3OH3 etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
3OH3 etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

18 Mayıs 2010 Salı

KESHA ON THE STAGE

2007 yılında Katy Perry, 2008 yılında Lady GaGa ve 2009 yılında Kesha. Daha önce bir çok şarkıcı için söz yazan ve background vocal yapan Kesha diğer iki isim kadar sansasyonel olmasa da saçını süpürge yapıp piyasada yer almaya kararlı gözüküyo.

İlk albümü ''Animals'' ile aslında pek de yabana atılamayacak bir kariyeri inşa etmeye başladı bile. (Billboard Top 200de #1) Kendisi her ne kadar da o biçimde anılmak istemese de yaptığı iş düpedüz ''Teenage Pop''. Belki 1999daki Baby One More Time kadar masum bir ''debut'' yapmasa da günümüz şartlarına bakıcak olursak gayet teenagevari bir iş. Albümdeki 14 şarkıdan 14ünde de Kesha'nın imzasını görmek ise bence süper. Kariyerine yeni başlayan biri için plak şirketinin ona güvenip bütün şarkılarını kendisinin yapmasına izin vermesi ise bence gayet hoş. Britney'nin de albümlerinden sıkça tanıdığımız Max Martin'in yardımları da yine Animals içinde karşımıza çıkıyo. Albümün yegane ortak çalışması ise Amerika listelerinde ilk 10a girmeyi başaran son günlerin parlayan yıldızı 30H!3 ile gerçekleştirilen Blah Blah Blah. Albümün çıkış parçası Tik Tok ise Billboard Hot 100 listelerinde haftalarca zirvede kalmakla beraber tüm dünyada ilk 5 içerisine girmeyi başarcak kadar başarılı, zevkli ve eğlenceli bir şarkıydı. Tam anlamıyla ''catchy sound''a sahip olan şarkının intro'sunda yer alan ''wake up in the morning like P. Diddy'' sözleri de herkesin ağzına sakız olmakla beraber çeşitli parodilerin yaratılmasına ve hatta ve hatta facebookta çeşitli grupların açılmasına bile neden oldu.

Albümde yer alan ''Boots & Boys'', ''Hungover'', ''Kiss N Tell'' ve ''Animals'' single olarak piyasaya sunulan parçalar dışında en sevdiklerim.

Genel olarak tekdüze bir albüm olarak adlandırabiliriz. Şarkılarının her birini teker teker dinlediğinizde hepsi de çok güzel, ya da albümü dinlediğinizde tüm parçaların bri uyum içierisinde bulunuduğunu görebilirsiniz; hatta bunlar albümü vasatın üzerinde bir yere taşıyabilir; ama bir şarkıdan diğerine geçerken karşılaşacağınız bir sürpriz olmadığını belirterek; hemen hemen tüm şarkılarının melodilerinin birbirine benzediğini de ekleyebilirim.

Britney'nin ortada olmadığı şu günlerde, kendinizi Justin Bieber'ın şarkılarını dinlerken bulmak istemiyosanız  3 yıldızı hak eden güzel bir teenage albümü edinebilirsiniz.

İşte burda da albümden yayınlanan yarı animasyon video, çöl gülü Kesha ve ''Your Love Is My Drug''

3 Nisan 2010 Cumartesi

LET'S TALK ABOUT MUSIC BABE !!

Bu ayki en'ler.(Düşündüm düşündüm bi giriş bulamadım).
İşte bu ay en çok dinlediğim şarkılar. Bunlar blogum için seçtiğim song of the weekler.
Kesha ft. 30H!3: Blah Blah Blah (1 week)
Lady Gaga ft. Beyonce: Telephone (4 week)

Bunlar da diğer en fazla dinlediklerim
Rihanna: Rudeboy
Mariah Carey: Angels Cry
Alicia Keys ft. Beyonce: Put It In A Love Song
Christina Aguelira: Im Not Myself Tonight
Gorillaz: Stylo
Shakira: Gypsy
Lady Gaga: Dance In The Dark
Lady Gaga: Fashion

Ayrıca ay boyunca en fazla Vampire Weekend ve ''Contra'' albümünü dinledeim. Ayrıca Nine Filminin ''Soundtrack'' albümünde yer alan;
Fergie: Be Italian
Kate Hudson: Cinema Italiano
Marion Cotillard: Take It All en fazla dinlediğim şarkılardandı.

Öneride bulunmam gerekiyosa bu ay muhakkak gidin ve Cnbc-e Dergisini alın; zira içinde pek yakında kanalda gösterime giricek olan savaş dizisi The Pacific için düzenlenmiş ve 2. Dünya Savaşı şarkılarından oluşmuş bir soundtrack albümü yer alıyor.


Veee Nisan ayı içerisinde müzik marketlerde yer alacak albümler.

  • Kate Nash // My Best Friend Is You
  • Gogol Bordello // Trans-Continental Hustle
Artık krizden midir bilinmez son aylarda genellikle superstar isimlerden albümler çıkmıyo. Ocak-Şubat-Mart ayları genellikle yavaş geçerdi ancak Nisan dendi mi yılın en bomba albümleri kategorisine girebilicek bir iki albüm muhakkak piyasaya sunulurdu, ancak görüldüğü gibi ortalıkta bir durgunluk var. İçinizi kapatmıi gibi olmayayım ama Haziran ayında yayınlanacak ''Bionic'' Christina Aguilera albümüne kadar ortalarda kayda değer pek bişey yok.
That's all folks :p

28 Şubat 2010 Pazar

YOUR MONTHLY MUSICAL MAGAZINE: HERE IT IS APOLLO MUSICAL BOY

Geçtiğimiz 31 Ocak'ta hazırlamış olduğum müzikal yazıdan sonra her ay sonunda müzikal yazılar yazma düşüncesini kendime aşıladım ve şimdi de bunu gerçekleştiriyorum. (Hayır mail kutum tebrik yazılarıyla dolmadı :P)
Anyways ilk başta ayın en iyi single'larını sıralamak istedim.
Tiesto feat. Nelly Furtado: Who Wants To Be Alone
Melanie Fiona: It Kills Me
Timbaland feat. Katy Perry: If We Ever Meet Again
Kesha feat. 30H!3: Blah Blah Blah


Bunun dışında bu ay en çok
MJ 3D Tribute feat. Celine Dion, Usher, Jennifer Hudson ve Carrie Underwood
Leighton Meester: Your Love's Drug
Madonna: Vogue
Emilia Torrini: If you Go Away

30H!3 feat. Katy Perry: Strastrukk parçalarını dinledim.

Ay boyunca kulağımdan eksik etmediğim 2 de albüm vardı.
Sade: Soldier Of Love
Kesha: Animal Ki bu albüm tanıtım yazıları da Mart ayında sizlere ulaşacaktır.


Müzik delisi biri olarak henüz vizyona giren Nine feat. Penelope Cruz, Marion Cotiilard, Kate Hudson, Fergie, Nicole Kidman, Judi Dench, Sophia Loren & Daniel Day Lewis filmini de izlemenizi şiddetle tavsiye ederim. Bu arda ufak bi not ekleyerek Ömür Gedik'e seslenmek istiyorum lütfen yazılarınızı yazmadan önce bir ünlü şahsiyet hakkında bilgi vereceksiniz Google'a bir başvurun, ya da olmadı mail adresim profil sayfamda yazıyor zaten.

Ay boyunca gündemden düşmeyen Beyonce ise 6 ödülüyle havasını atmayaraktan (ki kızceğizin ne kadar humble olduğunu gördük) hem dünya turnesini Karayiplerde sonlandırdı, hem Alicia Keys ile Brezilya'da videosunu çekti hem de Lady Gaga ile Telephone videosunu yaptı. Busy B aynı zamanda Heat adlı kokusunun da tanıtımını yaptı. Whoaaa she must be crazy ! Congrats B

Mart Ayında yayınlanacak albümler ise şöyle:
Jamie Foxx// Body
Gorillaz // Plastic Beach
The White Stripes // Under Great White Northern Lights [Live]
The Scorpions // Sting In the Tail
Justin Bieber // My World Part 2
Goldfrapp // Head First
Usher // Raymond vs. Raymond

25 Şubat 2010 Perşembe

KESHA // BLAH BLAH BLAH (THIS IS NEW) :p

Kesha ülkemizde de kısa süre önce yayınlanan Animals albümünden 30H!3 ortaklı Blah Blah Blah 'ın videosunu bizlere gönderdi. Önümzüdeki günlerde albüm yazısını sizlere sunucağımı hatırlataraktan yepyeni video ile sizleri baş başa bırakmaktayım.

Check it out sweeethearts :P XoXo

Kesha - Blah Blah Blah (feat. 3OH!3) from ldmgtf on Vimeo.

20 Şubat 2010 Cumartesi

ALMOST ALICE // OST from ALICE IN WONDERLAND


Aylardır bizleri meşgul eden Tim Burton's Alice In Wonderland henüz vizyona girmeden soundtrack albümünü dinleme şansına eriştik bile. Albümü oluşturmak her kimin aklına geldiyse kesinlikle muhteşem bi fikir çünkü tüm isimler de bir numara.

Albümün adı Almost Alice ve 16 farklı isimden 16 farklı şarkı dinliyoruz. Albümün açılışı genç şarkıcı Avril Lavigne ile, ki aynı zamanda şarkı filmin kapanıştakı credits bölümünde de kullanılıyomuş ve de albümden single olarak yayınlanan ve videosu çekilen ilk şarkı. Çoğu yerdeki Avril'in gereksiz çığlıklarını yoksyacak olursam albümün en iyi parçası. Ayrıca şarkının Lavigne'nin de kariyerinde iyi bir yere oturucağını zannediyorum

Albümde beğendiğim bir diğer parça ise Franz Ferdinand'a ait. Hatta Lavigne'nin 'Alice
parçasından çok daha fazla beğendiğimi söyleyebilirim. Şarkıyı: The Loabster Quadrille'yi dinlediğinizde tüm o karanlık ve kasvetli havayı da içinizde hissedebiliyosnunuz.

The All American Rejects tarafından seslendirilen The Posion yine albümün en dinlenesi şarkılarından. Metro Station ve Plain White T'nin şarkıları yine bana göre albümün en iyi çalışmalarından. Ve albümden bir diğer favori şarkım ise Grace Potter and the Nocturnals tarafından seslendirilen White Rabbit

Bunlar dışında son zamanlarda listelerde adlarından sıkça söz ettiren Owl City, Almanya çıkışlı Tokio Hotel, Pete Wentz ve Katy Perry oratklığıyla ortalığı kasıp kavuran 3OH!3'yi albümde dinleyebilme şansına erişiyoruz. Tür olarak bir çok şarkı zevkime hitap etmese de 16 şarkıdan 6 şarkıyı oldukça beğendiğimi söyleyebilirim, ancak bunun yanısıra albümde katkısı bulunan tüm isimler süper oldukları için albümü dinlemenizde yarar var derim ben :)

Ayrıca Helena Bonham Carter, Johnny Depp ve Tim Burton üçlüsünü de yeniden birarada görebilmek için gün sayıyorum resmen :)

İyi dinlemeler...