28 Eylül 2010 Salı

BEN BU HAFTA SONUNDA

Bu hafta sonu internetim kapandığı için mutlu oldum aslında. Yazlıkta aldığım 3 aylık internet paketim son bulunca ben de kendimle baş başa bir hafta sonu geçirdim =) =)

İlk olarak Gabriel Garcia Marquez'in ''Yüz Yıllık Yalnızlık'' kitabına yarısına gelmeme rağmen bir türlü ısınamadım ve nadasa bıraktım. Yeni kitabım ise Mark Twain'den ''The Adventures of Huck Finn''. Yerel güneyli ağzıyla yazılmış, hem realist, hem dönem eleştirisi, hem yerel motifller hem de Amerikan Edebiyatından ''masterpiece''. E daha n'olsun ?

Cumartesi günü bir ara TV'ye bakarken ''Türkan'' adlı dizinin tekrarıyla karşılşatım. Dönem edebiyatı ve dönem filmlerine karşı olan tutkum dizi sayesinde yeniden pörtledi. Hem Heybeliada'dan manzaralar hem de eski Istanbul mevzu bahis olunca diziyi radarıma almadan geçemezdim. Bir de gerçek kesit !

IstanbulModern'den satın aldığım şu defteri ve kitap ayraçını da size de önermek isterim. O defterin içine hayatım hakkında aldığım kararların ''pros & cons'' tarafını yazdım. Ayrıca FilmEkimi programını ders programına uydurmaya çalıştım. Hocaların ders programını ne zorluklarla hazırladığını öğrendim. Defter Burhan Doğançay'ın ''Doğa''adlı çalışması. Kitap ayracı ise Fikret Mualla'dan ''Sofra''. Telefonla çekilirse ancak bu kadar kaliteli olabiliyor. :P


Seal'in en yeni albümü ''Commitment''ı dinledim. Ayrıntılar coming soon. Maroon 5 albümündeki Lady Antabellum oraklığına bayıldım.

Herkesin gözü de şu bozuk para cüzdanımda kaldı. Bu görsel de göründüğü gibi daha kaliteli çünkü kendisi http://lulusjoyfulblog.blogspot.com/ blogunun şeker insanı tarafından çekildi. Yeri gelmişken de belirteyim, kızceğiz blogunun adresini değiştirmiş o yüzden karışıklık olmuş, isterseniz bir click daha yapın :P


Her yerde karşıma çıkan IKEA'dan sıkılmaya başladım. Yurtdışında ''ıhh IKEA'dan mı döşedin evini ?'' bakışı atılırken Türkiye'de bunun tam tersi olduğunu IKEA'dan alışveriş yaptıklarında kendilerini bi bok yerine koyan insanlardan nefret ettim.

Sahilde bisiklete bindim, yürüyüş yaptım ve Nirvana'ya erdim.

Marilyn Monroe yatmadan önce üstünde sadece Chanel NO 5  olduğunu iddia ediyorsa benim de söylediğim şudur. Bang by Marc Jacobs veya Tom Ford for Men yeterlidir.
Diğer yorumlara ve bloglara ayrıca maillere akşam üzeri dönerim =)=) Şimdi okul zamanı.

1Ekimi bekleyin.

Bisou bisou. 

5 yorum:

  1. Kitap ayracını çok sevdim ben

    YanıtlaSil
  2. aucch sağol be james =D

    ha bu defter ile ayraç o gün poşettekiler dimi? dilediğmce karıştıramamıştım =D

    YanıtlaSil
  3. evet ben de sevdim =)

    bu arada ayraç 1
    defter 4 tl =)

    evet meraklı lulu o :P

    YanıtlaSil
  4. yuzyillik yalnizliga bende 2 kere baslamis ve devam ettirememistim..kitabi bitirdigimde 2 kez daha yani totalde 3 kez okumus oldum..eger kasiosa kırmızı pazartesiyle basla james...

    sealin son albumu inmekte.hafta sonu indiririm govdeye.ha bu arada sen dinlemeden once yazarsan benim icin daha guzel olur...yazarsan muhakkak haber ver...

    marc jacobs bang harbiden buyuleyici.ben muptelasi oldum coktan...

    xoxo

    YanıtlaSil
  5. offf zaten şu anda zamanım yok bir kez daha başlarım ilerde herhalde

    kırmızı pazartesi hakkında başka bi arkadaşım da aynı şeyi dedi :D

    seal de çok yakında albüm bomba (spoiler olsun bu :D)

    YanıtlaSil