Kesha etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
Kesha etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

22 Kasım 2010 Pazartesi

AMERICAN MUSIC AWARDS

Yo HT Bloomberg !!! Seni ilk olarak yılın kazananı seçiyorum. İlk önce 52. Grammy Awards'ı canlı canlı bizlere izlettin şimdi de American Music Awards'ı. Teşekkürler.

Dün gece Los Angeles Nokia Theatre'de ünlüler buluşması vardı. Hepsinin de sebebi ziyareti belliydi. 2010 American Music Awards. Amerikan Endistürüsüne katkıda bulunanları taçlandırmak. Gecenin kazananları belliydi, dünya starlarını geride bırakarak 3 ödül kapan Justin Bieber, gecenin açılışını yapan Rihanna, unutulmaz sahne şovlarıyla da The Black Eyed Peas ve Pink. Backstreet Boys ise gençlik yıllarıma beni geri götürdüğü için beni yeniden mutlu etti. Gecenin sunucusu ise Heidi Klum'du. Natasha Bedingsfield ise co-host'lardandı. Uzun bir aradan sonra onu yeniden ekranda görmek güzel oldu.


Ve tercüman sorunu ! YO THE TRANSLATOR ! Sahneye çıkan Keri Hilson değil Avril Lavigne'di. Ayrıca ödül kazananlar coşkuyla bağırdıklarında senin de bağırmana gerek yoktu ! Bir de sanki şarkı arasında bir bağırdı yine kendisi ?

Her zamanki gibi ödül töreninin twitter sunucusu bendim ve an ve an takipçilerime orada olanları duyurmak boynumun borcuydu elbette. Dolayısyla beni izlemeyenler çok şey kaçırıyo :) Her neyse Rihanna gecenin açılışını havadan ağacın üstünden yaptı ve ''Love The Way You Lie'' pt 2 ile ağacın üstünde başladı. Ayakları yere bastığında ise ''What's My Name?'' ve ''Only Girl (In The World)''ü söylemeye devam etti. Rihanna şarkıyı bitirdiğinde herkesin ayakta onu alkışlaması ise bence tüyleri diken diken eden cinstendi.

 Aynı şekilde Pink de ''Raise Your Glass'' şarkısını söylediiğinde herkes sahne önünde toplaşmıştı. Gecenin bir diğer canlı performansı taklitçi Enrique Iglesias'dan geldi. Konukların arasından fışkıran davulcu numarası bayatladı bebeğim. Black Eyed Peas de tıpkı kendi şarkısının içine batırıp bırakan Katy Perry gibi havada başladı şarkısını söylemeye. Takıldığım üç nokta vardı. Enerjileri. Fergie'nin bacakları. Beylerin rengarenk outfit'i.

Gecenin looser'ı Miley Cyrus'dan geldi. Tıpkı Katy gibi şarkısını bok etmeyi başardı. İnanılmaz berbat bir sesle Mariah Carey ağırlığını koymaya çalıştı sahneye. Dantelli gece elbiseleri, mumlar falan, bir kere Mariah kadar büyük göğüslerin yok seni pamuk prenses.Canlı performansların adaylıklardan daha fazla olduğu yegane ödül töreninde beni en güldüren şey ise bücür Will Smith'in kızının sahneye çıkıp yerden bitme mikrofona bile uzanmakta zorluk çekerek Justin Bieber'ı sahneye davet etmesi oldu. Bebelere balonnn.

Son albümünün rezilliğinden sonra yeni filminin promosyonu kapsamında sahneye çıkan X-Tina ise görüldüğüm kadarıyla depresyonda ve bir hayli kilo almış. Ağzınla kuş tutsan umrumda değil ! Ke$ha'nın ise her seferinde değişik sahne showlarına imza atması sevindirici. Değişik kostümler ve sahne ışıkları. Yanlız güzellik konsuunda Lady GaGa ile yarışır cinsten. Sahnede çıkıp da gitarını parçalaması ise ''epic''. Merakla beklediğim ancak beni hayal kırıkılılığına uğratan performans ise Santana ve Gavin Rosdale ikilisinden geldi. Kid Rock acapellası ise içimi ısttı. Kapanış ise Backstreet Boys ve New Kids On The Block'dan geldi. So 90s so sentimental.


Bu okuduğunuz show'un kısa özetiydi. Sıra ödül kazananlarda.
Shakira, Lady Antebellum ve Muse'un ödül kazanmalarına çok sevidnim. Taylor Swift elbette ödül almadan eve dönseydi olmazdı zaten. Yalnız dediğim gibi Justin Bieber beni çok şaşırttı. Best Breakthrough hadi neyse ama Best Male kategorisinde Eminem ve Usher'ı alt etti, üstelik Best Artist of The Year'de de Lady GaGa ve Katy Perry gibilerini geride bıraktı. Ödülü aldığında ise sahneye Usher'ı da çağırdı. Bu arada aşağıda dağıtılan bazı ödüllerin sahneden verildiğine ben tanıklık edemedim ?

PS: Sırada Grammy'ler var ! Umarım HT Bloomberg onları da gösterir. 1 Aralıkta ise adaylıkları açıklanıyor.


Favorite Soul/R&B Album: Usher, Raymond v. Raymond
Favorite Pop Rock Band/Duo/Group: The Black Eyed Peas
Favorite Country Female Artist: Taylor Swift
Favorite Latin Music Artist: Shakira
Favorite Soul/R&B Female Artist: Rihanna
Favorite Country Male Artist: Brad Paisley
Favorite Breakthrough Artist: Justin Bieber

Favorite Pop/Rock Male Artist: Justin Bieber
Favorite Country Band/Duo/Group: Lady Antebellum
Favorite Alternative Rock Music Artist: Muse
Favorite  Adult Contemporary Music Artist: Michael Bublé
Favorite Soul/R&B Male Artist: Usher
Favorite Artist of the Year: Justin Bieber
Favorite Country Album: Carrie Underwood, Play On
Favorite Rap/Hip-Hop Male Artist: Eminem

Favorite Pop/Rock Album: Justin Bieber, My World 2.0
Favorite Pop/Rock Female Artist: Lady Gaga
Favorite Contemporary Inspirational Artist: MercyMe
Favorite Rap/Hip-Hop Album: Eminem, Recovery
Favorite Soundtrack AlbumGlee: The Music, Volume 3 Showstoppers

görseller just jared ve zimbio

8 Kasım 2010 Pazartesi

MTV EUROPE MUSIC AWARDS VOLUME II // LIVE PERFORMANCES // WINNERS

Aslında twitter'dan fikirlerimi an ve an belirttim, ama bloga da bunları eklmesem olmazdı. İki yazı öncesinde adaylar hakkındaki görüşlerimi belirtirken bir önceki yazımda kırmızı -mor- halı değerlendirmesinde bulunmuştum. Şimdi ise sıra kazananlarda.

İşte kazananlar
Best Song dalında ödülü kapan isim Lady Gaga ve ''Bad Romance''. Lady GaGa'dan pek hoşlanmam, hatta ödülü kazandığına pek de sevinmedim, ancak düşünüp durunca yanındaki isimlere bakılınca ödülü hak ediyordu. Best Video ise Katy Perry ft. Snoop Dogg ''California Gurls'' oldu. Jonas Akerlund tarafından yönetilen Telephone videosu duruken, saçma bir videonun ödül alması ise gayet yadırganması gerekilen bir durum.

Best Female ödülünü kucaklayan isim ise yeniden Lady GaGa. Best Male ödülünü henüz erkek değil de ''best child singer'' kategorisinde değerlendirilmesi gereken Justin Bieber aldığından ödülün Miley'e gitmesinden korktum. Shakira veya Rihanna'nın ödülü kucaklamasını isterken erkeklerde kazanan Eminem ya da Kanye West olmalıydı.

Gecenin en yerinde ödülü sanırım Best New Act kategorisinde oldu, zira ödülü kazanan isim Ke$ha oldu. Aldığı 3 ödülle geceye damgasını vuran isim ise Budapeşte'de konserde olan Lady GaGa oldu. Best Pop ödülünü kazanan yine oydu. Adaylara bakacak olursak pek de kötü sonuç sayılmaz.

Best Rock, Best Alternative ve Best World Stage ödüllerini kazananlar ise bana saç yoldurttu. Sırasıyla 30 Seconds To Mars, Paramore ve Tokio Hotel MTV'nin her sene bu ödülleri yüz kızarmadan verdiği isimler. 2010da da sonuç değişmedi. Üçüde hak etmiyordu.


Yerinde verilen ödüllerden bir diğeri de Best Hip-Hop. Zira Eminem ya da Kanye en güçlü adaylarken bunlarda biri yani Eminem ödülü kazandı. Best Live Act ise yine MTVde nerdeyse her sene canlı performans sergileyen ve evlerine boş gönderilmeyen Linkin Park'a verildi.

Best Push Act'in neden verildiğini bilmiyorum, ancak tahminimce MTV'nin desteklediği yeni şarkıcılara verilen bir ödül. Güçlü adaylar arasından sıyrılıp 2. ödülünü kucaklayan Justin Bieber ise yeniden beni sinir etti ve GaGa sonrasında gecenin bir diğer yıldızı oldu. Best European Act ise son 5e kalan isimler arasında Enrique Iglesias olmasına rağmen İtalyan Marco Mengoni adlı erkek şarkıcıya gitti.

Ve iki değişik dal. İlk kez verilen Global Icon Award. Ödül yerinde bir gruba gitti Bon Jovi ? Ama neden Bon Jovi ? Her sene verilen Free Your Mind Award ise Shakira'nın oldu. Kanımca koca endistürü de bu ödülü ondan daha fazla hak eden başka bir isim yok. Tebrikler Shakira !

Canlı performanslar ise şöyle !

Shakira / Kesha ve Kings of Leon favorim odlu. Gerçi Shakira'da bildiğimiz Shakira. Ama performansı ve enerjisi her zaman tavan. Rihanna Only Girl (In The World) şarkısını seslendirirken fazlasıyla sıkıcıydı. Katy Perry şehir merkezinden seslenirken farklı kostümü ve sahne gösterisiyle sadece ilginçti, ama o kadar. Miley Cyrus ise aslında pek de fena sayılmaz, şarkısı da tam Eurovision'luk. Kid Rock her zamanki gibi. Bon Jovi ise yayın aksaklığı yüzünden seyredemediğim isimlerdendi.

SHAKIRA // LOCA ft. DIZZIE RASCAL & WAKA WAKA


KEA$HA // TIC TOC


görseller starlounge

MTV EUROPE MUSIC AWARDS VOLUME I // HOTTIE EVA // RED CARPET

Dün gece La Caja Magica // Madrid'den canlı olarak 17. kez MTV Europe Music Awards ödülleri dağıtıldı. Gelişen teknolojiye ayak uydurarak kırmızı halı ve ödül töreni canlı olarak web'den de verildi. Ancak kırmızı halı, sessiz ve kalitesiz bir şekilde yayınlandı. Tören boyunca, netten yayınlanması dolayısıyla ufak defek donukluklar falan olsa da MTV TR'ye bunca zamandır yapmış olduğu kalitesiz yayın dolayısıyla MTV International tarafından antlaşmanın feshedilmesi ile bizlere ödül törenlerini iki büklüm internet başında seyrettirdiği için teşekkür ediyorum. GO BACK FROM THE COUNTRY !!! 
Evet nerede kalmıştık ! İki senedir Katy Perry ve onun aptal çığlıklarından sonra bu sene Eva Longoria Parker'ı sahnede görmek inanılmaz keyif vericiydi. Daha önce Latin Grammy'lerde ve VMA'lerde de sunuculuk yaptığı için gayet seriydi. Kıyafetleri ise görülmeye değerdi. Slip mayolu Ispanyol Akrabaları ve Katy Perry tarafından soyulup kıçına tekme yemesi ise yine çok eğlenceliydi.

Webden seyretmenin tek güzel yanı ise reklam kuşaklarına takılmamak oldu. Onun yerinde Laura diye pek bir oynak kız bir odadan sunum yapmaya devam etti. Taylor Momsen ve grubu ile Plan B ise konukları arasındaydı.

Justin Bieber ise iğrenç bir çocuk poposuna benzeyen suratıyla ara sıra pat diye beliriverdi. Yeni yetme Bieber ödül boyunca da tweetlemeye devam edip ekranın bir köşesinden kendisini bizlere unutturmadı.

Yarı çıplak güreşler falan filan derken de oldukça sıcak anların yaşandığını da söylemem gerekir. Latino Fire dedikleri bu olsa gerek. Merak ediyorum eğer zaten Türkiye bu showu yayınlayacak olsa sansürsüz nasıl verirdi ki ?

Canlı performanslar ise her zamanki gibi sadece arena içinde değil, aynı zamanda şehrin göbeğine de taşmıştı.
Lady GaGa gelemedi ama bana bu outfit'i gönderdi diye espiri yapan Eva ise beni benden aldı. Bknz. ikinci kare.

Kırmızı halının kanımca gözdesi ise Rihanna'ydi. Aptal bir sahne performansı sergieyen kırmızı başlıklı kız en azından Marchesa elbisesi ise kırmızı halının hakkını vermiş.
Kings of Leon ise hem kırmızı halıda Rihanna ile poz verdi hem de sahnede performans sergiledi. Ödül almasalar da kim gecenin kazananı olmadıklarını iddia edebilir ki ?
Yayın aksaklığım nedeniyle tam sayfayı refresh'lerken canlı performansını kaçırmış olsam da o sahnede yer alanlardan hepsinden daha iyi olduğunu sonradan youtube'a başvurarak öğrendim. Çok arabesk bir klişeyle o gönüllerin kraliçesi derim ben ona :) Shakira

Eşi Russel Brand'le geceye katılan Katy Perry ise şeker kızlıkla rüküşlük arasına tıkılıp kalmış.

Ve MTV'nin 30 Seconds To Mars aşkı ! Yaptıkları işlerden hoşlanmasam da MTV'nin onlara karşı olan sevgisinden de nefret etsem de stilleri 10 numara.
Shakira'dan sonra gecenin en iyi performansı ise Kesha'dan geldi. Kızda ses yok, ama sahne rengarenkdi. Kırmızı halı outfiti kendi kadar yırtık. Alexander McQueen çizmeleriyle gotik takılan ve yaşına göre fazlaca abartı bulduğum Taylor Momsen ve 21. yy prensesi Miley Cyrus.

Kazananlar ve canlı performanslar için stay tuned !
pics from
justjared
ema.com
starlounge

30 Ekim 2010 Cumartesi

MUSIC ROCKS

Pastırma yazı ya da sonbahar ne derseniz deyin, dinlediğim depresif albümleri saymazsak bu ay müzikal anlamda bana yazı yaşatan iki şarkı vardı. Bunlardan biri 3 hafta boyunca song of the week koltuğunu kimseye kaptırmayan Shakira, diğeri ise bir hafta da olsa bu zevki yaşayabilen Kesha. Küçüklüğümün şarkıları ve büyürken dinlediiğim Britney parçalarının Glee Cast tarafından yeniden yorumlanmasını ise çok beğenenlerdendim. Her ne kadar bölümü beğenmesem de bu bölümden sonra Glee sevgimi kaybetsem de gençler şarkıları 10 numara söylemişlerdi. Hele ki Toxic yorumu.


N.E.R.D ft. Nelly Furtado // Hot'n'Fun
The Ting Tings // The Hands
Rihanna // Only Girl In The World
Rihanna // Who's That Chick de bu ay fazlaca dinlediğim diğer şarkılardandı.

Ay boyunca onlarca kez dinlediğim ''Sale El Sol'' albümüyle Shakira sadece iPod'umu değil çeşitli GQ kapaklarını da şenlendirdi. Aşağıda hem Ispanya hem de Meksika edisyonlarının kapakları bulunuyor. Umarım bir gün bu koleksiyona Türkiye kapağı da eklenir.

2011 yılında ''Mi Plan'' sonrası yeni albümünü -üstelik bu sefer de ingilizce bir albüm- yayınlayacak olan Nelly Furtado da aylar önce duyurduğu ''Fuerte'' videosunu sonunda yayınladı. İngilizce versiyonuyla yayınladığı için beni hayal kırıklılığına uğratması bir kenara üstelik bir de ona eşlik eden Concha Buika tam bir heykel gibi çıkmış. 


Ve Nelly Furtado'dan bir video daha. ''Night Is Young''. Greatest Hits albümünden en yeni single. ''The Best Of Nelly Furtado'' kasımda piyasada. Aynı zamanda ''Mi Plan Remixes'' albümünü de kaçırmayın derim. Ingilizce bir dans hiti bu sefer. Sanırım Tiesto etkisi olsa gerek.


Uzun zamandır ortalıklarda görünmeyen James Blunt da tıpkı Amy Winehouse gibi ay içerisinde yepyeni single'Inı gönderenlerdendi. Sıkıcı geçen 2010a nazaran 2011 yılında eğlenceli bir müzik piyasası bizi bekliyor gibi.

Bu videou da paylaşmazsam olmazdı. Muse ve ''The Resistance'' albümlerinden en yeni single. Bir izleyin, anlattığı şeyler önemli sosyal noktalara dikkat çekiyor.


Muse MK ultra - Official Video from Johan Polhem on Vimeo.

Son olarak Lily Allen'dan da bahsetmek isterim. ''It's Not Me It's You'' albümü sonrası müziğe ara vericeğini açıklasa da  MTV EMA'de de adaylığı bulunan Professor Green single'ı ''Just Be Good To Green''e eşlik etti.

Ay içerisinde MTV Europe Music Awards ve American Music Awards sonuçları da blogda sizleri bekliyor olacak.

Ve Kasım ayında yayınlanacak albümlerr...

Pet Shop Boys // Ultimate
Mariah Catey // Merry Christmas II You
N.E.R.D. // Nothing
Nelly Furtado // Best Of Nelly Furtado
James Blunt // Some Kind of Trouble
Kelly Rowland // Title: TBA (Not mentioned)
Natasha Bedingfield // Trip Me (?)
Norah Jones // .... featuring Norah Jones (a greatest hits of collobration )
Pink // Greatest Hits ... So Far
Pink Martini // Joy To The World
Rihanna // Loud
Kanye West // My Beautiful Dark Twisted Fantasy
Black Eyed Peas // The Beginning

Bunlar dışında Jamiroquai, Weezer, Elvis Catello, Neil Diamond, Good Charlotte, Susan Boyle, Cee-Loo, Kid Cudi, Kid Rock, Annie Lennox, Loreena McKennit, Nelly, Rascal Flats, Bruce Sprinsgsteen, Ne Yo, My Chemical Romance, Robyn, Nicki Minaj, Kesha (EP), Flo Rida, Akon da Kasımda müzik piyasasını canlandıracak isimlerden.

Müzikle kalın. lol

13 Eylül 2010 Pazartesi

MTV VMA AWARDS 2010

İzlenemeyen ödül töreni / MTVVMA hakkında ne yazılır bilmem, ama bu sayfada bulunması gereken bir yazı olduğu için bu postu hazırlamak istedim. Internette ve MTV'nin kendi sitesinden alıntıladığım haberlerde çeşitli sanatçıların da sahne alacağını duyurmuştum, ama fosss çıktı. Elle tutulur iki performans vardı, biri Florance & The Machine diğeri ise işleri nedeniyle daha önce Eminem'e sahnede eşlik edemiyeceğini açıklamasına rağmen bizlere sürpriz yapan Rihanna. Başka da headliner diyebilecek isim yok. Kanye West, Linkin Park, Mary J Blige sahne almış olsa da tatminkar değil bence.

Beklendiği gibi geceye damgasını vuran isim 13 adaylıktan 8ini kucaklayan Lady GaGa oldu. Bu kadının abartılmasından nefret ediyorum. Video endistürüsüne katkısı yadsınamaz ama yine de n'oluyoruz abi ? dedirttiriyor. Kadın ayını zamanda geceyi kendi showuna dönüştürmeyi de bildi, her zaman olduğu gibi evindeki gardrobu tören alanına taşıyan şarkıcı aynı zamanda 3. albümü - ayrıca 3 değil bal gibi 2- hakkında ve piyasaya sürecek parfümü hakkında da bilgi verdi. Katıldığı yer sanki VMA değil Oprah Show. Her neyse albümün adı ''Born This Way''. Yine de itiraf etmem gerkirse The Fame: Monster (2CD) pek de yavana atılacak bir albüm değil, ama abartılacak bir yanı da yok. Lady GaGa dışında sönük de olsa geceye damgasını vuran diğer isim ki hakkıyla- 2 ödülle Eminem oldu. Best Cinematography ödülün ise şarkı mükemmel dahi olsa Empire States of Minds videosunun aldığına inanmıyorum. Best New Artist de Ke$ha'dır bence.
Ha bu arada yiğidi öldür hakkını yeme Lady GaGa'nın kırmızı halıdaki Alexander McQueen showu bence inanılmazdı. Hatta GaGa'nın şimdiye kadarki en güzel outfiti diyebilirim. Bunun dışında da kırmızı halıda da zaten başka da marifet yok, başka doğru dürüst ünlü bile yoktu.

Gelelim diğer kazanlara
Katy Perry de pek de çirkin sayılmaz ama Kesha halatı kafasına geçirip çöp torbasını vücuduna dolamış gibi.






Video of the Year:
Lady Gaga – Bad Romance
Best Male Video:
Eminem – Not Afraid
Best Female Video:
Lady Gaga – Bad Romance
Best New Artist:
Justin Bieber Featuring Ludacris - Baby
Best Hip Hop Video:
Eminem – Not Afraid
Best Pop Video:
Lady Gaga – Bad Romance




Sahne alan Amerikan kırosu Rihanna ve  Eminem. Kırmızı halının bir kaç ünlüsünden biri de Penn Badgley'di.





Best Dance Video:
Lady Gaga – Bad Romance
Best Rock Video:
30 Seconds To Mars - Kings and Queens
Best Collaboration:
Lady Gaga Featuring Beyoncé – Telephone
Best Choreography:
Lady Gaga – Bad Romance
Best Editing:
Lady Gaga - Bad Romance
Best Art Direction:
Florence + the Machine - Dog Days Are Over
Best Direction:
Lady Gaga - Bad Romance




Lady GaGa bir kez daha etleri vücuduna dolamış . Ödülünü ise Glee oyuncularından aldı.





Best Cinematography:
Jay-Z & Alicia Keys - Empire State of Mind
Best Special Effects:
Muse - Uprising
Breakthrough Video:
The Black Keys – Tighten Up






Resimler için Just Jared'e minnettarım =) Son üçü ise Boo's Box 'dan.