10 Ocak 2010 Pazar

SO WHAT ? I AM AN ORPHAN !!


OMG !! My mom just said that I am an orphan !!

hey babe az önce hayatımın şokunu yaşadım, Püriten soframızda yemek yerken, annem şarap bardağını elinden bıraktı ve bana şöyle dedi. ''Artık 20 yaşındasın James; senden bu gerçeği daha fazla saklayamayız, sen evlatlıklsın''

What the hell is that diye bağıran ben kapıyı çarparak evi terk ettim. Ve I travel round the world and even sail the seven seas Across the universe I go to other galexies.

Karşıma ilk Madge çıktı. Hey mom what's up dedim ?? Kabbala hakkında bilgi sahibi olmadığım için beni evladı olarak kabul edemiyeceğini söyledi. My Litte Monster GaGa '' you are not even a hermaphrodite'' dedi so you cannot be my baby brother. Doğru babam Andy Warhol'un yanına gittiğimde ise you are so normalsın dedi bana.

Hey babe inanabiliyomusun, güvendiğim dağlara kar yağdı :/

Traveled all over the seven oceans There is nothing that I wouldn't give Came from Bahrein, got to Beirut...

Vee hop Virgina Woolf'un yanına gittim, bana evladımsın canımsın ciğerimsin dedi, ama o kadın kalem tutuyo, bunun ne anlama geldiğini biliyosun ma cherie, sonra babam Kafka'nın yanına gittim, ama adam kafayı Gregor ile bozmuştu, ben akıl sağlığı yerinde bir baba isterim dedim :/ Son olarak my baby brother Freud'un yanına gittim, kuzum o da kafayı Oedipus Complex ve sex ile bozmuş, bana dediki sen annene aşıksın dedi. ben de ona dedim ki, git dedim, ne diyosun dedim, saçmalama dedim, ve abim olamassın dedim .

So what dedim ?? I love my little family babe ??

That's all folks from west side :P You know that I love you. XoXo... :P

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder