminal'', ''Beat It'', ''You Are Not Alone'', ''Liberian Girl'', ''They Don't Care About Us''...Hey man o bir EFSANE...REST IN PEACE...





Vee 6 numara...İkinci albümü Echo ile kariyerini iyice sağlamlaştıran 3Grammy adaylığı bulunan Leona Lewis yer alıyor. İlerki günlerde blogumda tanıtacağım albümü Echo ile kanımca yılın en iyisine imza atan Lewis albümden ''Happy'' diye muhteşem bir video ve şarkı yayınladı. Albümde yine ''I Got YoU'' gibi hit özelliği taşıyan bir başka parça da bulunuyor. ''Lost & Found''u da unutmamak lazım. Vee tabi bir de Avatar film müziği. Lewis zatenn kendini ilk albümü Spirit ile bile divalık mertebesine taşıtmıştı. Elbetteki albüm anavatanı UKde zirvede yer aldı.





Heyecan arttı ve biz artık ilk 5teyiz. yılın en bomba ismi. Tüm zamanların en iyi çıkışını yaşatan Lady Gaga. Siz hala onun hermafrodit olup olmadığıyla uğraşın o uluslararası zirve hitlerle ve 5 Billboard #1 hitiyle adından söz ettirmeye devam etsin. Hakkında konuşulucak çok şey var, bu yüzden onu Lady Gaga konulu bir diğer yazıma havale ediyorum; ama ''Just Dance'', ''Poker Face'', ''Eh Eh Nothing Else I Can Say'', ''Love Game'', ''Paparazzi'', ''Bad Romance'', ''Alejandro'' ve ''Telephone'' saymadan olmaz. Tabi bir de Fame + Fame: Monster + Tour: You Little Monster Our Little Bitch Crazy is walking on the stage.





Listenin 4 numarasında bundan yaklaşık 15 sene önce upuzun kızıl saçları ve deri pantalonu ile göbek atan, kalça kıvıran ve Ojos Asi diye çığırtan IQsu yüksek, Kolombiyalı Nobel Ödüllü yazar Garcia Marquez'in yakın arkadaşı dünyanın en itibarlı bir numaralı şarkıcılarından olan Shakira yer alıyor. 2009 yazında ortalığı kasıp kavuran ''She Wolf'' ve İspanyolca versiyonu Loba'yı yayınlayan Shakira, şarkısında yine tüm yerel tınıları bir araya getirmeyi başardı. Daha sonra Madonna'nın dansçısı ile ''Did It Again'' için yatağa giren latin ateşi son olarak da albümün Amerika'da yayınlanacak versiyonu iiçin Lil Wyne ile bir araya gelerek ''Give It Up To Me''yi yayınladı. Vee 2010 yaz aylarında ise albümün İspanyolca versiyonu raflarda sizleri bekleyecek. Shewolf'dan daha kışkırtıcı olucağını tahmin ettiğim İspanyolca versiyonu 4 gözle beklemekteyim.


Veee senenin 3 bomba ismi. İşte 3 numara işte, yaşayan efsane. İşte Madonna. Warner Bros defterini kapatırken yayınladığı Celebration Greathest Hits ile pek de yüksek bir rakama ulaşmasa da iyi bir satış yakalayan Madonna günlerini şimdileri yeni albümü ile geçirmekte. Muhteşem bir dans hiti olan ''Celebration'u aptal bir BB remixi ile videolayan Madonna'nın kanımca kariyerindeki en ölümcül hatasıydı. Hala Revolver'a video gelmemiş olması yine üzücü de olsa o Madonna.




Aslında geri kalan 2 ismi tahmin etmek zor olmasa gerek. Kendi yapıcağınız sıralama benimkinden farklı olucak olsa bile standart bir müzik dinleyicisi 2009u geri sayarken kanımca kullandığım isimlerden 15ini kullanırdı.
İşte zirve ortağı işte 2 numara. 2000li yılların bir numaralı ve tüm zamanların en iyilerinden olan muhteşem ve ultra eğlenceli müzik grubu. The Black Eyed Peas. Son albümleri THE E.N.D. ile inanılmaz bir başarıya imza atan grup aynı zamanda müzik tarihine de adlarını yazdırdı. Ve 25 hafta gibi bi süre boyunca iki ayrı hit ile zirvede oturdular. ''Boom Boom Pow'' başlarda herkes tarafından yadırgandı ancak daha sonra herkesin bir numaralı hiti oldu. ''I Gotte Feeling'' partilerin aranan ve sıkça çalınan parçası oldu ve son olarak Fergie'nin tüm meziyetlerini sergilediği ''Meet Me Halfway''...Albüm elbette Amerika'da zirveye çıktı, İngiltere'de 2 numara oldu ve yaklaşık 4.6 milyon satarak yılın en çok satan 3. albümü oldu.


Zirveye geçmeden önce yılın diğer önemli isimlerini sıralamak isterim. Susan Boyle, Taylor Swift, U2,Kings Of Leon ve Whitney Houston.
Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee zirve işte 1 numara. Billboard onu yılın kadını ilan etti. Ben sadece yılın değil son 10 yılın ve hatta 21. YYın en iyi kadın sanatçısı olarak taktim etmekten de gurur duyarım. 26 Grammy adaylığı // tek gecede 5 ödülü birden kucaklayan nadir kadın sanatçılardan ve 2010 Grammy ödüllerinde tamı tamına 10 adaylık.

Ladies and Gentelmen here it is. Beyoncé Knowles.

I Am...Sasha Fierce ile 3.2 milyonluk satış. 4 uluslararası hit. ''If I Were A Boy'', ''Single Ladies'', ''Halo'', ''Ego'', ''Broken Hearted Girl'', ''Sweet Dreams'', ''Video Phone feat. Lady Gaga''. + yılın videosu Single Ladies ve yılın şarkısı Halo. 2008 çıkışlı olduğu için yılın albümü diyemesem de YILIN BIR NUMARALI ALBÜMÜ.
GOD BLESS MY SUPER GIRL BEYONCE.
Batı yakasından That's all folks. You know that I love you XoXo... :P