5 Şubat 2010 Cuma

GOLDEN 20


Efendim Mini Cooper 50. Yılı dolayısıyla 50 Years 50 Golden Songs listesi hazırlamış ! Ben de 20 yaşına giricek olmam nedeniyle 20 Years 20 Golden Songs yapmak istedim ! Niyetim 10 + 10 yapmaktı ! Ancak 90larda 10 oldu durmadım, 15 oldu durmadım, 20 oldu duramadım ! en sonunda 25 yapiim o zaman dedim ! Bu sefer sıra 2000lerde bi baktım liste 30 şarkı oldu ! 90lara 5 tane daha ekledim. Sonuç Toplam 60 şarkı ! Tabi benim de kafamda hemen ampuller yandı :p Sayfanın kenarında iki adet anket bulunuyo ! İki ankete de oy verirseniz sevinirim ! Her iki anketten de en fazla oy alan 10ar parçayı toplayıp sizlere 20 Golden Songs of 20 years listesi hazılicam ! Böylece hem benim hem de sizin listeniz olucak :p

PS: Madonna ve Mariah Carey tüm zamanların en iyileri oldukları için her iki 10yıllık dilimden de birer şarkılarını seçtim ! Beyonce ve Kelly Rowland da Destiny's Child dolayısyla iki şarkıyla listemde yer alıyor. Ayrıca Celine Dion ve Marc Antony de yine diğer isimlere yapmış oldukları eşlikler nedeniyle listede ikişer defa yer aldı ! Amacım en iyi şarkıalrı seçerken yıldızların sadece en iyi şarkılarını seçmek olduğu için, her birini birer kere kullandım. Briteny Spears ve Toxic'i her ne kadar da listeye koymak istesem de son anda aklıma 2002 yılı hiti Dilemma geldi :/ Elbette Xtina'nın da en iyi şarkısı Genie In a Bottle değil ! Ama onu da 90lara yerleştirmek zorunda kaldım. Aynı şey J.Lo ve Robbie Williams için de geçerli. Ayrıca son olarak listenin gelişigüzel hazırlandığını da hatırlatmalıyım.

1990s
1: Nirvana : Smells Like Teen Spirit
2: Santana ft. Rob Thomas: Smooth
3: Robbie Williams: Angel
4: U2: One
5: Celine Dion: My Heart Will Go On
6: Tony Braxton: Un-Break My Heart
7: Alanis Morisette: You Oughta Know
8: Michael Jackson: Black Or White
9: Spice Girls: Wannabe
10: No Doubt: Don't Speak
11: Marc Antony ft. Tina Arena: I Want To Spend My LifeTime Loving You
12: Backstreet Boys: Show Me The Meaning
13: Whitney Houston: I 'll Always Love You
14: Los Del Rio: Macarena
15: Ricky Martin: Maria
16: Puff Daddy ft. Faith Evans + 112: I'll Be Missing You
17: Mariah Carey: My All
18: Hanson: MMMBop
19: Madonna: Frozen
20: Cher: Strong Enough
21: Coolio: Gangsta's Paradise
22: R.E.M. : Loosing My Religion
23: Everything But The Girl: Missing
24: Britney Spears: Baby One More Time
25: Natali Imbruglia: Shiver
26: Jennifer Lopez ft. Marc Antony: No Me Ames
27: Barbara Streisand ft. Celine Dion: Tell Him
28: Christina Aguelira: Genie In A Bottle
29: Lou Bega: Mambo No 5
30: Des'ree: Life

2000s
1: Shakira ft. Wycleaf Jean: Hips Don't Lie
2: Norah Jones: Come Away With Me
3: Kelly Clarkson: Since U Been Gone
4: Alicia Keys: Fallin'
5: Maroon 5: This Love
6: Eminem: Lose Yourself
7: Amy Winehouse: You Know I'm No Good
8: Justin Timberlake: Sexy Back
9: Rihanna: S.O.S.
10: Green Day: Boulevard Of Broken Dreams
11: Lily Allen: Smile
12: Gnarls Barkley: Crazy
13: Beyonce ft. Jay Z: Crazy In The Love
14: Destiny's Child: Survivor
15: Mariah Carey: We Belong Together
16: Usher ft. Lil Jon & Ludacris: Yeah
17: Black Eyed Peas: Shut UP
18: Pink: Family Portrait
19: Kylie Minouge: Read Blooded Woman
20: Sean Paul: Get Busy
21: Katy Perry: I Kissed A Girl
22: Madonna: Hung Up
23: 50 Cent ft. Olivia: Candy Shop
24: Lady Gaga: Poker Face
25: Nelly Furtado: Say It Right
26: Leona Lewis: Bleeding Love
27: Dido: Life For Rent
28: Las Ketchup: Asereje
29: Tiziano Ferro: Rosso Relativo
30: Nelly ft. Kelly Rowland: Dilemma

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder