Oscar, Grammy derken Moda dünyasının önemli gecelerinden / ödüllerinden biri olan
CFDA AWARDS 2010 geçtiğimiz günlerde dağıtıldı. Moda gurusu olmadığım için şu isim kazanmalıydı ya da şu isim yanlış seçim gibi yorumlarda bulunamayacağım. Sadece ''menswear designer of the year'' ödülünün Tom Ford'a gitmesini isterdim.
Vogue ve
Style.com sitelerinde gezinirken gözüme takılan en şıkların resimlerini copy paste yaparak bloguma koymaya karar verdim. Eh sizlere de yalkışıklı erkekler ve güzel kadınlarla iyi seyirler
.Sex And The City2 Londra galasından sonra bir kez de CFDA'larda
Alexander McQueen ile karşımıza çıkan
Sarah Jessica Parker aynı zamanda gecenin de en şık kadınıydı. Bu arada tören esnasında McQueen tribute yazısı da okumuş kendileri. McQueen'e aynı zaman da
''Special Tribute'' ödülü de verildi.

Sarah Jessica her ne kadar gecenin kraliçesiyse
Gossip Girl ile hayatımıza giren ve gardroplarda ciddi ciddi değişiklikler yapılmasına sebep olan
Ed Westwick ise gecenin kralıydı.

Bu iki güzel style chic & chico'dan sonra törenin runner-up'ları ise moda ikonu ödülünü alan
Iman ve ''womenswear designer'' kategorisinde ödülü kucaklayan
Marc Jacobs.


Geceye elbisesini tasarlayan
Michael Kors ile katılan moda ikonu İngiiz aktrsit
Gwyneth Paltrow ise sade ama büyüleyici siyah elbisesiyle göz kamaştıran bir diğer isim oldu.

Küçüklüklerinde dünyanın en tatlı ikizleri olsan
Olsenlar şimdilerin moda ikonları. Ortalarına aldıkları
Sasha Pivovorava'yı beğenmesem de resimden çıkartma ihtimalim yoktu :)
Vogue editörü, moda cadısı :D ya da moda ilahı
Anna Wintour ise sanki asil, elegan ve şık olmak nedir onu bizlere öğretir gibi.

Veee son olarak gecenin 4 şık beyefendisi.
Simon Spurr, Zachary Quinto, Blake Mycoskie, John Whitledge. Blake'in takımını da ayırca ödün almak istiyorum ayakkabılarla beraber.
