21 Ocak 2011 Cuma

PARIS CALLING !

Paris'te gerçekleşen Walter van Beirendonck Fall / Winter  D&G'dan ve Jil Sander'dan bir adım daha ileri götürüyor işi. Renk paletinin geniş olması bir kenara onların uyumu ve gözleri rahatsız etmeyen harmonisi bile mükemmel. Küresel ısınmanın iyiden iyiye kendini hissettirdiği şu yıllarda -yakında- mevsimler kavramı karışıp iç içe girecek, bunu ön gören trendsetter creative directorlar ise artık renkleri de tüm mevsimlere yaymayı ant içmiş gibi.

Adam Kimmel sizleri 90lara üstelik 90ların Orta Amerikasına ya da klasik Amerikan erkeğine geri götürmeye kararlı. Çok itici de gelse jean'leri beli çok yukarılarda. Bunu da demeliydim.
Pelerin vari paltolar, Captain Cooku ve Kraliyet Sarayındaki Askerleri hatırlatan şapkalar Agnes B'nin it-parçaları. Geçtiğimiz yazdan itibaren yükselişe geçen şapka trendi kendini geliştirmeye ve yeni formlara girmeye başlamış bile.
Dries Van Noten'in sofistike ve feminen seçkisinde ise ilgiyi üstüne çeken kürk detaylar oldu. Ceketler, paltolar ve yelekler. Herşeyin yakasında kürk. Kürk (gerçek mi bilemiyecem) ama erkeklerde kürk detayından nefret ettiğimi söyleyebilirim. 
Moda'dan anlamadığımı ve de eskiden pek de ilgilenmediğimi hep dile getirdim zaten, dolayısyla Junya Watanabe'nin yaptıkklarını daha önce gerçekleştiren var mı bilmiyorum ama blazerların değişen bu formuna bayıldım. Oldukça yenilikçi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder