15 Ocak 2010 Cuma

I'MMMMM

Bu ayki Billboard dergisi aylar sonrası bir işe yaradı ve hayatımda güzel bir şey kattı. ben de sizle bunu paylaşmaktan gurur duyarım.
Online müzik için iki yeni adres vermiş bizlere bu ayki sayısında, birincisi zaten daha önceden de takip ettiğim hypem.com diğer ise stereomood.com.

Sitenin adından da anlaşılabilineceği gibi o anki mod'unuza göre şarkı seçiyorsunuz. Sitenin anasayfasında sizlere onlarca mod sunuluyo. Hatta ''make love'' modu bile mevcut. Kendinizi kötü hisssediyosunuz, depresyondasınız, sevgilinizden ayrıldığınız, ya da Pollyana olmak istediniz, belki de kitap okurken müzik dinlemek istersiniz.

Bu arada oldukça ilginç modların olduğunu da belirtmeliyim, it's cooking time, spring cleaning, vintage, elegant....

İşte yapmanız gereken tek şey şurayı tıklayıp, o an kendinizi nasıl hissediyosanuz o modu tıklamak ve arkanıza yaslanıp rahatça şarkı dinlemek.

XoXo :p

3 yorum:

  1. benim ki olsa olsa ''sunday morning'' olur. çünkiii benim için everyday is like sunday. dur bakim onun dışında ne uyuyo şu an ki moduma... energetic, lets party (ben kendi kendime party yapmaya bayılırım.), LOST IN JAMAICA hgdhgsadf. bu sonuncusu beni bitirdi. benim modum kesinlikle o!

    YanıtlaSil
  2. valla süper modlar varmış :) ama mesela party'ye rihanna'dan slow şarkı koymuşlar, energetic kısmında da 80lerden kalma bayık Rock şarkıları :P

    YanıtlaSil
  3. nasıl olsa bu party modunda, ne koysak eğlenir diye yapmışlardır. :)

    YanıtlaSil