15 Ekim 2010 Cuma

THE EVENT - THE NEW IT - TV SERIE

Biliyorum sezon dizilerini tanıtımını Eylülde yapmıştım. Ama ben de yeni karşılaştım bununla. Ballandırıla ballandırıla o kadar fazla gözüme sokuldu ki, it-items konularından geri kalmayan ben de bunu izlemesem eksik kalırdı. Ortalıkta ''Lost'' ve ''Flashforward'' karması bişeyler olduğu yazılıp çizildi. Flashforward'ı seyretmedim ama bir Lostsever sever olarak buna da bayıldım diyebilirim.

Tıpkı onun gibi sürekli flashbacklere baş vuruluyor. (Aman Aşk-ı Memnu bile bu taktiği uyguladı diyosanız o kadar basit değil işte). Olay böylece hem daha karmaşık hem de daha gizemli bir hal alıyor. Siyahi bir Amerikan başkanı, Alaska'da gizlenen/ harekete geçmeye hazırlanan ? tutuklular, romantik bir gemi seyahatine çıkan ancak kız arkadaşı bir anda ortadan kaybolan genç bir adam. Peki kız arkadaşını aramak üzereyken Amerikan Başkanı'nı bir anda tehlikeye atmak ? Daha ne kadar aksiyon/ gizem dolu olabilir ki ?

Kader yine peşimizde !

''Gossip Girl'', ''Glee'', ''Hot In Cleveland'', ''Desperate Housewives'' gibi romantik dizilerin ve de ''Spartacus'' gibi aknlı ve vahşi ve ''The Tudors'' gibi tarihi yapımların arasına böyle gizemli, enerjik, aksiyon dolu ve de Lost açığını kapatbilecek bir dizi gerekiyordu, değil mi a dostlar !

Henüz ilk iki bölümünü seyredebilmiş olsam da, cidden ben bu dizide tutuklu kaldım !  Ayrıca ilk bölümünde Vampire Weekend'den ''Horchata'' çalmaları da gözümden kaçmadı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder