11 Ekim 2010 Pazartesi

HOW DO SPANISH GUYS WEAR ? LATINO FIRE ! CIBELES MADRID FASHION WEEK S/S '11

Kış geldi ancak hala aklınız ilkbahar /yaz sezonundaysa benden size ufak hatırlatmalar. GQ Español sitesinde gezerken geçtiğimiz ay gerçekleştirilen Cibeles Madrid Fashion Week Spring / Summer '11 görselleriyle karşılaştım ve siz sevgili 85 takipçimle bu anları paylaşmak istedim.


Ispanyol stili hakkında en ufak bir fikrim yokken oldukça eğitici oldu diyebilirim. Moda showlarının hiç biri de ''only men'' tarzında değildi, ''unisex'' defilelerdi yani, ki sanırım bu da erkek tarzını biraz feminemleştirmiş. Gerçi böyle olmayan kreasyonların da varlığını biliyoruz ama, neyse. bilemedim işte.

Ispanyol erkekleri eğer bunları giyebilecekse dünyanın en cesur erkekleri ilan ediyorum kendilerini. Transparanlar, örgüler ve haddi hesabı olmayan kırmızılar. Evet gardrobunuzu Ispanya'ya göre düzenleyecekseniz, ne yapıp edip kırmızıları doldurun. Toplamda 10 show 125 look. Size zahmet, yan sekmeden aç tuşuna basarsanız büyükçe haliyle inceleyebilirsiniz görselleri. lol.

ADOLFO DOMINGUEZ
Mavilerin ağırlıkta olduğu kreasyon hiç şüphesiz favorim Çünkü bleu. J'adore. Bildiğin hazır giyim aslında !

ANA LOCKING
Kırmızılar, parlak renkler. Alttaki son dörtlü McQuuenian.

ANTONIO ALVARADO
Slipler NYFW'de de gözdeydi.

BOHENTO
Renkler hafif ve yumuşak. Bahar tarzı. Ten uyumu. Her şehirde çıkıyo böyle bi kreasyon.

CATI SERA
Gene renkli. AAma pek bi garip. Bir de boğazlı kazak var şurda.

CRUZ CASTILLO
Renkler renkler renkler. İspanyol sokakları Festival havasında.

ESTHER LEBRETO
Palyaço mu dersiniz ? Pijama mı ? Deneysel bir çalışma mı bilemicem, ama ben bunları ancak Mika giyer derim :p lol

FRANCIS MONTESINOS
Kırmızılara devam. Altta da siyah satenler, transparanlar. Çok uçuk olmasına rağmen sevdim aslında onları :D Bir de şurada Etro / Hermes tarzı mini bir şort var ! 3. satır ilk görsel.

ROBERTO VERINO
Baştan aşağıya benim olabilir o derece sevdim. benimsedim.

VICTORIO & LUCCHINO
Aha kırmızı yine. Üst sıradan üçüncü görsel de burdaki favorim.

Muchos besos. Muah !
Görseller GQ Espana.

2 yorum:

  1. Hepsinin tarzı birbirinden farklı biri şişhane biri tophane...ROBERTO VERINO, ANTONIO ALVARADO ve BOHENTO tuttum! ;)
    Gözüm Kulağım oldun +Bonus burada da yanında :D

    YanıtlaSil
  2. roberto, bohento, victorio & lucchino :D bir de belki adolfo :D

    YanıtlaSil