5 Ekim 2010 Salı

LONDON FASHION WEEK S/S '11 MEN'S SHOW

Fall 2011 Erkeklerine geçmeden önce Spring/Summer 2010 sahnesi son kez açılıyor. Hazirandaki Milano / Paris çıkartmasından sonra Ağustos'da Istanbuldaydık ve geçtiğimiz ay ise New York'a uğradık. Eylül ayında uğradığımız son nokta ise London Fashion Week oldu.

PS: Görselleri yeni sekmede açıp dev ekran inceleyebilirsiniz :P

Burberry olmadan asla. Brit ruhunu baştan aşağıya yansıtan bir koleksiyon. Zımbalara devam. Baharda koyu renkler ve kış esintileri sadece Burberry Prorsum ile çekilir sanırım. Burberry Prorsum aynı zamanda Milano'da Haziran ayında da yer almıştı.

Topman Design göründüğü üzere bir hayli deneysel / indie. outfitleri Istanbul'da giyebilecek var mıdır merak ediyorum ! Neyseki catwalk'ta gördüğümüz her kıyafeti giyme mecburiyetimiz yok. Ancak anladığım kadarıyla Londra'da biraz daha sanat konuşmuş. El örgüsü yün kazaklarla bahar aylarında sokakları fethetmeye hazırlanın. Pantalondu, şorttu derken şimdi bir de kemer katlama modası geliyor. Kırmızı atleti de pek bir beğendim.
Beyaz ve tonları, bir de siyah. Renkli değil. James Mayer kriterlerine uygun değil, ancak oldukça hafif. Şapkalar, transparanlar ve işte Christopher Shannon.

Pasteller, koyu renkler ! İlkbahar trendi olmaya J.W.Anderson cephesinde de devam ediyor. 
Deneyselliğin dibine vurulduğu show ise MAN'den geldi. İşte runway bir showdur, runwayde olan runwayde kalır dedirttiren sanatsal parçalar. Şu çöp torbası Koroplast'ı hatırlatan görsel de beni pek bi güldürdü. Siyahın ve lacivert!in rengine bayıldım. Şort ise tıpkı New York'da olduğu gibi oldukça kısa. Cool !
3. kez bir kreasyon hazırlayan E. Tautz'da ise yine sonbahar esintileri. Hani şortlar olmazsa emin olabilirdim bu tezimle. 
Yeni marka / tasarımcılardan bir diğeri de James Long ! Adaşım anlayacağınız. Örgüler devam ediyor. Atöylede yaratım sürecinde boya mı yapılıyordu diye de iğrenç bir espiri yapmak istedim.
                                        
Sırada Makedonaylı KTZ ! Parlak kumaşlar, altın renkler. Biraz hippie, biraz seksi. 
Ozwald Boateng ise ilk defa Londra'da kreasyon sergileyen bir isim. Biraz jazz age, biraz rocker.Yün atkılar, koyu renkler. Yaramaz çocuklar için de ''dandy look'' karizma abilerimiz için de bir şeyler var. Kimi zaman da rengarenk. Anlamsız. Trençler, pardösüler. Militar ruh bile burada. Tasarımcı yememiş içmemiş tasarlamış. ve 103 farklı outfit yaratmış.
Son olaral Lou Dalton.

görsellerin hepsi de London Fashion Week resmi sitesinden. 
XoXo

3 yorum:

  1. Güzel yurdumda neden yok ki böyle stil sahibi erkekler?! Görseller nefis James!
    Bu arada James Long'u biraz deşeyim bakalım neler bulacağım. Bayıldım ya!
    He, bir de; erkeklere kısacık şortları pek yaşıktırmıyorum ben nedense... Uzun şortlar daha seksi ve cezbedici geliyor doğrusu (=

    Öperim ^_^
    -D-

    YanıtlaSil
  2. diz üstünde giyerim ben de. ama bu kadar da kısa giyemem :D bacaklara güven lazım biraz :P

    YanıtlaSil
  3. Diz üstü makbuldür; candır, sevilir, ölünür! (=
    Senin giyimine hayranım zaten! Modadan anladığın her halinden belli ;)

    YanıtlaSil