16 Ocak 2011 Pazar

IT-COATS / PANTS / BAGS FROM MILAN

Milano Fashion Week teması Fall Winter olunca kışın en hit parçaları kabanlar ve paltolar da sahnedeki yerini alıyorlar. Muhteşem kesim bir Dolce Gabbanna takım elbisenizin üstünden ne giyerdiniz ? Elbette Gianfranco Ferre tasarımı muhteşem bir palto !
İlkbahar / Yaz kreasyonu ile beni kendine hayran bırakan Bottega Veneta ise pastel ve koyu renklerin yanı sıra renklere de yer vermiş ! Hani atkılarla falan görünümünüze renk katın demiştim ya, bence unutun, çünkü pantalonlar bile kendini aşmış. Deri ceketler ise her zamanki gibi hit parçalar olmak için seçkide yerini almış. Hemen hemen her tasarımcının kreasyonunda olduğu gibi burda da kadife ceketler var ve ben hepsini istiyorum.
Çanta merakımdan dün biraz bahsetmiştim. Hazırlamış olduğu kreasyonla bana direkten Johhny Depp'i çağrıştıran John Varvatos sesimi duymuş gibi. Erkeklerde ayrıca kırmızı renk gelecek sezon belli ki çok popüler olacak zira burda da kazaklarda ve pantalonlarda bu rengi fazlasıyla görüyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder