24 Ocak 2011 Pazartesi

PARIS I LOVE YOU - ALL THE SHOWS

Bir moda bloggerı değilim. Modadan zevk alıyorum. O yüzden paylaşıyorum. Ama abartmamak gerekir. Siz en iyi postları daha profesyonel bir kişiden okuyun. Ama benim radarıma takılanlara göz atmayı da unutmayın. Bu arada Nice Boys'u da boşlamayın :P

Bu seferki postta modanın mafyaları yer alıyor. Hepsi koyu renk. Dior, LV etc. etc. Jönler için yaratılmış bunlar. John Galliano her zamanki gibi teatral ama artık korsanlardan etkileşime bir son verilse. Givency'nin baskıları süper. Benim de dolabımda olsun istiyorum. Kenzo'nun kadifeleri ve Hermes'in boyunlukları. (Atkı değil, fular değil o tarz işte :P) Bu arada Gucci'nin enfes clucth'larıyle LV'larınızı ya da YSL'ınınızı kombinlemeyi unutmayın.
Ann Demeleuemeester & Dior Homme
Givenchy
Hermes
John Galliano
John Galliano
Lanvin
Louis Vuitton
Louis Vuitton
Raf Simmons & Kenzo
YVES SAINT LAURENT
Paul Smith

3 yorum:

  1. Galliano erkekleri makyaj mı yapmış ne?!? Acaba Faruk Saraç'ın 2011 kolleksiyonu nasıl, bi an onu merak ettim:)

    YanıtlaSil
  2. moda blogerı değilim demişsin ama açıkcası çoğu moda blogerından daha iyi yazıyorsun

    John Galliano, YVES SAINT LAURENT ve Lanvin
    defileleri benim favorim !

    dipnot: yalnış hatırlamıyosam John Galliano'nun erkek makyaj markasıda vardı makyajları güzel olmuş :D

    YanıtlaSil
  3. ahahaha Faruk Saraç :D Türk podyumlarında en majinal şey Avva'da erkeklerin saçını beyaza boyaması oldu sanırım :P

    @olympos
    teşekkürler,geçenlerde tam sen aklımdan geçiyodun, allah allah yazmayı bıraktı mı acaba dedim, baktım senden yeni post gelmiş :)

    lanvin ve YSL'ye ben de bayıldım. Gucci ve Watanabe de favorim oldu :)

    YanıtlaSil