4 Eylül 2010 Cumartesi

KATY PERRY TAKES US BACK TO THE TEENAGEHOOD

Blogumu takip edenler bilir, uzun süredir şöyle esaslı isimlerden albüm gelmiyor diye hayıflanıp dururum. Hoş Eminem ve Kylie albümlerini beğensem de dört gözle yeni işlerini dinlemek için kendimi paralamıyordum. Dolayısyla işte yayınlanmasını beklediğim albümlerden birini elde edince çok sevindim. Kimden mi bahsediyorum elbette Katy Perry // Teenage Dream.

Maalesef dinledikten sonra beni hayal kırıklılığına uğratan albümden de bahsediyorum aynı zamanda. Yayınlamış olduğu videolarıyla, albüm kapağıyla ve de gönderilen diğer fotoğraflarla beraber artı puan toplayan ve de California Gurls sayesinde bir kez daha kendisine hayran bırakan beni, albümü tatmin etmedi. Aylar öncesinde Ke$ha albümü için şuracıkta ''ergen şarkıları'' demiştim. 16 yaşındaki yeni yetmeler için çok şey ifade edebilirler, erkekler albümü dinlerken Katy Perry hakkında hayal kurabilirler, kızlar arkadaşlarını çekiştirebilirler, birbirleriye yastık savaşı yapabilirler, ancak bu kadar ...20lerindeki ben ise dört gözle bu şeker kızın albümünü yayınlamasını bekledikten sonra sükuti hayale uğrayabilir.

Yine de yanlış anlaşılmasın, albüm kötü değil, iyi hoş, enerjik şarkılarla dolu, ama bu kadar ... hani nasıl bir şeymiş diye dinlenir, ama şarkı bittikten sonra dur bir kez daha dinleyeyim demezsin. Şarkıcı ikini albümü için Britney'nin de prodüktörlerinden olan Max Martin'in kapısını çalmış. Bunun yanısıra Dr. Luke ve Stargate'de albümü oluşturanlar arasında.

Single olarak yayınlanan California Gurls dışında beni yakalyan bir diğer parça ise E.T. oldu. Sanırım müzikte futuristik şeyleri seviyorum. Bknz. Kelis // Flesh Tone

Bunca emeğe yazık. İlk albüm ''One of the Boys'' dan sonra yenilik yok, neredeyse yerinde bile saymış sayılmaz, çok şey vaad eden Madonna'yı bile kendine hayran bırakan Perry'nin yapabileceği en iyi iş bu muydu yani ? Keşke birazcık yabancı müzik dinleyip Türk Müziğini takip etseydi, bizim çakma dünya starları gibi albüm yayınlıyorum diyerek 2 şarkı + 10 remixle bir albüm hazırlasaymış, ya da yurduma özgü olan ''maxi single'' furyasına kapılsaymış.

Neyse, büyü de gel diyoruz Katy Perry'e.
5 üzerinden 2.75 alır sanırım.

2 yorum:

  1. sana katılmıyorum , ne yani albümün kalitli olması için lady gaga gibi saçmasapan işler mi yapmak gerek? kesinlikle süper bir albüm, hella Kattiee derim ben buna.

    YanıtlaSil
  2. Lady GaGa'yı sevdiğimi ve de kaliteli işler yaptığı fikrini savunduğumu hatırlamıyorum, hatta kendisinden nefret ettiğim bile söylenebilir.

    ayrıca evet albüm vasat. katy perry'i severim ama olmamış yani, benim müizk zevkime göre basit.

    YanıtlaSil