Sade etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
Sade etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

5 Mayıs 2010 Çarşamba

SADE // BABYFATHER VIDEO PREMIERE


İşte sizlere yeni bir video daha. ''British Rose'' Sade 10 yıl aradan sonra çıkartmış olduğu yepyeni albümü Soldier Of Love albümünden yayınlamış olduğu ikinci single ''BabyFather'' a da video çekti.

Albüm kesinlikle 5 yıldızı hak edebilecek bir çalışma; zira Sade'den de başka türlüsü beklnemezdi. Ancak çıkış parçası ''Soldier of Love'' dışında kişisel favorim ''Moon and The Sky'' şarkısına bir video gelmesini isterdim. Belki Babyfather'ın daha yaza uygun bi şarkı olduğunu düşünüp lounge müziği ile bizleri rahatlatmayı uygun görmüştür. Dünkü Beyonce videosunda olduğu gibi bu videoda da Sade Adu tam bir ev kadını rolunde; karanlık ve asker temalı ilk videodan sonra daha soft ve renkli (renk uyumu takıntım var ve videoda cidden herşey uyumlu ), cıvıl cıvıl bi videoyla karşımıza çıkan Sade bence ortaya harikuleda bi iş çıkartmış.

Albüm hakkında daha önce oturup bir tanıtım yazma vaktim pek olmadı. Yeri gelmişken çalışmada yer alan ''Brig Me Home'', ''Skin'' ve ''The Safest Place'' in de mükkemel parçalar olduğunu belirtmek isterim. Arşivlerde yer alması bir zorunluluk olan ve tek kelimeyle dört dörtlük bu albümü edinmelisiniz.

7 Mart 2010 Pazar

ECHO AWARDS // LIVE PERFORMANCES & WINNERS

Hey dudes ! Bir haftadır gördüğünüz gibi yoktum ortalık, maluk okullar açıldı, ödevler derken, bir de hastalık çıktı şimdi :/ her neyse işte geldim burdayım ! Yine, yeniden bir pazar günü yepyeni müzik haberleriyle sizlerleyim ! Bu seferki konuğumuz ise Alman Echo Awards. Fransız NRJ, Amerikalı Grammy's, Ingiliz Brit's ve şimdi de Alman Echolar.

Geçtiğimiz hafta içi dağıtılan ödül törenin her zamanki gibi tek yıldızı Lady Gaga oldu. Best International Female ve Best International Breakthrough Act dallarında ödülü evine götüren starımızın yanısıra Robbie Williams 7. kez Best International Male ödülünü kazandı. Best International Group dalında ödülü kucaklayan isim ise Depeche Mode oldu. Diğer ödüller ise Almanların :p

Gecenin en güzel yanı ise bol popüler isimlerin sunmuş oldukları canlı performanslarsı. İşte here we goooo :p

RIHANNA // RUDE BOY

SADE // SOLDIER OF LOVE

ROBBIE WILLIAMS // MORNING SUN

KESHA // TIC TOC

30 Ocak 2010 Cumartesi

MUSIC ! OH YEAH :P (READ + DOWNLOAD + WATCH :P)

Hola my dear little monsters !! Şaka gibi di mi 2010 geldi ve bir ay geçti ?? Hayır Ocak ayında ne olup bittiğini yazmicam :) Ama Şubat ayında ne olup biticeğini yazıcam :p Ama baştan söyleyeyim, sadece müzikal bir post olucak bu ! En yeni videolar, en yeni single'lar ve haberler !!!

Haber demişken; yarın bildiğiniz gibi 51. Grammy'ler dağıtılıcakk!! yeap ve my girl super B* tamtamına 10 adaylığa sahip. Beyonce, Lady Gaga, Black Eyed Peas ve daha niceleri ise bu fantastic gecede sahne alıcak bi kaç isim. Siz de eğer bu muhteşem töreni Staples Center'dan capcanlı izlemek istiyosnaız gece saat 3te yeni kanalımız Bloomberg HT 'nin karşısına kurulun !

Gelelim Christina Aguilera meselesine !! Back to Basics sonrası ortadan kaybolan şarkıcı için tüm 2010 yılını armağan edebiliriz. zira kendisi Cher ile ''Burlesque'' filminde karşımıza çıkmaya hazırlanıyor; ayrıca 2010 Nisan'ında da yepyeni albümü yayınlanacak, ilk single önümdeki günlerde yayınlanacak; ama Burlesque filminin şarkısı çoktan piyasaya çıktı bile !
Bu arada kendisi albüm tanıtım videosu da hazırlamış ! İşte buyurun bakın :) Video üzerinde yer alan rakamlar I Am Christina demekmişmiş !



Sade ise yepyeni şarkısını bildiğiniz gibi Aralık ayında yayınlamıştı, bu ay içerisinde ise yepyeni videosunu da görücüye çıkarttı ! Gelecek ay tam 10 senelik bir aradan sonra yepyeni albümünü de yayınlayacak ! Bu arada albüm yazısı da çok yakında yine bu sayfada olucak !!

Gelelim Black Eyed Peas'e. David Guetta prodüktörlüğünde ''Grapes'' adlı yeni bir şarkı kaydettiler ! Şarkı US ve UK 'de ne kadar başarılı olur bilemem ama Türkiye ve Orta Doğu'da oldukça sevilebilir. Darbukalar, zurnalar ve mezdeke eşliğinde kaydedilmiş bir havası var şarkının :P

Jennifer Lopez pek yakında yayınlanacak albümü Love? 'dan yeni single'ını da bu haftaiçi yayınladı. Fresh Out The Oven ve videosu çekilmeyen pek de ses de getirmeyen ama harika olan Loubutines'den sonra oldukça kalitesiz bir şarkı seçen Lopez bakalım bu sefer başarılı olabilecek mi ? Oldukça güzel olsalar da Como Ama Una Mujer & Brave ile yüksek başarı kaydedemeyen Lopez bir de 71 yaşında emekli olacağını duyurdu ! Bence acilen Timbaland'ın kapısını çalmalı yoksa 71i beklemesine gerek kalmicak :P

Olur da hakkında ilerki günlerde yazamayacak olursam şimdiden belirtmeliyim ki American Idol Runner Up'ı Adam Lambert'in yayınlamış olduğu parçalara aldanıp da albümünü dinlemeye kalkmayın, zira onca şarkılık albümde topu topuna 4 tane kayda değer parça var ! Vasatın da altında hiç iyi olmayan bir albümdü!

Gelelim müziğin divasına ! Mariah Carey. The Emancipation Of Mimi albümü ardından -ki 2000li yılların en iyi albümlerinin başında gelir - yayınlamış olduğu E=MC2 'yle dikiş tutturamayan bir de hemen ardından yine pek başarılı olmayan Memoirs Of An Imperfect Angel'ı yayınlayan ve en sonunda MOAIA'ın Remix versiyonunu hazırlamaya çalışan MC hafta içinde iki de yeni video yolladı bizlere ! Videolar'ı buraya koymuyorum sadece Youtube linlerini veriyorum !!

Up Out My Face feat. Nicki Minai (5 para etmez)
Angels feat. Ne Yo (iyi)

2010 yılı içerisnde albüm çıkartacak bir diğer isim ise Avril Lavigne ! Ancak albümünden önce gelen ilk single yine oldukça merakla beklenen Johhny Depp feat. Tim Burton / Alice In Wonderland uyarlaması filmin soundtracki ''Alice''. ben pek beğenmedim ama belki dinledikçe alışırım :p

Bu arada Lady GaGa 'da Kuzey Amerika'da düzenlemiş olduğu Monster Ball Turnesinin sonuna geldi ve hemen kameralar karşısına geçip Beyonce ile ''Telephone'' için start verdi :p

2009 çıkışlı Kesha'da Blah Blah Blah şarkısına video çekmek için kameralar karşısına geçmiş !Bu kız gelecek vaad ediyo :p

Veeee son olarak Leighton Meester de Somebody To Love sonrası olan 2. single Your Love Is Drug 'ı yayınladı !

Ahhh son değilmiş :) Bildiğiniz gibi her hafta sayfanın bi köşesinde ''Song Of The Week'' köşesi var ! Baklaım ay boyunca kimler konuk olmuş !!
(Şarkıların üstlerine basarak onları indirebilirsiniz ! Bu arada yukarıda belirttiğim şarkıların da linkleri yine ''s.o.t.w.'' kısmının altında sizleri bekliyor !! )

Songs Of The Month (weekly)
Janet Jackson: Make Me
Adam Lambert: For Your Entertainment
Leighton Meester feat. Robin Thicke: Somebody To Love
Sade: Soldier Of Love

Diğer şarkılar
Christina Aguelira: Spotlight
Jennifer Lopez: Everybody's Girl
Black Eyed Peas: Grapes
Avril Lavigne: Alice
Leighton Meester: Your Love Is A Drug