21 Ocak 2011 Cuma

REMOOV LABEL NIGHT @SALON

Biliyorum, aslında bunu yazmakta bir hayli geciktim, gerçekleşen moda haftaları ve benim paylaşımcı ruhum bir araya gelince, bahsetmem gereken diğer şeyler de aksadı. O halde modaya biraz ara vererek müziğe geri dönelim.

İyi müziğin ve kültür/ sanatın en bilindik adreslerinden biri olan Salon IKSV'de geçtiğimiz cumartesi Remoov Records Label night vardı. Şirket kapsamında yer alan isimler bir bir kendi performanslarını sergilediler. Hem Ramadan'ı ilk kez canlı dinleme heyecanıyla hem de diğer taraftatan uzun süredir haklarında duyduğum olumlu eleştirileri yanıma alarak yeni isimler tanımak için oradaydım. Ne yazık ki bir hafta boyunca girdiğim sayısız final ve cuma akşamı eğlencesi yorgunluğu üst üste binince (bakınız eğlenceyi yorgunluk sanan zihniyet) cumartesi gecesi Ramadan'ı dinledikten sonra oradan ayrılmak zorunda kaldım. Dolayısyla en meraklandığım She Past Away kaçtı.

Gece biraz techno / elektronik / dance ve indie'yi karıştıran Men With A Plan'le başladı. Transa geçiren harika bir müzikleri varmış diyebilirim. Grubun facebook sayfasında bu ay içerisinde debut albümlerinin yayınlanacağı yazılmış, merakla beklemekteyim. Siz de eğer ev partyleri falan verenlerdenseniz ya da bunu yapmaktan hoşlanıyorsanız bence MWAP'ı playlist'inize ekleyin derim.

Remoov Records'ın en popüler yıldızı ise hiç kuşkusuz Ramadan. Siyahi bir dansçının yavaş yavaş soyunduğu bir koreografi ve Ramadan'ın itici beyaz atleti ile performansının bir çoğunu yerlerde söylemesi biz biraz arkada duranlar için bi' parça da olsa hayal kırıklılığı yarattı. Neyse. Gecede albümden çıkan ikinci videosunu da bizlere taktim etti diyebilirim. Kesinlikle eğlenceli bir video olmuş. Bir de Hande Yener faktörü. Ahahah. A Big Spoiler. lollll :)) Ancak en yakın zamanda uzun uzun Ramadan dinlemek istiyorum. Zira iki şarkılık bi performans beni pek de tatmin etmedi.

Bunu da yazmasam içimde kalır ama. Gelenlerin yaş ortalamaları cidden ilgimizi çekti. Yanlarında kendimi yaşlı hissettiğim hiç de yabana atılmayacak bir orta yaş grubu mevcuttu. Daha fazla bir şey yazmam saçma olur ancak şunu söylemem gerekirse Salon cidden harika hem küçük hem de samimi bir ortam alternatif sanatçılarla buluşmak için bire bir.

Görseller Salon IKSV'nin facebook sayfasından alınmıştır. Tık.
Remoov'dan diğer isimleri merak ediyorsanız. Tık Tık.
Ramadan'ın ilk albümü ''Hazır Mısın?'ı merak edenler ise. Tık tık tık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder