13 Şubat 2011 Pazar

NEW YORK FASHION WEEK || MEN'S SHOWS F/W 2011/ 12

Milano ve Paris'ten bahsettikten sonra Istanbul'dan Niyazi Erdoğan hakkında yazmıştım. Sırada New York Fashion Week; Men's Show var !

Göze çarpan defilelerden ilki sokakta sergilenen ''Buckler'' showu oldu. Siyahların çokça kullanıldığını hatta kolleksiyona hakim olduğunu belirtsem şaşırmazsınız umarım. Ancak aralarda sarı pantalon ve paltolar olduğunu da eklemeliyim. Ki sarıdan nefret ederim. Alttaki görsellerde ise şık ama oldukça feminen bir parça olduğunu görüyorsunuz. Eğer editöryal yapıcak olsam modele onu giydirip eline de Gucci'nin clutchlarından tutuştururdum :) İlk iki görseldeki paltolar favorim ! Botlar ise must have item ! Ahh ah. Buckler'ın 2011 yazı için erkeklere hazırladıkları kolleksiyonu da şurada yazmıştım. Tık.
Tommy Hilfiger'da renklerin geçmiş sezonlara göre daha az kullanılmış olması ve spor kıyafetler yerine daha klasik parçaların göz önünde olması ise beni hayal kırıklılığına uğratsa da pastel tonların varlığı ve çekici kazakların yer alması çook cool ! :)
Antonio Azzaulo'da özellikle ilgimi çeken şey kürk detaylar oldu. Daha önceleri de kürkü görmüştük, ancak bir erkekte en sevmediğim şey paltolardaki kürk detaylar ve kürk aksesuvarlar. Ancak buradakileri beğendim. İkinci karede yer alan boleromsu kısa palto ise kalbimi çalan parça oldu ! Ve son karedeki kazak ! Alışılagelmiş de olsa ben onu da çok sevdim. 
Seneye dolaplara kürk yerleştirmek demek şart oldu ! Zira Band of Outsiders'da bize bunu öğütlüyor. Ayrıca yün kazaklar ve hırkalar tam benim stilim 
Loden Dager'da ise bakmanız gereken yer boyundaki detaylar ? Tamam papyon güzel ama bir yerden sonra stil sahibi! tüm insanların üstünde görmek sıktı biraz. Dager da farklı bir yorum getirmiş olaya ! Kazaklardaki geometrik detaylar da bu koleksiyonda da devam etmekte.
Gant by Michael Bastian tıpkı Tommy ve Gilded Age gibi en favori markalarımdan. Hem şık, hem spor, hem sokak stili. Renkler, kürkler ve geometrik detaylar birçok show'da olduğu gibi yeniden karşımızda. Lütfen çorap ve kemer detaylarını görmezden gelmeyin :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder